Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Shield

Arsène

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En het einde van dat seizoen bestempel ik volgens mij nog steeds als beste seizoenseinde dat ik ooit heb gezien.

Het was zeker een mooi seizoenseinde, alleen het hele verhaal met Kavanaugh duurde mij gewoon te lang. Inmiddels seizoen 7 episode 7 en het blijft een zeer spannende serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]En juist dat kantoorbaantje is zo fucking briljant, dat is ook echt de énige manier waarop Vic gestraft kan worden.[/tekst]

[tekst]Vooral terugkijkend op alle seizoenen The Shield, is het gewoon geweldig om te zien hoe dat Strike Team volledig naar de klote is gegaan. Één vermoord door een ander lid, die dan vervolgens zelfmoord pleegt en de enige die hij dan nog over heeft verraad hij gewoon keihard. Ongelooflijke serie.[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt een enorme hekel aan Kavanaugh :(, bijna einde seizoen 5 nu.

[spoiler=Blah]Ik vind 't echt klote dat Lem nu is opgepakt (coolste van het Strike Team imo), zal daar wel in de problemen komen ofzo.

Ook wel grappig dat er wat parallellen tussen SOA en The Shield zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF, net dus laatste ep van seizoen 5 gezien. Dit had ik totaal niet zien aankomen en ik vind het oprecht klote, ongelooflijk echt. Wát een einde zeg...

Beste einde ooit inderdaad. Kun je nagaan dat ik het belangrijkste al wist, maar dan nog: wat een impact. Zó goed. Wacht ook nog maar op het einde van het allerlaatste seizoen, dat steekt ook erg goed in elkaar. Wel iets minder impact, maar des te beter doordacht nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF, net dus laatste ep van seizoen 5 gezien. Dit had ik totaal niet zien aankomen en ik vind het oprecht klote, ongelooflijk echt. Wát een einde zeg...

Ik ben 3 weken geleden begonnen met The Shield, zit ondertussen ook op het einde van seizoen 5. En eerlijk is eerlijk, helemaal op het laatste had ik het wel zien aankomen. Alleen niet op die manier, maar eens ze daar met hun 2 waren en hij begon over dat eten wist ik genoeg. Damn zeg. Schitterende serie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels aanbelandt in seizoen 5 en deze serie wordt alsmaar sterker en sterker. Seizoen 4 vind ik vooralsnog het beste dus, ben echt benieuwd naar seizoen 5 aangezien dat toch wordt bestempeld als het beste seizoen (samen met 7?).

Ik vind het wel zeer jammer dat [tekst]Monica Rawling[/tekst] niet meer meedoet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 5 uit. Fantastisch seizoen zeg, mede dankzij Forest Whitaker. Wat speelt die man een verschrikkelijk irritant personage, maar zo goed gespeeld. Kijk uit hoe het nu verder gaat. :<

't Is alleen doodjammer dat ik al wist hoe het ongeveer zou eindigen. Bij het opzoeken van iets over de serie had ik het per ongeluk gelezen, zeer jammer, anders zou het einde veel meer impact op mij hebben gehad dan nu, denk ik :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaar met seizoen 7. Wat een geweldig einde van een fantastische serie. Na afloop vond ik het toch zeer jammer dat ik nu geen The Shield meer kan kijken, want het was toch zeer interessant om te kijken. Seizoen na seizoen werd de serie beter en beter, je kwam er steeds beter in en de bindingen met de personages werden alsmaar sterker.

Wel blij dat de serie op de juiste manier eindigt. [tekst]Ik vraag met af wat Vic nu denkt, die gast heeft helemaal niks meer van wat hij had. Geen badge, geen kinderen (en Corrine), geen vrienden, ... plus hij kan toch onmogelijk leven met het feit wat hij met Ronnie gedaan heeft. [/tekst]

Geweldige serie _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites