MD. Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Nice, net alvast de eerste aflevering gekeken. So far so good :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 De eerste aflevering staat online ja. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik ga vanavond op tv wel even kijken denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsie1992 Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Zetten ze steeds weer de volgende aflevering na de tv uitzending op internet, net zoals vorig jaar? Aflevering 2 staat er nu namelijk nog niet of... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Leuke eerste aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 februari 2012 Share Geplaatst 13 februari 2012 Zo de 3e aflevering :P Tot nu toe is seizoen 2 wel aardig, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Kijken jullie dit nog? Vind het niet heel bijzonder dit seizoen, maar wel vermakelijk. Blijf het wel volgen, die chick van de journalist mag er ook zijn en natuurlijk Hanna Verboom : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Tuurlijk! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Denk dat de volgende episode een goede wordt. Vond het tot nu toe weinig aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Volgens mij heeft Marie-Claire (Hanna Verboom) het geld ingetrokken en niet Olivier. Even tussendoor. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Dat was wel heel duidelijk na de reactie van Olivier. Maar dat wordt allemaal getoond in de volgende uitzending denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Precies! Afgelopen afleveringen waren ietwat saai, meer om in te komen. Maandag komt daar verandering in. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nielsie1992 Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Wel leuke serie, maar alleen jammer dat de afleveringen zo kort zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Het gaat helemaal nergens over :cab: Zitten enkel mooie vrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Weet iemand waar je seizoen 1 nog kan terugkijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 maart 2012 Share Geplaatst 27 maart 2012 Piratenbaai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 TWEEDE SEIZOEN FEUTEN NADERT ONTKNOPING, BIOSCOOPFILM IN DE MAAK In 2013 kan er gebrast worden in de Nederlandse bioscopen. Niet meer thuis met een liter bier op de bank, maar in je jasje-dasje hobbelen naar de bios. De BNN-dramaserie Feuten zal volgend jaar een uitstapje maken naar het witte doek. Momenteel wordt door BNN en Pupkin Film druk gewerkt aan alle voorbereidingen. Regisseur Lourens Blok is met de schrijvers van de serie volop bezig met het scenario voor de film. Het wordt een opzichzelfstaand verhaal, maar wel gebaseerd op de succesvolle televisieserie. Het tweede seizoen van Feuten nadert momenteel de ontknoping. De laatste twee afleveringen van BNN’s Feuten zijn maandag 26 maart en 2 april om 20.25 uur te zien bij BNN op 3. Acteurs Manuel Broekman, Tim Murck en Hanna Verboom doen mee en reageren enthousiast op de komst van de film. Hanna Verboom: ‘Ik ben er trots op dat we met Feuten een serie hebben neergezet die de grenzen aftast. De karakters worden per aflevering sterker. Ik kijk er dan ook erg naar uit om me verder te verdiepen in Marie-Claire en haar gekte nog meer naar boven te brengen. Met een film voor de boeg belooft dat heel wat. Samen met de schrijvers gaan we daarvoor zorgen, you ain’t seen nothing yet...’. Feuten is een dramaserie over het Nederlandse studentencorps. In het eerste seizoen stortte slagerszoon Bram Wagtmans (Manuel Broekman) zich in de ontgroening van de prominente studentenvereniging H.S.C Mercurius. Eenmaal geïnaugureerd ontdekte hij het goede leven van het corps, maar raakte hij ook verwikkeld in een moordschandaal. In het tweede seizoen komt Bram door een onderhandse deal aan het roer van H.S.C. Mercurius. Hij pleit Olivier de Ruijter (Tim Murck) vrij in ruil voor de belangrijkste rol in de Senaat. Bram heeft gewonnen, denkt hij… Maar niets is wat het lijkt. In de laatste twee afleveringen van seizoen twee viert praeses Bram zijn 21ste verjaardag met zijn nieuwe vriendin Charlie (Abbey Hoes). Achter de schermen gebeurt er van alles om deze prille liefde de kop in te drukken. Vooral ex Marie-Claire (Hanna Verboom) is woedend. Bram beseft dat zijn toekomst bij Mercurius groot gevaar loopt en komt in actie. Maar anderen willen dat Bram kapot gaat. Koste wat kost. http://sites.bnn.nl/page/persberichten/archief/78211 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Seizoen 2 toevallig met vrienden meegekeken. Vermakelijke serie, maar god wat slecht eigenlijk. Met als dieptepunt natuurlijk het acteerwerk van Hanna Verboom; al is ze wel mooi. Tim Murck speelt zich overigens wel (voor mij) op de kaart, aangenaam acteur. Ander pluspuntje zijn de dialogen in de komische scènes. Zodra er meer drama om de hoek komt kijken zijn ze een stuk minder imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Volledig mee eens. Komische scènes zijn vooral grappig met die Beeksma, lach me alleen om die bek van hem al rot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Eens, die van vorige week die reünistenborrel was geniaal, maar nou al dat dramatische geneuzel tussendoor vind ik maar niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Die chick van die journalist is geil zeg. ff opgezocht, ze is 17... Haha, precies goed voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 28 maart 2012 Share Geplaatst 28 maart 2012 Seizoen 1 bijna afgekeken, dan maar eens goed aan 2 beginnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Beeksma is echt de baas van de serie. Meisje ziet er ook wel ouder uit dan 17 trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Dat sowieso. 20+ imo. Vind het geen bijster goeie serie, maar vermaak me er prima mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Gisteravond 10:30 PM begonnen. Nu bij seizoen 2 aflevering 8;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten