Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Kookprogramma's

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die kookprogramma's volgen?

Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p

Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er mensen die kookprogramma's volgen?

Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p

Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik Ramon Beuk zie blijf ik sowieso hangen. Dat vind ik nou echt een baas.

En verder Nigella Lawson, dan loopt het water me in de mond. En niet alleen van haar gerechten hehe.

Verder Gordon Ramsey, Hden Blijker en Jamie Oliver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg niets, maar kookprogramma's zijn wel zo ongeveer de enige programma's waarbij ik vaak blijf hangen bij het zappen. Favoriet is Jamie Oliver, die altijd redelijk eenvoudige maar superlekker uitziende (en vaak ook smakende ;sm;) dingen maakt. Masterchef Australia is inderdaad ook erg tof, dat heb ik afgelopen zomer gevolgd toen het op België kwam en ik dat steeds kon zien voordat ik ging werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan.

Ik heb Masterchef Australia van één of twee jaar terug ook op 'één' gevolgd en die is idd geweldig, tien keer beter dan de Belgische versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites