Vitesse88 Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Zijn er mensen die kookprogramma's volgen? Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2011 Zijn er mensen die kookprogramma's volgen? Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Jamie Oliver's Food Revolution seizoen 1 helemaal gezien. Jamie's 30-Minute Meals ook veel van gezien. Topchef een tijdje gevolgd. Vind het wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Tot nu toe alle versies van de australische masterchef gezien en programma's als topchef enzo vol ik ook altijd wel. Moet wel zeggen dat het inderdaad indrukwekkend is wat die kinder op zo een leeftijd al maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Het is soms wel een overkill aan kookprogramma's hoor. Maar Masterchef Australia is wel cool. Verder vind ik Ready Steady Cook ook erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Als ik Ramon Beuk zie blijf ik sowieso hangen. Dat vind ik nou echt een baas. En verder Nigella Lawson, dan loopt het water me in de mond. En niet alleen van haar gerechten hehe. Verder Gordon Ramsey, Hden Blijker en Jamie Oliver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik volg niets, maar kookprogramma's zijn wel zo ongeveer de enige programma's waarbij ik vaak blijf hangen bij het zappen. Favoriet is Jamie Oliver, die altijd redelijk eenvoudige maar superlekker uitziende (en vaak ook smakende ;sm;) dingen maakt. Masterchef Australia is inderdaad ook erg tof, dat heb ik afgelopen zomer gevolgd toen het op België kwam en ik dat steeds kon zien voordat ik ging werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Ready Steady Cook sowieso. Ainsley _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 En die Italiaan, Gino. Briljante kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Daar geilen de chicks teveel op :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Da's die vent met z'n aanvoerdersband? Da's wel een baas idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Junior masterchef Australia, nog niet gezien maar ga het cker volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat is 'm ja. Junior masterchef Australia, nog niet gezien maar ga het cker volgen Lekker op tijd dan, want finale is al bijna. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat is 'm ja. Lekker op tijd dan, want finale is al bijna. :cab: Ik loop zeer achter. M'n excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Hell's Kitchen vind ik echt een masterlijk programma. Sowieso elk programma waar Gordon Ramsey een uur lang staat te ranten en mensen uit te schelden en te kleineren is goud waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Hell's Kitchen vind ik echt een masterlijk programma. Sowieso elk programma waar Gordon Ramsey een uur lang staat te ranten en mensen uit te schelden en te kleineren is goud waard.Je was me net voor. Meer entertainment dan koken, maar wat boeit het? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Topchef kijk ik meestal wel als ik er langs zap, maar ga er niet speciaal voor zitten of zo. Heb dat eigenlijk met geen enkel tv-programma op voetbal/atletiekwedstrijden na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Heb Masterchef Australia gevolgd, een entertainend en smaakvol programma ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Daar geilen de chicks teveel op :@ Niet! :( Masterchef UK was baas. Masterchef Australia is baas. Volgende week finaleweek jee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 21 juli 2011 Share Geplaatst 21 juli 2011 Rustig maar Gino uw tijd komt nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Ready Steady Cook sowieso. Ainsley _O_ Hij was laatst bij ons met een bruiloft. Lachen gozer, als ik ff weg was kwam ie de keuken in, zeggen dat ik hem ff moest helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 juli 2011 Share Geplaatst 23 juli 2011 Dat is toch die neger Jack van Gelder? Zoja, held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Jup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 september 2011 Auteur Share Geplaatst 19 september 2011 Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan. Ik heb Masterchef Australia van één of twee jaar terug ook op 'één' gevolgd en die is idd geweldig, tien keer beter dan de Belgische versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten