Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Kookprogramma's

Vitesse88

Recommended Posts

Zijn er mensen die kookprogramma's volgen?

Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p

Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :)

Zijn er mensen die kookprogramma's volgen?

Ik volg op dit moment op net5 Junior masterchef. Kinderen die gaan koken voor bekende chefs in Australie. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van hun kookkunsten :p

Verder probeer ik nog de programma's van Herman de Blijker te volgen, zijn altijd wel goed :)

Als ik Ramon Beuk zie blijf ik sowieso hangen. Dat vind ik nou echt een baas.

En verder Nigella Lawson, dan loopt het water me in de mond. En niet alleen van haar gerechten hehe.

Verder Gordon Ramsey, Hden Blijker en Jamie Oliver

Ik volg niets, maar kookprogramma's zijn wel zo ongeveer de enige programma's waarbij ik vaak blijf hangen bij het zappen. Favoriet is Jamie Oliver, die altijd redelijk eenvoudige maar superlekker uitziende (en vaak ook smakende ;sm;) dingen maakt. Masterchef Australia is inderdaad ook erg tof, dat heb ik afgelopen zomer gevolgd toen het op België kwam en ik dat steeds kon zien voordat ik ging werken.

Hell's Kitchen vind ik echt een masterlijk programma. Sowieso elk programma waar Gordon Ramsey een uur lang staat te ranten en mensen uit te schelden en te kleineren is goud waard.
Je was me net voor. Meer entertainment dan koken, maar wat boeit het? :)

Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan.

Net weer een aflevering gekeken van Austrailian Masterchef. Vandaag was er een eliminatieronde met 4 personen. Tijdens de eliminatie vroegen de presentators wat de droom is van de 4 deelnemers en 1 persoon gaf eerlijk toe dat hij niet Masterchef wilde winnen, zoals de andere 3 wel wilden. Hij offerde zichzelf op om geelimineerd te worden en vetrok vrijwillig naar huis. Wel een zeer mooi gebaar. Masterchef Australia is beter dan de Nederlandse versie iig, heb daar 1 aflevering van gezien maar ik vond dat echt geen klap aan.

Ik heb Masterchef Australia van één of twee jaar terug ook op 'één' gevolgd en die is idd geweldig, tien keer beter dan de Belgische versie.