Goodfella Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 Er stond dan ook eerst: En speciaal voor Simon: En ook voor het eerst op blu ray, de complete Star Wars saga (9 blu rays) voor 79 euro! Maar dat heb ik toch maar aangepast :p Ik geef zelfs trouwens niet veel om Star Wars, vandaar dat er ook bovenstaat 'voor de liefhebbers' ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nou, ik kan er eindelijk over meepraten :) Jongsleden de blu ray aangeschaft en ondertussen alle 10 de episodes gezien.. geen tijd nu op er lang op in te gaan verder.. Band of Brothers 9.6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ben wel benieuwd waar die vier tienden dan verloren zijn gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ben wel benieuwd waar die vier tienden dan verloren zijn gegaan. Die 4 tienden zijn achtergebleven in episode 7, waar Guarnere z'n been verliest en daardoor uit de serie verdwijnt en ook Buck er helemaal doorheen zit en daardoor ook zo goed als niet meer meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Spoiler alert! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Geloof dat iedereen BoB nu ondertussen wel gezien heeft vandaar dat ik het niet in een spoiler had gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dat had ik ook gedacht ja, maar toen kwam jij ineens voorbij:cab:. En je hebt nu ook wel kunnen zien dat ik niets heb verklapt bij aflevering 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Lol ja ok, dat was een inkopper :p En aflevering 9 was erg indrukwekkend ja!! Heb vandaag 7 t/m 10 gekeken, als er nog 10 zouden volgen had ik ze wss allemaal in 1 ruk uitgekeken vandaag! Disc 6 is een docu van 80min, die heb ik nog niet gezien.. ook de moeite waard of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Welke ep vond je de beste Alex? Vond zelf altijd Bastogne indrukwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Lastige vraag.. de meeste afleveringen hadden allemaal wel iets speciaals. Bastogne was wel de bruutste, dat zeker! [spoiler=spoiler]mja, in Bastonge verdwijnen er ook enkele vaste karakters vh toneel.. daar heb ik altijd wel moeite mee. Heavy episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Volgens mij wordt Bastogne door velen gezien als de beste, door mij wel in ieder geval. Want buiten dat die aflevering gewoon aanvoelt als een witte hel en visueel ook het sterkst is, vond ik de sideplot met die medic ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Die medic is zo'n held he _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Die 4 tienden zijn achtergebleven in episode 7, waar Guarnere z'n been verliest en daardoor uit de serie verdwijnt en ook Buck er helemaal doorheen zit en daardoor ook zo goed als niet meer meedoet. Ja Guarnere was echt een baas. Geweldig personage. Net als Luz trouwens!. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Lastige vraag.. de meeste afleveringen hadden allemaal wel iets speciaals. Bastogne was wel de bruutste, dat zeker! [spoiler=spoiler]mja, in Bastonge verdwijnen er ook enkele vaste karakters vh toneel.. daar heb ik altijd wel moeite mee. Heavy episode. Ik ben dat met je eens maar ja, je kan na die aflevering geen speciale aandacht meer gaan geven aan hun. Vind het super dat Guarnere mee gewerkt heeft aan BoB in die voorstukjes _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Die voorstukjes zijn zo geniaal ook he. I was not a hero, but I served in a company of heroes _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Pas onlangs heb ik de laatste paar afleveringen van BoB gezien, het kwam er steeds maar niet van. Die eennalaatste aflevering, wat indrukwekkend was die zeg... Top serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 18 maart 2012 Share Geplaatst 18 maart 2012 Ik wou het weer gaan kijken, blijkt dat ik de laatste cd van de serie kwijt ben :( :( mis dus de laatste 2 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Heb The Pacific tijdens haar premiere gezien. Vond um toch wat tegenvallen. BoB is veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucci Geplaatst 19 maart 2012 Share Geplaatst 19 maart 2012 Dit zijn echt mijn absolute nummer 1 series. Heb ze allebei op Blu-Ray in een box :p. Band of Brother is voor mij -Buiten Batogne natuurlijk- de allerlaatste aflevering toch echt favoriet, waar de echte mannen aan het vertellen zijn, krijg daar toch regelmatig wel een brok in me keel.. Vooral wanneer de ECHTE Winters aan het praten is. [YOUTUBE]eeWXoYHgmTU[/YOUTUBE] Slechte kwaliteit, maar o zo mooi :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Heb The Pacific tijdens haar premiere gezien. Vond um toch wat tegenvallen. BoB is veel beter. Wil The Pacific nog wel een keer zien. Vond BoB ook beter, maar denk dat TP beter wordt bij herkijken. Overigens laat TP wel de complete waanzin en desoriëntatie van de oorlog daar zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Ik snap wel dat iedereen Bastogne het hoogtepunt vond, maar ik vond The Breaking Point (de aflevering daarna) misschien nog wel beter. [tekst]Lipton[/tekst]!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Net eerste twee afleveringen gezien van The Pacific. Vond het wel erg goed, maar ik mistte nog een beetje de band met de personages, zoals dat in BoB heel goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Het heeft even geduurd, maar de afgelopen 2 weken heb ik eindelijk ook The Pacific gezien. Qua opzet is het heel anders dan Band of Brothers en vergelijken is dan ook overbodig. Waar de kracht van BoB vooral lag bij de hechte band tussen de personages en ook de band die je met hen kreeg, is The Pacific vooral een schitterende karakterverdieping van enkele soldaten waar de dunne scheidslijn tussen menselijk en onmenselijk erg sterk is. Deze benadering past ook veel beter bij het soort oorlog dat daar gevochten werd. Goed om dit te zien, want het is toch wel een redelijk ´vergeten´ oorlog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2013 Vind sowieso dat de oorlog in de pacific onderschat wordt, heb het idee dat iedereen denkt dat Europa erger was maar volgens mij was het tegenovergestelde het geval. Ga deze vakantie nog eens beide er doorheen gooien. Je kan ze 100x zien en ze blijven 100x vet _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Denk niet dat er zozeer sprake is van onderschatting, maar meer van onwetendheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten