Petterson Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Einde ep 9: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Oke klaar, geniaal, lang geleden zo onder de indruk van een serie geweest. Kan me wel vinden in de woorden van Alex dat het hele seizoen aanvoelt als een intro. Volgens mij gaat het echt compleet los in s02. Wel beetje jammer dat mn favo personage vermoord is mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Dat laatste was idd te hard, ik voel zelden haat richting een fictief personage maar Joffrey moest gewoon dood toen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2012 Dat laatste was idd te hard, ik voel zelden haat richting een fictief personage maar Joffrey moest gewoon dood toen :cab: Haha idd :mrgy: ik wist direct dat die boy echt een smerige etterbak zou zijn. Beetje Malfidus type :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Ben ook begonnen aan deze serie. 4 afleveringen nu gezien. Geweldig_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 25 januari begonnen aan deze serie. Ben nu door alle afleveringen heen. Wat een toppertje:< Kan niet wachten op het volgende seizoen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ep 5 _O_. Begint nu echt los te komen, met als hoogtepunt het gevecht tussen Jaime Lannister en Lord Stark. Laatste trouwens een van mn favoriete personages. Einde ep 9: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Dat laatste was idd te hard, ik voel zelden haat richting een fictief personage maar Joffrey moest gewoon dood toen :cab: :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ja echt he die Joffrey:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 http://www.makinggameofthrones.com/ Nieuwe trailer, Joffrey ziet er ook weer lekker uit :-D Hopelijk volgt de regisseur het boek waarheidsgetrouw voor nog meer Joffrey fratsen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ziek veel zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Fucking vet :D ik zit wel te twijfelen of ik het per week wil zien, of dat ik 10 weken wacht om dan alles in een ruk te kunnen kijken ... Sowieso ga ik seizoen 1 nog een keer kijken vooraf _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Pff, ik kan echt niet wachten tot April op het volgende seizoen. Wat een fucking briljante serie. Mocht het een paar seizoenen doorgaan op dit niveau, wordt het sowieso beste serie ooit gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Staat aan de download, hoor louter positieve verhalen. Ben heel nieuwsgierig, maat van me zei dat het een beetje als LotR was, maar dan beter. En ik was echt een dikke LotR addict :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Het is niet echt zoals LotR ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Net de eerste 3 episodes gezien. Best goed tot nu toe moet ik zeggen, hopelijk komt er wel meer actie. Ik heb overigens nu al een hekel aan die koningin en die broer [spoiler= ]die Bran naar beneden duwde . Hoop dat ze snel doodgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Het is niet echt zoals LotR ;c Meer zoals BMS toch? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Meer zoiets ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 Heb een paar afleveringen gezien, maar het is echt niks voor mij. Zelfde reden denk ik waarom LotR mij ook niet aangreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 februari 2012 Share Geplaatst 22 februari 2012 AfPtTnaDbdk Dit gaat zo'n geweldig 2e seizoen worden_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Zo, ben door seizoen 1 heen. Vette serie hoor. Hopen dat seizoen 2 iets meer actie heeft en het komt goed. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Net de eerste 3 episodes gezien. Best goed tot nu toe moet ik zeggen, hopelijk komt er wel meer actie. Ik heb overigens nu al een hekel aan die koningin en die broer [spoiler= ]die Bran naar beneden duwde . Hoop dat ze snel doodgaan. Jaime vind ik juist één van de sympathiekere mensen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 No offence maar ik moet wel lachen, de vergelijkingen met Lotr slaan echt nergens op en zijn echt totaal gebakken lucht. Beide zijn gewoon geweldig maar totaal niet te vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Jaime vind ik juist één van de sympathiekere mensen :) Vind je ja? Ik vind 'm echt vreselijk.:cab: Net als Joffrey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Boeken lezen of wachten op seizoen 3, dan leer je Jaime veel beter kennen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 februari 2012 Share Geplaatst 23 februari 2012 Ik wacht wel op seizoen 3 dan/ Maar tot nu toe vind ik het een lul, zeker na het eind van episode 1. (vrij vroeg al dus ;c) Die Tyrion is wel een enorme eindbaas zeg. Die opmerkingen van hem altijd, wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten