Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Denk seizoen vijf pas, boek 4 dus.

[spoiler=seizoen 5]

Euron Greyjoy, Victarion Greyjoy en Doran Martell sowieso lijkt me. Arianne ook wel lijkt me. Wellicht ook Areo Hotah, Damphair en Arys Oakheart? Misschien wat meer Kingsguard members, al gok ik daar niet op. (al is er wel minstens 1 Kettleblack nodig lijkt me)

ben wel pas op 40% van boek 4 trouwens, dus er komen er vast enkel nog meer bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lezen jullie de boeken in het Engels of Nederlands? wil ze graag gaan lezen, maar hoorde dat in de Nederlandse vertaling veel namen en dergelijke ''vernederlandst'' zijn.

Ik lees ze in het Nederlands want de bib heeft ze niet (allemaal) in het Engels ;c Idd wel jammer dat ze sommige namen (tot in het belachelijke) vertaald hebben. Zo heet Ramsay in het Nederlands Rammert :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meen je deze?:-D

Kwam er ook pas achter bij het bezoek aan de tentoonstelling, maar altijd even gniffelen hoor als ergens in een boekhandel de Nederlandse versie ligt.

Maar ik wil dat het maandag is, erg veel zin in de nieuwe aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de boeken eerst in het Nederlands gelezen maar tsjonge die namen kunnen toch echt niet hoor. Ik heb een paar maanden geleden de box met alle boeken in het Engels op bol.com gekocht en ben ze nu aan het herlezen en in het Engels is het toch véél leuker hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ga ik m wel 'live' kijken. [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; jij doet dat toch wel vaker? Zoja, hoe?

Via een streampje. Wil je een linkje?

Erg veel zin in ja, alvast voor morgen een mooie nieuwe avatar uitgezocht. Vrees dat ik hem pas in de avond kan gaan zien :(

Wie is het (in spoilertag)? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer matige episode.

[spoiler=lol]Nee ff serieus,

Jezus dat einde had ik niet zó ernstig verwacht. Je voelde de spanning al wel stijgen toen de deur dichtging, maar die afslachting zag ik echt niet aankomen. Ik zat echt met open mond te kijken en bij de aftiteling kon ik alleen maar denken: What the Fuck!?:cab:

Geniale aflevering al vind ik het wel jammer dat er bijna niks meer over is van de Starks. Kan niet wachten tot volgende week!_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites