Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=Preview aflevering 4]Na gister aflevering 3 gezien te hebben is het nu tijd voor de preview van aflevering 4. Het einde van aflevering 3 zal voor vele schokkend zijn (tenminste als je de boeken niet gelezen hebt), in aflevering 4 zullen we ongetwijfeld zien hoe het verder gaat met Jaime.

Verder gaan we in de komende aflevering zien hoe Daenerys de deal om de Unsullied te kopen afrond (dit wordt interessant!) en volgen we Theon in het noorden. Het spel om de macht tussen de Tyrells en de Lannisters gaat verder in Kings Landing en we gaan kennis maken met Beric Dondarrion, de leider van de Brotherhood Without Banners.

T0Dv9wL-rJQ

Om maar te zwijgen over een vet stuk bij de Night's Watch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed te doen op m'n laptop wel inderdaad, maar natuurlijk niet full HD ;c Wat zei die ene tjap nou tegen Jamie op het laatst dan?

"Your daddy ain't here to help you, never forget that' , verwijzend naar het feit dat hij meteen begon over z'n pa die wel zou helpen. "Here is something to help you remember", en tjak daar gebeurde het. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Your daddy ain't here to help you, never forget that' , verwijzend naar het feit dat hij meteen begon over z'n pa die wel zou helpen. "Here is something to help you remember", en tjak daar gebeurde het. ;c

[spoiler=eind] da fuq, ik had dat dus net gemist, omdat ik vanwege die kutmuziek weg klikte :r Wel zuur voor Jaime, op 't laatst kreeg ik toch nog op de een of andere manier sympathie voor hem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=eind] da fuq, ik had dat dus net gemist, omdat ik vanwege die kutmuziek weg klikte :r Wel zuur voor Jaime, op 't laatst kreeg ik toch nog op de een of andere manier sympathie voor hem

Op youtube staat wel een versie zonder die muziek.

[spoiler=einde]

Kwam er eigenlijk op neer dat Jaime dacht zichzelf er wel onderuit te lullen door te beginnen over zijn vader en Brienne's vader, dat die hem rijkelijk zouden belonen als hij hun vrijliet. Nou daar dacht die gast dus anders over.

Wel sneu inderdaad, helemaal als je nagaat hoe belangrijk die hand voor hem was. Nu is hij eigenlijk gewoon nutteloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op youtube staat wel een versie zonder die muziek.

[spoiler=einde]

Kwam er eigenlijk op neer dat Jaime dacht zichzelf er wel onderuit te lullen door te beginnen over zijn vader en Brienne's vader, dat die hem rijkelijk zouden belonen als hij hun vrijliet. Nou daar dacht die gast dus anders over.

Wel sneu inderdaad, helemaal als je nagaat hoe belangrijk die hand voor hem was. Nu is hij eigenlijk gewoon nutteloos.

[spoiler=Spoiler]Jij hebt de boeken gelezen toch? Ik wil niet te veel weten hoor, maar gaat Jaime verder in de boeken/serie nog een belangrijke rol spelen of is het wel over en uit met hem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler]Jij hebt de boeken gelezen toch? Ik wil niet te veel weten hoor, maar gaat Jaime verder in de boeken/serie nog een belangrijke rol spelen of is het wel over en uit met hem?

[spoiler=vraag]

Zover waar ik nu ben speelt hij nog wel een aardig grote rol, hij heeft ook z'n eigen POV hoofdstukken. Hoe en wat kom je wel achter. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch jammer dat men heeft besloten om Vargo Hoat niet in de serie te stoppen, stukken toffer personage dan de vrij inwisselbare Locke. Volgende aflevering kan wel vrij episch worden lijkt mij.

Inderdaad. Elke passage met dialoog van Hoat was zo geniaal grappig :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites