RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Check je PM maar wijzig je bericht ff anders gaan ze zeuren;c. Ach skitta ;c Wel goede kwaliteit trouwens? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Ach skitta ;c Wel goede kwaliteit trouwens? ;c Prima gekeken, haarscherp op mijn 47" TV:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Prima gekeken, haarscherp op mijn 47" TV:< Ait nigga flex swag yolo! Thx :) Kijk normaal altijd bij maatje op maandag maar gister verjaardag en nu lam dus maar op de bank blijven hangen en downloaden. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Download gewoon de 720p van eztv.it, sowieso de beste site voor elke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Die translator chick mag d'r zeker wel zijn hoor trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Toch jammer dat men heeft besloten om Vargo Hoat niet in de serie te stoppen, stukken toffer personage dan de vrij inwisselbare Locke. Volgende aflevering kan wel vrij episch worden lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 [spoiler=Preview aflevering 4]Na gister aflevering 3 gezien te hebben is het nu tijd voor de preview van aflevering 4. Het einde van aflevering 3 zal voor vele schokkend zijn (tenminste als je de boeken niet gelezen hebt), in aflevering 4 zullen we ongetwijfeld zien hoe het verder gaat met Jaime. Verder gaan we in de komende aflevering zien hoe Daenerys de deal om de Unsullied te kopen afrond (dit wordt interessant!) en volgen we Theon in het noorden. Het spel om de macht tussen de Tyrells en de Lannisters gaat verder in Kings Landing en we gaan kennis maken met Beric Dondarrion, de leider van de Brotherhood Without Banners. T0Dv9wL-rJQ Om maar te zwijgen over een vet stuk bij de Night's Watch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Prima gekeken, haarscherp op mijn 47" TV:< Heb je 'm wel afgekeken dan? De laatste 2 minuten kon ik neit normaal afkijken, vanwege een of andere gare rock muziek dat er doorheen gespeeld werd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Ja toen heb ik 'm ook afgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Heb je 'm wel afgekeken dan? De laatste 2 minuten kon ik neit normaal afkijken, vanwege een of andere gare rock muziek dat er doorheen gespeeld werd :cab: Klopt, ligt aan de torrent. Verder prima quality toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Klopt, ligt aan de torrent. Verder prima quality toch? Goed te doen op m'n laptop wel inderdaad, maar natuurlijk niet full HD ;c Wat zei die ene tjap nou tegen Jamie op het laatst dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Goed te doen op m'n laptop wel inderdaad, maar natuurlijk niet full HD ;c Wat zei die ene tjap nou tegen Jamie op het laatst dan? "Your daddy ain't here to help you, never forget that' , verwijzend naar het feit dat hij meteen begon over z'n pa die wel zou helpen. "Here is something to help you remember", en tjak daar gebeurde het. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 "Your daddy ain't here to help you, never forget that' , verwijzend naar het feit dat hij meteen begon over z'n pa die wel zou helpen. "Here is something to help you remember", en tjak daar gebeurde het. ;c [spoiler=eind] da fuq, ik had dat dus net gemist, omdat ik vanwege die kutmuziek weg klikte :r Wel zuur voor Jaime, op 't laatst kreeg ik toch nog op de een of andere manier sympathie voor hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 [spoiler=eind] da fuq, ik had dat dus net gemist, omdat ik vanwege die kutmuziek weg klikte :r Wel zuur voor Jaime, op 't laatst kreeg ik toch nog op de een of andere manier sympathie voor hem Op youtube staat wel een versie zonder die muziek. [spoiler=einde] Kwam er eigenlijk op neer dat Jaime dacht zichzelf er wel onderuit te lullen door te beginnen over zijn vader en Brienne's vader, dat die hem rijkelijk zouden belonen als hij hun vrijliet. Nou daar dacht die gast dus anders over. Wel sneu inderdaad, helemaal als je nagaat hoe belangrijk die hand voor hem was. Nu is hij eigenlijk gewoon nutteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Op youtube staat wel een versie zonder die muziek. [spoiler=einde] Kwam er eigenlijk op neer dat Jaime dacht zichzelf er wel onderuit te lullen door te beginnen over zijn vader en Brienne's vader, dat die hem rijkelijk zouden belonen als hij hun vrijliet. Nou daar dacht die gast dus anders over. Wel sneu inderdaad, helemaal als je nagaat hoe belangrijk die hand voor hem was. Nu is hij eigenlijk gewoon nutteloos. [spoiler=Spoiler]Jij hebt de boeken gelezen toch? Ik wil niet te veel weten hoor, maar gaat Jaime verder in de boeken/serie nog een belangrijke rol spelen of is het wel over en uit met hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 [spoiler=Spoiler]Jij hebt de boeken gelezen toch? Ik wil niet te veel weten hoor, maar gaat Jaime verder in de boeken/serie nog een belangrijke rol spelen of is het wel over en uit met hem? [spoiler=vraag] Zover waar ik nu ben speelt hij nog wel een aardig grote rol, hij heeft ook z'n eigen POV hoofdstukken. Hoe en wat kom je wel achter. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Vind Jamie naarmate je verder komt in de boeken steeds toffer worden, tot nu toe wel mijn favoriete personage van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Ik heb de boeken niet gelezen, maar wel klote voor hem natuurlijk. Hij staat bekend als een van de beste zwaardvechters van Westeros. Helaas voor hem was hij rechts;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Toch jammer dat men heeft besloten om Vargo Hoat niet in de serie te stoppen, stukken toffer personage dan de vrij inwisselbare Locke. Volgende aflevering kan wel vrij episch worden lijkt mij. Inderdaad. Elke passage met dialoog van Hoat was zo geniaal grappig :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Had hem sowieso wel Jaime Lanisssssster willen horen zeggen, maar dat wordt ons helaas niet gegund :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Wat een scene was dit he _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Heerlijk inderdaad. Zaten sowieso een paar heeeeerlijke scènes in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Ik voelde het wel al aankomen Tyrion zijn stoel naar het andere hoofdeinde van de tafel zou schuiven, maar desalniettemin erg grappig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Zo'n bazenactie inderdaad:mrgy: Favo karakter op het moment. Al moet je daar wel voorzichtig mee zijn bij Game of Thrones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Vanaf het begin eigenlijk al mijn favoriete karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten