Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Zeer toffe aflevering, dat einde zag ik even niet aankomen (d). Alleen worden er wel enorm veel personages geintroduceerd, waarvan de meeste ook niet voorgesteld worden. Wie was bijvoorbeeld die [tekst] die jongen die Theon bevrijdde en die man die Jaime van z'n hand ontdeed?[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jongen ga je nog wel achter komen.

Die man kan ik wel zeggen, dat is geen spoiler. Dat is Locke, dat is de leider van die huurlingen die van Lord Bolton zijn (die namens Robb in Harrenhal bleef). Zit verder niet in die boeken die man, althans, hij is een alternatief van iemand anders.

[MENTION=8140]Petterson[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jongen ga je nog wel achter komen.

Die man kan ik wel zeggen, dat is geen spoiler. Dat is Locke, dat is de leider van die huurlingen die van Lord Bolton zijn (die namens Robb in Harrenhal bleef). Zit verder niet in die boeken die man, althans, hij is een alternatief van iemand anders.

[MENTION=8140]Petterson[/MENTION];

Locke is in feite de Vargo Hoat uit de boeken, leider van de mercenary band de Bloody Mummers (in dienst van Bolten). Hij wordt ook The Goat genoemd (vanwege z'n sik) en is een beetje psycho. Die had echt een awesome lisp, spijtig dat ze dat niet in de show hebben verwerkt :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Locke is in feite de Vargo Hoat uit de boeken, leider van de mercenary band de Bloody Mummers (in dienst van Bolten). Hij wordt ook The Goat genoemd (vanwege z'n sik) en is een beetje psycho. Die had echt een awesome lisp, spijtig dat ze dat niet in de show hebben verwerkt :p

Ja ik weet wie Vargo is idd, erg grappig personage. Maar ik dacht ik noem zijn naam maar niet, maakt het enkel nog ingewikkelder voor Petterson. ;c

Locke lijkt me overigens een toffe vervanger wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Engels van Shae is ook belabberd. Beide zijn echter personages die niet uit Westeros komen, waardoor het, imo, helemaal niet storend is.

Ja inderdaad, volgens mij had ik het gelezen in een interview met Carice van Houten van voor het tweede seizoen was uitgekomen. Daarin zei ze dat ze eerst haar accent probeerde te verbergen maar dat de makers wouden dat het accent bleef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Preview aflevering 4]Na gister aflevering 3 gezien te hebben is het nu tijd voor de preview van aflevering 4. Het einde van aflevering 3 zal voor vele schokkend zijn (tenminste als je de boeken niet gelezen hebt), in aflevering 4 zullen we ongetwijfeld zien hoe het verder gaat met Jaime.

Verder gaan we in de komende aflevering zien hoe Daenerys de deal om de Unsullied te kopen afrond (dit wordt interessant!) en volgen we Theon in het noorden. Het spel om de macht tussen de Tyrells en de Lannisters gaat verder in Kings Landing en we gaan kennis maken met Beric Dondarrion, de leider van de Brotherhood Without Banners.

T0Dv9wL-rJQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites