Ozan Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Wat een einde :cab::-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Wat was dat met die muziek nu in de laatste scene? Of lag dat aan mijn torrent? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Wat was dat met die muziek nu in de laatste scene? Of lag dat aan mijn torrent? :cab: Ligt aan je torrent ja. Die muziek hoort pas bij de aftiteling te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Zeer toffe aflevering, dat einde zag ik even niet aankomen (d). Alleen worden er wel enorm veel personages geintroduceerd, waarvan de meeste ook niet voorgesteld worden. Wie was bijvoorbeeld die [tekst] die jongen die Theon bevrijdde en die man die Jaime van z'n hand ontdeed?[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Vet einde inderdaad. Wie was bijvoorbeeld die [tekst] die jongen die Theon bevrijdde en die man die Jaime van z'n hand ontdeed?[/tekst] Zal nog wel komen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Die jongen ga je nog wel achter komen. Die man kan ik wel zeggen, dat is geen spoiler. Dat is Locke, dat is de leider van die huurlingen die van Lord Bolton zijn (die namens Robb in Harrenhal bleef). Zit verder niet in die boeken die man, althans, hij is een alternatief van iemand anders. [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Wat was dat met die muziek nu in de laatste scene? Of lag dat aan mijn torrent? :cab: Het lag dus niet aan mij:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Die jongen ga je nog wel achter komen. Die man kan ik wel zeggen, dat is geen spoiler. Dat is Locke, dat is de leider van die huurlingen die van Lord Bolton zijn (die namens Robb in Harrenhal bleef). Zit verder niet in die boeken die man, althans, hij is een alternatief van iemand anders. [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; Locke is in feite de Vargo Hoat uit de boeken, leider van de mercenary band de Bloody Mummers (in dienst van Bolten). Hij wordt ook The Goat genoemd (vanwege z'n sik) en is een beetje psycho. Die had echt een awesome lisp, spijtig dat ze dat niet in de show hebben verwerkt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Locke is in feite de Vargo Hoat uit de boeken, leider van de mercenary band de Bloody Mummers (in dienst van Bolten). Hij wordt ook The Goat genoemd (vanwege z'n sik) en is een beetje psycho. Die had echt een awesome lisp, spijtig dat ze dat niet in de show hebben verwerkt :p Ja ik weet wie Vargo is idd, erg grappig personage. Maar ik dacht ik noem zijn naam maar niet, maakt het enkel nog ingewikkelder voor Petterson. ;c Locke lijkt me overigens een toffe vervanger wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Elke keer weer balen als de aflevering af is gelopen, zelfs met zo'n einde. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Jezus wat een heerlijke aflevering! En eindelijk Blackfish! _O_ Heel benieuwd naar zijn rol in de serie gezien hij er in de boeken al een stuk eerder bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Dat einde :cab: Wat de fuck. Toffe aflevering ook zeg! Stoorde me ook eens niet aan Carice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Lekker einde hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Dat einde :cab: Wat de fuck. Toffe aflevering ook zeg! Stoorde me ook eens niet aan Carice. Ja dat vind ik de enige mindere in de serie die Carice. Spreekt ook vrij slecht Engels... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Ja dat vind ik de enige mindere in de serie die Carice. Spreekt ook vrij slecht Engels... Ze moest met accent praten geloof ik. Daarom klinkt het ook zo vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Ze moest met accent praten geloof ik. Daarom klinkt het ook zo vreemd. Ze spreekt altijd zo slecht Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Het Engels van Shae is ook belabberd. Beide zijn echter personages die niet uit Westeros komen, waardoor het, imo, helemaal niet storend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marxel Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Het Engels van Shae is ook belabberd. Beide zijn echter personages die niet uit Westeros komen, waardoor het, imo, helemaal niet storend is. Ja inderdaad, volgens mij had ik het gelezen in een interview met Carice van Houten van voor het tweede seizoen was uitgekomen. Daarin zei ze dat ze eerst haar accent probeerde te verbergen maar dat de makers wouden dat het accent bleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Het Engels van Shae is ook belabberd. Beide zijn echter personages die niet uit Westeros komen, waardoor het, imo, helemaal niet storend is. Dit ja. Het is juist de bedoeling dat het niet helemaal vlekkeloos loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Het accent van Carice hoort exotisch te klinken maar wij horen daar natuurlijk een duidelijke Hollandse stem in waardoor het voor ons een beetje belachelijk klinkt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 [spoiler=Preview aflevering 4]Na gister aflevering 3 gezien te hebben is het nu tijd voor de preview van aflevering 4. Het einde van aflevering 3 zal voor vele schokkend zijn (tenminste als je de boeken niet gelezen hebt), in aflevering 4 zullen we ongetwijfeld zien hoe het verder gaat met Jaime. Verder gaan we in de komende aflevering zien hoe Daenerys de deal om de Unsullied te kopen afrond (dit wordt interessant!) en volgen we Theon in het noorden. Het spel om de macht tussen de Tyrells en de Lannisters gaat verder in Kings Landing en we gaan kennis maken met Beric Dondarrion, de leider van de Brotherhood Without Banners. T0Dv9wL-rJQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Iemand een goed download linkie van S3E3? Liefst een torrent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Iemand een goed download linkie van S3E3? Liefst een torrent. Check je PM maar wijzig je bericht ff anders gaan ze zeuren;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Haha heb aflevering 3 gezien, paar dagen terug. Maar hoe eindigde t alweer? Of bedoelen jullie t gene wat Jamie overkwam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Daar doelen ze inderdaad op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten