Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Stuk beter dan de vorige episode!

[spoiler=ep]Verhaal van Bran was erg tof. De Reeds waren meteen BAD-ASS vanaf hun eerste scene. Thoros was ook meteen cool aanwezig. leuk dat The Hound er nu bij zit.

Scenes tussen Joffrey en Margaery waren ook leuk. En Jaime, wat een heerlijke opmerkingen soms En Oma tyrell dan, wat een heldin zeg :-D

Preview voor de volgende beloofd ook wat, als ik het boek moet geloven waar die scene ook in zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=berieee]Bran is zo'n wog ofzoiets, zoals die ene gast bij de wildman. Degene die dus nu bij Bran is is dat ook. Of toch zoiets in de aard ;c En hij zag in zijn dromen Bran, daarom is die hem gaan zoeken. Justin zal het wel wat beter kunnen uitleggen, maar zoiets is het ;c

[MENTION=12165]Justin[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=episode]Bran is een warg ja, hetzelfde als die ene vogel bij de Wildlings die ook in de aflevering zat. Jojen is nog iets anders maar dat zal ik niet spoilen. edit2: ze hebben Vargo blijkbaar vervangen door Locke? :(

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm King maakt het al wel duidelijk nu [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; ;)

[spoiler= episode]

Overigens is Vargo Hoat vervangen door een personage genaamd Locke. Die hoort bij Roose.

[MENTION=2328]King XVI[/MENTION];

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker jurkje had Margaery deze episode aan :<

thronesfash31f-6.jpg

Ja die mag er wezen inderdaad. :love:

Buiten dat ook gewoon een zeer interessante speler voor de macht denk ik.

edit:

tumblr_mkx6sdtJg91qgime3o1_250.gif

:love:

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zij heeft echt een kutstem. En wat is Bran oud geworden! :O

Joffrey wordt wel goed gespeeld zeg _O_

[spoiler=boekenreeks uit] in het boek is Theon toch super lang uit beeld, en leeft hij ineens nog, bij Rammert? Typisch HBO dat ze dat hele martelproces gaan laten zien. En heb ik iets gemist of zitten de Riets er pas vanaf gisteren in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=boekenreeks uit] De Reeds zijn er idd vanaf gisteren bijgekomen. Theon is inderdaad wel ff uit beeld geweest. Ik denk dat ze deze 'ontsnapping' erin gaan stoppen om het personage Ramsay te definiëren. Normaal 'ontsnapt' hij pas in A Dance of Dragons maar omdat Ramsay een nogal vrij prominente rol gaat spelen, willen ze dat wat vroeger doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= boekenreeks uit] dat vond ik juist wel tof, was je aan het lezen en dan ineens: (d) dat zal toch niet Theon zijn?!! Juist een verrassingselement imo. Ik ken trouwens alleen de nederlandse namen, maar Riets -> Reeds en Rammert -> Ramsay lijkt me. Ben verder zéér benieuwd hoe ze het gaan doen als de draken groter worden en hoe de kinderen van het woud / children of the forest en hun wereld er uit gaan zien. Vond de Others niet zo mooi eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=boekenreeks uit]Ik denk niet dat ze Theon zijn ontsnapping uit ADWD gaan tonen, maar gewoon zijn flashbacks. Zo was hij in het begin van zijn gevangenschap als eens vrijgelaten door Ramsey, zodat Ramsey "jacht" op hem kon maken. Eén van de vele ziekelijke spelletjes van Ramsey. Ik vind het iig niet slecht dat ze Theon gewoon blijven tonen, anders moet je Alfie Allen er 3-4 seizoenen uitlaten, en daar is hij een veel te goede acteur voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=boekenreeks uit] Vandaar ook 'ontsnapping' ;c

Enorm benieuwd naar aflevering drie trouwens, de introductie zit er nu wel op.

[spoiler=boekenreeks uit]Oh, dacht dat je al zijn ontsnapping bedoelde met Jeyne "Fake Arya" Poole. Maar dan zijn ze natuurlijk al in Winterfell, ik was verkeerd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites