Ozan Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [spoiler=Dansiee]Voorspelbaar was de dood van Rickon sowieso hé. Qua voorspelbaarheid stoorde dit mij het minste als je kijkt naar dit hele seizoen. Alsof Ramsay hem in leven ging laten, zoals Sansa zei is Rickon gewoon een dreiging voor hem wat betreft Lord of Winterfell gedoe. Maar de manier waarop was wel echt slecht... Hoe haal je het in je hoofd om in een rechte lijn te lopen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [spoiler=Dansiee]Voorspelbaar was de dood van Rickon sowieso hé. Qua voorspelbaarheid stoorde dit mij het minste als je kijkt naar dit hele seizoen. Alsof Ramsay hem in leven ging laten, zoals Sansa zei is Rickon gewoon een dreiging voor hem wat betreft Lord of Winterfell gedoe. Maar de manier waarop was wel echt slecht... Hoe haal je het in je hoofd om in een rechte lijn te lopen :r [spoiler=SPOILER]Rickon leek me sowieso al niet de snuggerste. Heeft ook nooit echt een boeiende rol gehad in de hele serie. Of dit anders is in de boeken weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 En daarnaast denk je er zo'n situatie alleen aan om zo snel mogelijk weg te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 En daarnaast denk je er zo'n situatie alleen aan om zo snel mogelijk weg te komen. Nou niet echt hoor :r Je moet toch echt behoorlijk achterlijk zijn volgens mij als je aan niets anders kan denken daar. Zeker nadat je die eerste pijl krijgt ga je toch beseffen dat je moet zigzaggen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Zigzaggen ga je alleen maar langzamer van rennen/lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Zigzaggen ga je alleen maar langzamer van rennen/lopen Maar zorgt er wel voor dat de kans op een pijl door je pens een stuk kleiner is. Hoe hard je ook loopt een doelwit dat verder niet beweegt is makkelijk te raken hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Ik moest toch wel lachen [emoji16] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 Maar zorgt er wel voor dat de kans op een pijl door je pens een stuk kleiner is. Hoe hard je ook loopt een doelwit dat verder niet beweegt is makkelijk te raken hè. Je kan een target sws niet raken na 400 meter, helemaal niet met een longbow en zware pijlen. Gewoon erg domme scene. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 [spoiler=S06E09]Heerlijke aflevering zeg :< Ramsey die op z'n 'eigen manier' dood gaat en de te verwachten redding van de Vale ridders. Sneu dat Rickon alsnog dood ging maar anderzijds een voorspelbaar iets. Die glimlach van Sansa op het einde, heerlijk. Nu wel benieuwd wat Danaerys gaat doen met de Grejoys. Heerlijk scenes van haar kant, draakjes en de schitterende actie van Grey Worm _O_ Hopelijk valt de laatste aflevering niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Jon heeft met Davos en Tormund wel twee hele goeie aan zijn zij ook hoor. Tormund de krijger en Davos de diplomaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Een heerlijke laatste aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Jongens, paar keer bijna een traantje weggepikt. Mooi zeg, erg mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 +1 Geen woorden voor. Een krankzinnig einde en een fantastische start voor S07. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Jongens, paar keer bijna een traantje weggepikt. Mooi zeg, erg mooi Je hebt m gedownload? Of vannacht gekeken? Ik kan hem nog niet zien op HBO Go namelijk. :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Je hebt m gedownload? Of vannacht gekeken? Ik kan hem nog niet zien op HBO Go namelijk. :wall: Torrents Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Allemachtig, wat een aflevering zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Dit was echt veruit de beste en mooiste aflevering tot nu toe. Wat een fantastische afsluiter van een geweldig seizoen zeg. Verdomme weer een jaar wachten nu:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Betere aflevering dan E09 imo. Nu helaas weer een jaar wachten. [spoiler=S06E10]R+L=J theory bevestigd lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Geweldige seizoensafsluiting _O_ [spoiler=e10] Cersei _O_ Arya _O_ En die laatste scene:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Wat een klasse trouwens van dat Mormont meisje zeg:<. Zo goed geacteerd van een kindje van een jaar of tien. Echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Wat een klasse trouwens van dat Mormont meisje zeg:<. Zo goed geacteerd van een kindje van een jaar of tien. Echt geweldig. Ja echt he, er is nieuwe (extra) cultheld ontstaan wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Mwah. Zeer knappe acteerprestatie voor zo'n klein meisje natuurlijk maar ik vind haar zwaar irritant in de show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Sweet baby jezus :<:<:<:< Hoe kan ik nou een jaar wachten na deze aflevering pffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 :< heerlijke season final hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 De tering, uur lang op t puntje van de bank gezeten. Beste aflevering ooit. In alle facetten :<:<:< [spoiler=Jon]Die theorie nu dus ook bevestigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten