Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

[spoiler=Dansiee]Voorspelbaar was de dood van Rickon sowieso hé. Qua voorspelbaarheid stoorde dit mij het minste als je kijkt naar dit hele seizoen. Alsof Ramsay hem in leven ging laten, zoals Sansa zei is Rickon gewoon een dreiging voor hem wat betreft Lord of Winterfell gedoe. Maar de manier waarop was wel echt slecht... Hoe haal je het in je hoofd om in een rechte lijn te lopen :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

[spoiler=Dansiee]Voorspelbaar was de dood van Rickon sowieso hé. Qua voorspelbaarheid stoorde dit mij het minste als je kijkt naar dit hele seizoen. Alsof Ramsay hem in leven ging laten, zoals Sansa zei is Rickon gewoon een dreiging voor hem wat betreft Lord of Winterfell gedoe. Maar de manier waarop was wel echt slecht... Hoe haal je het in je hoofd om in een rechte lijn te lopen :r

[spoiler=SPOILER]Rickon leek me sowieso al niet de snuggerste. Heeft ook nooit echt een boeiende rol gehad in de hele serie. Of dit anders is in de boeken weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daarnaast denk je er zo'n situatie alleen aan om zo snel mogelijk weg te komen.

Nou niet echt hoor :r Je moet toch echt behoorlijk achterlijk zijn volgens mij als je aan niets anders kan denken daar. Zeker nadat je die eerste pijl krijgt ga je toch beseffen dat je moet zigzaggen enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar zorgt er wel voor dat de kans op een pijl door je pens een stuk kleiner is. Hoe hard je ook loopt een doelwit dat verder niet beweegt is makkelijk te raken hè.

Je kan een target sws niet raken na 400 meter, helemaal niet met een longbow en zware pijlen. Gewoon erg domme scene.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S06E09]Heerlijke aflevering zeg :<

Ramsey die op z'n 'eigen manier' dood gaat en de te verwachten redding van de Vale ridders. Sneu dat Rickon alsnog dood ging maar anderzijds een voorspelbaar iets. Die glimlach van Sansa op het einde, heerlijk.

Nu wel benieuwd wat Danaerys gaat doen met de Grejoys. Heerlijk scenes van haar kant, draakjes en de schitterende actie van Grey Worm _O_

Hopelijk valt de laatste aflevering niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een klasse trouwens van dat Mormont meisje zeg:<. Zo goed geacteerd van een kindje van een jaar of tien. Echt geweldig.

Ja echt he, er is nieuwe (extra) cultheld ontstaan wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites