Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=Targaryen-Baratheon]Mwah, het was Robert die alle Targaryens wilde uitmoorden, denk niet dat Joffrey dezelfde wrok tegen de Targaryens heeft als Robert

[spoiler=Niet lezen als je boek 3 niet gelezen hebt!]Die gast was niet gestuurd door Robert Baratheon, maar door de warlocks als wraak voor wat er gebeurd was in The House of the Undying. De kans dat we dit nog zien in seizoen 3 acht ik dus aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat over het stukje dat jij ook al beschreef. Ik wist alleen niet zeker of het in boek 2 of 3 gebeurd. Wat dat betreft is het ook lastig omdat sommige verhaallijnen uit boek 3 al in seizoen 2 terugkomen en sommige verhaallijnen van boek 2 pas in seizoen 3 te zien zijn.

Laat ik het zo zeggen (hiermee spoiler ik niets als het goed is): Als je het personage Strong Belwas al kent, dan spoilert die spoiler niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Niet lezen als je boek 3 niet gelezen hebt!]Die gast was niet gestuurd door Robert Baratheon, maar door de warlocks als wraak voor wat er gebeurd was in The House of the Undying. De kans dat we dit nog zien in seizoen 3 acht ik dus aanwezig.

[spoiler=boek 3]Als ik me goed herinner zijn dat niet de faceless men uit Braavos maar de sorrowful men, met die manticore.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat over het stukje dat jij ook al beschreef. Ik wist alleen niet zeker of het in boek 2 of 3 gebeurd. Wat dat betreft is het ook lastig omdat sommige verhaallijnen uit boek 3 al in seizoen 2 terugkomen en sommige verhaallijnen van boek 2 pas in seizoen 3 te zien zijn.

Laat ik het zo zeggen (hiermee spoiler ik niets als het goed is): Als je het personage Strong Belwas al kent, dan spoilert die spoiler niets.

Merci, die ken ik nog niet dus ik laat de spoiler nog maar even achterwege.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is denk ik inderdaad het meest goedkope. Ze hebben ook een set van de eerste 4 boeken voor 28 euro. Dus mocht je het vijfde boek ergens anders goedkoper op de kop kunnen tikken, dan is dat wellicht goedkoper.

Klopt. Goede set die die heb ik hier thuis liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net ep 06 gezien. Wel een gruwelijk vette serie hoor. Alleen wel wat veel bloed af en toe, bijv. als [tekst]ze dat hart op moet eten of met dat toernooi waarbij die gozer stikt in z'n eigen bloed. [/tekst] Maar verder gewoon super leipe serie. (Y)

bewerkt door Technisch
Tekst-tag ipv witte tekst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff ik wou dat ik alles nog eens opnieuw kon zien zonder dat ik wist hoe het afliep. :P

Dit. Ik kan dat helaas nier nu ik weet hoe het afloopt. Al denk ik dat ik het bij Game of tThrones wel ga doen aangezien er zoveel gebeurd in 1 aflevering dat er wel nieuwe dingen te ontdekken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maand voordat seizoen 3 begint ga ik denk ik wel die 2 seizoenen er nog eens doorheen knallen. :r

Maar heb gehoord dat de boeken van Game of Thrones hier in de bibliotheek beschikbaar zijn. Eerst daar eens even kijken of ik ze kan huren, want zou ook gewoon de Nederlandse versie van de boeken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites