Pino Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Ja poeh zeg je hoort duidelijk dat ze uit Nederland komt en dat voor een actrice die zo goed bevonden wordt. Ik spreek nog beter Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Voor Amerikanen klinkt dat exotisch. Raar maar waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Ook eindelijk S02E01 en E02 kunnen kijken. Carice haar rol is weinig overtuigend, voornamelijk veroorzaakt door dat erbarmelijke accent. Wel weer genieten hoor, die intro bezorgt standaard kippenvel _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 E2 was wel vet hoor. Door dat einde wil ik gelijk weer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Derde seizoen is ondertussen ook aangekondigd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Gewoon alles verfilmen, dan kunnen we nog een aantal seizoenen door. (d) Inmiddels ook net aan boek 1 begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Zit er over te denken om de boeken aan te schaffen. Mensen die de boeken hebben gelezen die kunnen vertellen of het daarna nog waard is de serie te kijken? En vice versa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Zit er over te denken om de boeken aan te schaffen. Mensen die de boeken hebben gelezen die kunnen vertellen of het daarna nog waard is de serie te kijken? En vice versa? Is zeker het kijken nog waard. Het wtf-moment wat ik vorig seizoen tot aflevering 7 had (daarna haalde ik de serie in) na het einde van elke aflevering is alleen wel weg en dat is wel een beetje jammer. Toch heb ik er geen moment spijt van dat ik de boeken heb gelezen. Enige wat ik echt jammer vind en wat hierboven terecht al is opgemerkt is dat je na het lezen van de boeken wel duidelijk merkt hoe lomp sommige dingen verfilmd worden, waar dingen in de boeken vaak een stuk suggestiever (en daardoor gelaagder) zijn. Voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de [tekst]homoseksuele relatie tussen Renly en Loras Tyrell[/tekst] in seizoen 1. In de boeken wordt dit nooit letterlijk benoemd, maar zijn er wel subtiele hints naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Zit er over te denken om de boeken aan te schaffen. Mensen die de boeken hebben gelezen die kunnen vertellen of het daarna nog waard is de serie te kijken? En vice versa? Ik heb de boeken gelezen en genoten van de serie. Natuurlijk is het verrassingsmoment wel wat verdwenen dan maar het blijft toch wel genieten. De boeken raad ik zeker aan want die geven toch nog altijd een extra dimensie aan het verhaal. In de TV-serie wordt seizoen twee in 9 à 10 uur afgehandeld, eigenlijk een beetje te weinig als je het gehele plaatje wil bekijken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Hahaha, dat is wel een leuke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Seizoen 3 zou enkel het eerste deel van boek 3 behandelen. Best wel een goede beslissing aangezien je dat seizoen dan met een klapper kan beëindigen (degenen die het boek ook hebben gelezen zullen wel begrijpen wat ik bedoel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 Zou wel een supergrote cliffhanger zijn naar volgend seizoen toe. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 april 2012 Share Geplaatst 11 april 2012 (bewerkt) Hopelijk kunnen ze dat even schokkend presenteren als de executie van Ned Stark, zou wel mooi zijn. Alez ja, mooi bij wijze van spreke :p En dit seizoen zal 'Blackwater' dé knaller moeten worden denk ik ;c 11 april 2012 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 En episode 3 staat erop. Ga hem zo dus maar gelijk kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Goede aflevering weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Zeker. Het is ook goed te merken dat ze naar een climax toe werken, heb er zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Goede aflevering. Erg vet einde ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Daenerys blijft tot nu toe nog even in de vergeetput zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Moet zeggen dat ik die verhaallijn ook (nog) niet echt mis. Nu met Renly en Stannis erbij is het spannend en wat te denken van het gebeuren rondom Greyjoy. Trouwens [spoiler=-]Yoren _O_ Wat een baas. Vijf speren in z'n donder en nog door vechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Moet zeggen dat ik deze aflevering halverwege toch een paar minuten heb doorgespoeld;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Bij welk stuk dan? Vond deze best spannend namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Dat die twee kerels aan het rolle bollen waren;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 O, ja dat stukje heb ik even alleen met geluid gedaan idd. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten