Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

2de epi net gezien, kon er eindelijk tijd voor vrij maken. Gruwelijke goeie serie, begin kon me nog niet boeien maar zit nu weer helemaal in het verhaal.

Dat einde met die hond, triest zeg..

Morgen verder kijken, toppertje dit, en he-le-maal niet mijn genre, maar daarom juist zo tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bang dat ik hier toch ook aan moet geloven :(. Normaal gesproken totaal niet in mijn straatje, maar al die positieve reacties van mensen die ik hoog heb ik zitten, moeten wel wat betekenen...

Echt DOEN, GoT is een serie die echt mijlenver buiten m'n vaste genres ligt maar ik heb zelden zo'n goeie serie gezien. Het is dat ik m'n top 15 al klaar heb anders zou ik 'm gelijk aanpassen.

Net de laatste aflevering bekeken en het wachten tot 2012 (dan begint s02) gaat héééél lang duren. Gosh, ik ga seizoen 1 maar gelijk weer kijken, zo tof vond ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet wel, als iedereen iets tof vind en dat jij er dan tegen in gaat alleen omdat iedereen het tof vind, het Sebas Syndroom (lees die toch niet) noem ik het wel eens ;)

Eigenlijk volg ik gewoon teveel series, is dit niet mijn genre en heb ik besloten er niet aan te beginnen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jongens, even spoilertje: ik hoop toch eigenlijk niet dat S02 al te onrealistisch gaat worden met draken en die witte wandelaars. Dat zit er natuurlijk wel aan te komen.. maar ik vond het juist tof dat het tussen verschillende volken ging en de dikke machtsverhoudingen, en er geen kwaadaardig leger orks aan te pas kwam :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die intro is ook echt zalig, meestal sla ik dat over als ik een serie kijk maar niet bij GoT. Vind het ook een geweldige serie hoor, tis alleen jammer dat er maar 10 afleveringen per seizoen zijn. En er zit zoveel tijd tussen.Wel mooi dat er zeker 5 seizoenen gemaakt zal worden en waarschijnlijk meer als de schrijver gewoon doorgaat met die boeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites