Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Mike van Duinen kost meer dan 2 miljoen

Mike van Duinen is in principe niet te koop. Maar mocht een club hem toch willen overnemen dan moet er flink in de geldbuidel worden getast.

Op een vraag van Omroep West of de spits voor 2 miljoen euro zou weg mogen, liet coach Maurice Steijn weten dat ,,je het met 2 miljoen niet gaat redden’’.

Hoeveel Van Duinen waard is, wil de trainer niet kwijt. ,,Dat is niet aan mij. Maar intern hebben we daar wel een bepaald idee over.’’

,,Mike is een hele talentvolle spits die vorig jaar bij ons topscorer is geworden. Hij heeft nog een 3-jarig contract en heeft bijzonder veel potentie’’, aldus Steijn over zijn speler.

Behalve Van Duinen mogen ook Gino Coutinho en Danny Holla niet weg. ,,Er moeten wel hele gekke bedragen op tafel komen, wil ik deze drie spelers verkopen.’’

Onlangs deed FC Utrecht een bod van negen ton op Van Duinen. ADO sloeg dat af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO slaat miljoenenbiedingen af

DEN HAAG - ADO Den Haag is voorlopig niet van plan mee te werken aan transfers van Tjaronn Chery en Mike van Duinen. Zelfs nu er bedragen van boven de één miljoen euro zijn geboden weigert ADO het tweetal te laten vertrekken.

Het Duitse Eintracht Braunschweig heeft veel geld over voor beide spelers maar ADO wil niet meewerken aan de transfers omdat de club nog geen vervangers heeft weten aan te trekken. Zo viste ADO achter het net bij het contracteren van RKC-aanvaller Florian Jozefzoon (staat in belangstelling van Ajax, FC Twente en Benfica), Nick van der Velden (verkast van NEC naar FC Groningen) en VVV-Venlo spits Yannick Wildschut (geeft de voorkeur aan SC Heerenveen).

Bovendien heeft ADO minder haast om Chery deze zomer al te verkopen omdat de Haagse club de eenzijdige optie in het contract van de aanvallende middenvelder gaat lichten. Daardoor is Chery niet volgend jaar transfervrij maar pas medio 2015.

Hopelijk gaat Chery alsnog weg. Van Duinen gaat sowieso niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste nieuws:

- NAC zou Poepon willen huren en heeft zich al gemeld bij ADO. ADO verkoopt liever, maar als niemand hem wilt kopen is verhuren ook een optie. Naast NAC zijn er ook enkele Turkse clubs die interesse hebben.

- ADO wilt Dico Koppers kopen en heeft een bod gedaan. Vind ik persoonlijk jammer, ben geen fan van hem.

- Vicento zou in de belangstelling staan van het Griekse PAS Giannina. Hij mag weg van ADO, maar vraag me af of hij zelf naar die club wilt.

- ADO wilt zich voorin nog versterken (aangezien Poepon, Vicento en Chery allemaal nog weg kunnen) en heeft de volgende spelers op het oog: Cabral, Joshua John (beiden Twente) en Lukoki (Ajax). Cabral en John kunnen denk ik leuke spelers zijn voor ADO, Lukoki liever niet. ADO wilt deze spelers trouwens kopen, niet huren.

- Een broer van Kenneth Omeruo (Lucky Omeruo) is op proef bij ADO. Het is een aanvallende middenvelder die momenteel bij een club uit de Nigeriaanse competitie speelt.

- ADO zou een contract aangeboden hebben aan de Roemeense spits Catalin Stefan Tira. Afkomstig van Lazio Primavera C (Italië) en nu transfervrij. 19 jaar. Weet niet wat ik ervan moet denken. Maarja, jong en transfervrij, waarom niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEN HAAG - Voetballer Timothy Derijck heeft wel oren naar een terugkeer naar Den Haag. De verdediger staat bij PSV onder contract, maar komt niet voor in de plannen van PSV-trainer Philip Cocu.

De Belg heeft aan ADO Den Haag laten weten open te staan voor een terugkeer. PSV wil de verdediger vooralsnog alleen verkopen. Wanneer Derijck kort voor het sluiten van de transfermarkt nog steeds onder contract staat bij PSV wil de ploeg uit Eindhoven pas aan verhuren denken.

ADO Den Haag heeft aangegeven Derijck een interessante speler te vinden. De eventuele transfersom en het huidige salaris van Derijck kunnen echter een probleem vormen bij een overgang naar Den Haag.

Derijck was afgelopen zaterdag aanwezig bij de eerste oefenwedstrijd van ADO Den Haag.

Zou heerlijk zijn als onze Haagse Belg terugkomt _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Julie krijgen kunstgras.. LAME.

ADO stapt over op kunstgras

ADO Den Haag stapt vanaf het seizoen 2014-2015 over op kunstgras. Aan het eind van dit seizoen, dat volgende maand officieel begint, wordt de huidige grasmat in het Kyocera Stadion vervangen. Dat heeft de Haagse eredivisionist maandag bekendgemaakt.

ADO profiteert mee van de investeringen die worden gedaan voor de WK hockey, die in 2014 in Den Haag worden gehouden. De club wordt daarmee de vierde huidige eredivisionist die de thuiswedstrijden op kunstgras speelt. Ook Heracles Almelo, PEC Zwolle en SC Cambuur werken hun duels op die ondergrond af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEN HAAG - ADO-speler Mike van Duinen is momenteel een gewilde speler. Diverse clubs volgen de ontwikkelingen van de aanvaller, die zelf het liefst een nieuw contract bij ADO tekent.

'Dat heb ik aangegeven bij de club', vertelt Van Duinen die momenteel nog een contract voor drie jaar heeft. 'Ik wil het contract openbreken en met een jaar verlengen', vervolgt de aanvaller van ADO Den Haag. 'Maar de club heeft aangegeven dat zij de noodzaak daar niet van inzien.'

De spits van ADO Den Haag was vorig seizoen met elf doelpunten een belangrijke speler. 'Ik denk dat ik het goed heb gedaan. Naar de buitenwereld wordt gezegd dat ik een belangrijke speler voor ADO ben. Ik had gehoopt dat ze die waardering ook naar mij hadden uitgesproken', aldus een teleurgestelde Van Duinen.

;e;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gouriye naar ADO, lijkt me een goede speler voor ons :) Chery gaat waarschijnlijk toch niet weg, voorhoede volgend seizoen zal bestaan uit Gouriye vanaf links, Chery vanaf rechts en Mikey in de spits. Anco Jansen van De Graafschap wordt ook genoemd als mogelijke versterking, zou ik ook toejuichen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites