Keko Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Van Duinen had toch kunnen aangeven dat er totaal NIETS aan de hand was. Dat de schoenen aan elkaar vastzaten..... Denk je dat er ook maar één speler in heel de eredivisie is die dat zou doen:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2013 Had gekund ja, maar snap ook wel dat ie dat niet doet. Kunnen we wel de moraalridder gaan spelen, maar denk dat weinig andere voetballers dat wel hadden gedaan als het bij hun gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Had gekund. Totdat je zelf in het veld staat en ziet dat de tegenstander rood krijgt. Kan me goed voorstellen dat je dan maar niks zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 januari 2013 Share Geplaatst 26 januari 2013 Maar al met al heeft ADO het inderdaad wel bijzonder slecht uitgespeeld zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Het is vanuit ADO-oogpunt idd schandalig dat we die gelijkmaker nog maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Van Peppen in de zomer waarschijnlijk richting Ado. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 27 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2013 Ik geloof niks meer tot het helemaal rond is, er zijn al zoveel namen genoemd. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Zou wel een goede transfer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2013 Ben wel een beetje geschrokken van het nieuws over de financiele zorgen van ADO vandaag. Vooral dit stukje: De spelers en het personeel krijgen voorlopig nog gewoon hun salaris. 'We gaan ons best doen om dat zo te houden, maar in de huidige situatie moeten we dat per maand bekijken', zegt Driebergen. ADO doet op dit moment geen grote investeringen. Voor investeringen hoger dan 50.000 euro is toestemming van de KNVB nodig. Is dus best serieus, wist wel dat we er financieel niet al te best voor stonden, maar had ook niet gedacht dat het zo erg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 januari 2013 Share Geplaatst 30 januari 2013 Dan vraag ik me af, waarom wordt er (extern) geïnvesteerd in Kolk, die vervolgens bankzitter is? Ga dan eerst de brandjes blussen die er al zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2013 Vraag ik me ook af ja, en dat terwijl een extra aanvaller eigenlijk niet eens nodig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 (bewerkt) Kolk wordt van buitenaf volgens mij gefinancieerd toch? Niet vanuit het Ado potje. Overigens triest dat het toch zover is gekomen, het is helaas niet anders. Gewoon proberen overbodige spelers te verkopen al dan wel verhuren en geen paniekaankopen doen. Edit: Dag Toornstra :(. Toch nog een miljoen gevangen, vooral in de financiele staat waarin Ado nu zit. Al denk ik nu dat Kolk basis gaat spelen :(. Kolk - Van Duinen - Vicento -----------Chery----------------- :( 31 januari 2013 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2013 Echt, ik ben klaar met dit klote bestuur hoor. Eerst even lekker de supporters voorliegen over de financiële situatie, om vervolgens een paar dagen nadat je te horen krijgt dat je in de laagste categorie komt even je beste speler voor drie ton te laten gaan. Handelen uit paniek noemen ze dat, wanbeleid. Waar is al dat geld gebleven dat verdiend is met de verkoop van Immers (1 miljoen), Verhoek (1.5 miljoen) en Derijck (750.000)? Van die 3.25 miljoen is slechts 500.000 geinvesteerd in nieuwe spelers, waar is de rest? Niet gebruikt om de financiële situatie te verbeteren, anders hadden we nu niet in categorie 1 gezeten. En alsof het nog niet genoeg is, in plaats van die 300 ton die je aan Toornstra verdiend te gebruiken om de financiele situatie te verbeteren, halen ze er een linksback van die je gvd niet eens nodig hebt. Lekker beleid ja. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Van Zweden witheet: 'ADO vroeg ons een andere prijs voor Toornstra' Donderdag, 31 januari 2013 om 14:12 / John van Zweden heeft met verbazing kennis genomen van het nieuws dat Jens Toornstra overstapt van ADO Den Haag naar FC Utrecht. De mede-eigenaar van Swansea City informeerde recentelijk naar de vraagprijs voor de spelmaker en kreeg te horen dat hij ettelijke miljoenen diende te overhandigen. Naar nu blijkt betaalt FC Utrecht bij lange na niet de hoofdprijs. “Mijn hele dag is verziekt.” Van Zweden vindt dat ADO Den Haag Toornstra voor ‘een fooitje’ van de hand doet. “Utrecht betaalt 950.000 euro. Wij kregen destijds een hele andere prijs te horen”, zegt de balende Hagenaar in gesprek met Omroep West. De scouting van Swansea kan de naam Toornstra nu definitief van de shortlist verwijderen. “Onze scouts waren nog steeds vol lof over Toornstra. Wij wilden in de zomer weer gaan praten”, onthult Van Zweden. Michael Laudrup, die in de zomer Brendan Rodgers opvolgde, koos in de zomer voor Jonathan De Guzman. Toch was het volgens Van Zweden niet uitgesloten dat ook Toornstra nog naar Wales was gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Is toch volkomen logisch. Niet zo zeuren meneer Van Zweden. Tuurlijk vraag je meer aan Engelse clubs. Ook al heeft 'ie een connectie met ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2013 Is toch volkomen logisch. Niet zo zeuren meneer Van Zweden. Tuurlijk vraag je meer aan Engelse clubs. Ook al heeft 'ie een connectie met ADO. Volkomen logisch dat je drie ton overhoudt aan je beste speler ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Echt, ik ben klaar met dit klote bestuur hoor. Eerst even lekker de supporters voorliegen over de financiële situatie, om vervolgens een paar dagen nadat je te horen krijgt dat je in de laagste categorie komt even je beste speler voor drie ton te laten gaan. Handelen uit paniek noemen ze dat, wanbeleid. Waar is al dat geld gebleven dat verdiend is met de verkoop van Immers (1 miljoen), Verhoek (1.5 miljoen) en Derijck (750.000)? Van die 3.25 miljoen is slechts 500.000 geinvesteerd in nieuwe spelers, waar is de rest? Niet gebruikt om de financiële situatie te verbeteren, anders hadden we nu niet in categorie 1 gezeten. En alsof het nog niet genoeg is, in plaats van die 300 ton die je aan Toornstra verdiend te gebruiken om de financiele situatie te verbeteren, halen ze er een linksback van die je gvd niet eens nodig hebt. Lekker beleid ja. ;e QFT, wat ben ik het hier mee eens. Hopelijk niet in eigen zak gestoken of iets dergelijks. Koppers is btw slechtste aankoop ooit ;e;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Mwa, je verhaal klopt niet helemaal. Eerst zeg je namelijk dat ze de supporters voorliegen over de financiële situatie en daarna dat ze het geld niet gebruikt hebben om die situatie te verbeteren. Maar aangezien ze de supporters dus blijkbaar voorlogen (heb er niet veel verstand van, zeg alleen wat ik lees) weet je ook niet wat die situatie was en of ze daar het geld voor hebben gebruikt. Misschien waren de schulden al veel hoger? Ik weet niet of ik fout zit ofzo, maar vind het een beetje een simpele conclusie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2013 Inmiddels is wel duidelijk hoe de situatie echt is, omdat we nu in categorie 1 zitten, en daar kom je niet zomaar in terecht lijkt me. De situatie is dus simpelweg erger dan het bestuur heeft lopen verkondigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Daar is 'ie dan, Dico. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Inmiddels is wel duidelijk hoe de situatie echt is, omdat we nu in categorie 1 zitten, en daar kom je niet zomaar in terecht lijkt me. De situatie is dus simpelweg erger dan het bestuur heeft lopen verkondigen. Oooh oke. Maar zijn nu dan cijfers bekend waaruit blijkt dat dat geld niet in de club is gestoken? Zoja, dan heb je 100% gelijk, zo nee dat was wat ik bedoelde ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2013 Nee dat vraag ik me juist af, wat er met dat geld gedaan is. Lijkt me sterk dat dat in de club gestoken is, anders had je je nu echt geen zorgen hoeven te maken over de salarissen die betaald moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Van Zweden zegt dat er voor Toornstra door Utrecht 950.000 is betaald hoe kom je aan 300.000? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Dan moet je de rest van het bericht lezen Cim. Daar staat dan een derde voor de club is, een derde voor de zakenwaarnemer en een derde naar de speler. Oftewel: ADO krijgt +/- 3 ton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Ow sorry overheen gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten