Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Nijland ;e Misluk je zelfs bij Jong PSV en dan wil je niet eens naar ADO?

Wel een beetje een watje trouwens, weet niet of die bij de macho;s van ADO past :P

Nijland wilde zelf niet. Dan heb je echt een te hoge pet van jezelf op, ADO is een prachtige club voor zo'n jongen, maar goed, als hij zelf niet wil, dan niet he.

Nijland wilde in de spits of achter de spits spelen, en ADO zocht een linksbuiten. Op die positie wilde hij niet spelen, daarom ging het niet door.

Jammer dat Kolk komt, dan nog liever niemand. Hoop wel dat Swinkels nog komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dat snap ik dan nog ergens wel. Hij is natuurlijk ook geen linksbuiten, snap nog altijd niet dat Castelen niet terug naar ADO wilde.

Castelen wilde wel, maar Driebergen vond 'm te duur. Blijf het jammer vinden. Castelen heeft zelf gezegd dat ie voor ADO-begrippen helemaal niet veel geld heeft gevraagd ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm weet niet, zou wel mooie versterking geweest zijn voor ADO denk ik.

Mensen bij Willem II zijn gisteren meteen begonnen met het veld sneeuwvrij maken. Doorgaan van de wedstrijd komt alleen in gevaar als het zaterdagavond of zondagochtend nog zwaar gaat sneeuwen. Mooi dat ze daar alles doen om de wedstrijd door te laten gaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Mocht er niemand bij ons vertrekken dan staat een externe financier garant voor het salaris van Kolk', laat een woordvoerster van de club weten. 'Zo is hij toch verzekerd van salaris.'

Belachelijk dat ze zoveel moeite doen om hem binnen te halen. Echt, ongelooflijk. Hij hoefde van mij sowieso al niet te komen, maar als ik dit lees al helemaal niet. Waarom wordt er dan niet aan een externe financier gevraagd om het salaris van een Castelen op te hoesten? Lekker beleid weer. :cab:

EDIT: En dan komt dit bericht erachter aan: ''Doelman Swinkels te duur voor ADO''. Rot lekker op :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Swinkels is tweede doelman en gezien zijn blessuregevoeligheid zal hij dat wel blijven. Daar moet je kwa salaris ook wel rekening mee houden in mijn ogen.

Zelfde geldt voor Castelen, denk ik. Hij zal vast niet zoveel hebben gevraagd, maar gezien zijn blessuregevoeligheid lijkt me dat ADO hem alleen een prestatiecontract wil aanbieden ipv een vast salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal allemaal best met die blessuregevoeligheid, maar dan nog zijn het betere opties dan Kolk. Daarnaast betalen ze het salaris niet zelf he, externe financier staat er garant voor. Had die man dan het salaris van Swinkels/Castelen laten betalen, denk ik dan.

Ruim 200 man in het uitvak tegen Willem II zondag, is ook wel eens anders geweest, mooi :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij NEC ook linksbuiten als hij speelde, maar voor Ado begrippen is Nijland een baas.

Nijland - Van Duinen - Vicento

----------- Chery -------------------

Toornstra -------------- Holla

Heerlijk toch _O_

Koekoek, Nijland kwam op linksbuiten omdat hij niet goed genoeg was voor spits of aanvallende middenvelder. Komt gewoon tekort voor de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, kut dat we die voorsprong nog weggeven zeg. Eerste 60 minuten prima gespeeld, niet in de problemen geweest, op een korte periode voor rust na. Bij vlagen ook goed spel (wat knap is op zo'n veld), met Toornstra en Malone als uitblinkers. Begin was dus goed, maar het laatste half uur daalde het niveau heel erg hard, zoals zo vaak dit seizoen. In die periode zag je die 1-1 al aankomen. Die Mulder had niet meer op het veld mogen staan trouwens, gaf een duidelijke elleboog aan Chery. En diegene die die overtreding op Van Duinen maakte mag ook blij zijn dat ie slechts geel kreeg. Maar goed, we moeten eerst gewoon naar ons zelf kijken, en dan moet je gewoon concluderen dat je het over jezelf afroept. Utrecht loopt nu weer uit jammer genoeg, nu hopen dat NEC nog verliest zodat we gelijk komen met hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er zin in, morgen eindelijk weer naar het stadion. Thuis zouden we moeten kunnen winnen van Roda, vond ons uit bij hun misschien wel een van de beste wedstrijden van het seizoen spelen, we kregen toen echt heel veel kansen. En Tommie is terug nu ofcourse, heb er vertrouwen in.

Trouwens, die stand in de Eredivisie is echt bizar nu, 6 punten verschil tussen nummer 7 (wij) en 15 (Roda) :cab: Paar slechte weken en we kunnen weer degradatievoetbal spelen, laten we het niet hopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kijken de ADO fans er tegenaan het vieze naaien van Van Duinen?

Weet niet of ie echt theater maakte, kon 't in het stadion niet goed zien en in de samenvatting lieten ze alleen zien dat ie viel. Dat ie viel lijkt me logisch als iemand die met z'n veter aan je schoen vast zit zich probeert los te trekken, maar weet dus niet of ie zich daarna nog aanstelde. Als ie dat deed is het niet netjes.

Reactie op de wedstrijd; echt ongelooflijk hoe laf ADO speelde. ;e Eerste helft niks op aan te merken, behalve Coutinho die staat te slapen bij de 1-1, verder goed voetbal gezien. Na de snelle rode kaart in de tweede helft verwacht je dat ADO het makkelijk afmaakt, maar er wordt totaal niks gecreëerd. Na de 2-1, waarvoor we een bosje bloemen naar Braamhaar mogen sturen, stoppen ze zelfs met vooruit voetballen en zijn het alleen maar tikkies terug. 'Mooiste' voorbeeld daarvan is Beugelsdijk vlak voor tijd, die in plaats van opbouwen, het zichzelf lastig maakt door terug te willen spelen naar Coutinho. Gevolg; hij moet de bal over de zijlijn trappen, en uit de ingooi volgt de levensgrote kans voor Roda die uiteindelijk de penalty oplevert. Echt, geen woorden voor. Tien minuten voor tijd op een 2-1 voorsprong komen, met een man meer spelen, en het dan nog weggeven. ;e Moet volgende week echt beter bij PSV, anders worden we weer vernederd, net als de 1-6 in eigen huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol van Duinen viel alleen:cab: Heeft zich verder niet aangesteld of wat. Er waren een stel andere idioten die als een gek op hem af gingen rennen.

Van Duinen had toch kunnen aangeven dat er totaal NIETS aan de hand was. Dat de schoenen aan elkaar vastzaten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites