Mansveld Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Is dat zo?, Groningen stapt er juist uit Een veredelde oefencampagne op de maandag is ook niks. Soms gaat het geeneens door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Ik ben met de zomer 22-7 t/m 25-7 in Scheveningen. Speelt ADO dan ook een wedstrijd thuis ter voorbereiding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Ik ben met de zomer 22-7 t/m 25-7 in Scheveningen. Speelt ADO dan ook een wedstrijd thuis ter voorbereiding? Nog niks over bekend. Tot 12/7 alleen. Open dag is zondag 21/7 dus de kan is erg groot dat in de week erna nog thuiswedstrijden zijn. Of ze spelen op laakkwartier daar ben je vanuit Scheveningen ook zo.Als je drie weken eerder was kon je bij ons thuis komen. Scheveningen - ADO is het dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 6 minuten geleden zei Rossi: Nog niks over bekend. Tot 12/7 alleen. Open dag is zondag 21/7 dus de kan is erg groot dat in de week erna nog thuiswedstrijden zijn. Of ze spelen op laakkwartier daar ben je vanuit Scheveningen ook zo. Als je drie weken eerder was kon je bij ons thuis komen. Scheveningen - ADO is het dan. Ja dat zag ik ook. Wel balen anders had ik die wedstrijd bezocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Ja dat zag ik ook. Wel balen anders had ik die wedstrijd bezocht.Wel kut dat het op een maandag is. Scheveningen bestaat dit jaar 100 jaar, had het lekker, net als vorig jaar, op zaterdag gedaan. Dan na afloop had de club nog centen kunnen verdienen... Raar besluit, net als dat trainingskamp in Zeeland. Daar behaal je geen winst uit. Kies dan buitenlandse clubs om te oefenen of trek hier de regio door. In het Westland en de bollenstreek is nog een slag te slaan qua supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2019 Share Geplaatst 30 mei 2019 Inderdaad zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Die El Khayati heeft ook een veels te grote bek voor hoe goed ie is he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Die El Khayati heeft ook een veels te grote bek voor hoe goed ie is he Wat heeft die geroepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 17 minuten geleden zei MrMHB: Wat heeft die geroepen? Dat hij beter is dan Kelly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Dat hij beter is dan Kelly Dat ben ik wel met hem eens, maar dergelijke dingen ga je niet lopen roepen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Die El Khayati heeft ook een veels te grote bek voor hoe goed ie is heWanneer heeftie dit geroepen? Ik ken die Kelly niet dus ga niet oordelen. Meneer El Khayati mag van mij wel weg, vorige week leek het erop maar hij heeft de hele boel voor de gek gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Momenteel (hoe kan het ook anders) een redelijk zooitje bij de club. Ga me er niet eens meer druk om maken. Ik zie wel welke spelers er wel of niet komen. Welke AD er komt. Of er schoon schip gemaakt wordt op verschillende niveaus in de club (zal wel niet). Ik ga gewoon lekker weer naar de wedstrijden, biertje, ouwehoeren, lekker k*nkeren op de scheids, het spel, de tegenstander en uiteraard op Meijers. Zin in het nieuwe seizoen. Voorspelling zondag 1-3 voor Utrecht. Eindpositie ADO dit seizoen 11e. Edit:Zie dat de al meetrainende Kramer een contractaanbod heeft gekregen. Prima, onder de supporters een hoop geklaag dat het weer te oud is dit en dat. Zal allemaal vast, maar ik kan mij niet herinneren dat we twee spitsen van deze kwaliteit hebben gehad. Voor een club als ADO zijn Necid en Kramer, in normale/goede doen toch goede spitsen. Voor de geïnteresseerden, zal wel niet want onze kut club boeit maar weinig mensen, nog wat geruchten. 1. Die keeper van PSV, Koopmans, lijkt eraan te komen. Groothuizen zou moeten worden verkocht aan een Deense club. Conclusie, je verliest (in mijn ogen) een groot talent maar die jongen wil graag keepen. Had lekker opa Zwinkels op de bank gezet en Indy het volle vertrouwen, ook al blundert hij. Beugelsdijk en Meijers doen niets anders. Nu ga je een mindere keeper halen die ook niet veel beter zal worden. 2. Gerucht gaat dat er een jeugdspeler van Feyenoordd gehuurd gaat worden. Namen lopen uiteen, maar veel wijdt op Jordy Wehrman. Ken hem niet dus heb geen oordeel. Maar middenvelders zijn niet bepaald nodig. 3. Alessio Da Cruz van Parma staat ook op de nominatie om gehuurd te worden om het gat van Becker op te vangen. Lijkt erop dat hij voor een Italiaanse club gaat kiezen maar er is nog geen 100% duidelijkheid dus ADO blijft een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 33 minuten geleden zei Rossi: 5 uur geleden zei Magikarp: Die El Khayati heeft ook een veels te grote bek voor hoe goed ie is he Wanneer heeftie dit geroepen? Ik ken die Kelly niet dus ga niet oordelen. Meneer El Khayati mag van mij wel weg, vorige week leek het erop maar hij heeft de hele boel voor de gek gehouden. Niet. Dat was een grapje van Pino denk ik. Doelde op z'n gedrag de afgelopen tijd inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Niet. Dat was een grapje van Pino denk ik. Gelukkig dat iemand hem snapt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Niet. Dat was een grapje van Pino denk ik. Doelde op z'n gedrag de afgelopen tijd inderdaad.Aha, had het vluchtig gelezen en dacht jij het zei.Ik kan begrijpen dat hij nog een financiële klapper wil maken, maar heb toch gvd gewoon het respect om op de open dag te komen. Die staat al een tijdje vast, zal met zijn toernooi ook wel zo zijn, maar deel desnoods je tijd. Wees even aanwezig bij de presentatie en het uurtje erna voor handtekeningen aan de jongste supporters en ga daarna voor de ontknoping naar je toernooitje.Meneer is goed bezig om zijn krediet te verspelen, zowel bij supporters als binnen de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 17 uur geleden zei Rossi: 1. Die keeper van PSV, Koopmans, lijkt eraan te komen. Groothuizen zou moeten worden verkocht aan een Deense club. Conclusie, je verliest (in mijn ogen) een groot talent maar die jongen wil graag keepen. Had lekker opa Zwinkels op de bank gezet en Indy het volle vertrouwen, ook al blundert hij. Beugelsdijk en Meijers doen niets anders. Nu ga je een mindere keeper halen die ook niet veel beter zal worden. Aan de andere kant, Koopmans zou je nog wel eens in positieve zin kunnen verrassen. Vorig seizoen was hij de enige reden dat MVV überhaupt nog zo lang in de race is geweest voor een playoff ticket. Koopmans is een prima lijnkeeper gebleken afgelopen seizoen, echt een puntenpakker, ondanks de chaotische verdediging van MVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Goeie keeper hoor die Koopmans, beter dan Groothuizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Dat was bij Ajax echt een talent, maar helaas ook weinig kansen gekregen bij Den Haag. Over Khayati, ik begrijp hem wel. Over El Khayati wordt heel bijzonder gedaan, vooral door media en commentators ''oh wat een speler'' maar het is echt een hele simpele voetballer. Je weet wel die voetballer vroeger op schoolpleintje die de beste was van allemaal, maar daarnaast ook een roker, lui en doodop na 5 minuten vanwege een slechte conditie. Die deed dan altijd 5 minuten mee, scoorde 2 keer en ging daarna kijken. Zo zie ik Khayati ook. Heel het spel van Den Haag is op hem afgestemd, hij hoeft haast niks te doen. Sowieso draaide Ado op Khayati en Becker. Goed verdedigen, hard werken en zo snel mogelijk de bal naar Khayati die steekt Becker weer weg. Immers en Bakker(?) werkten zich de pleuris voor Khayati. Dankzij dit alles heeft Khayati wel geweldige cijfers, laten we eerlijk zijn. 33 wedstrijden, 17 goals en 12 assists. Seizoen ervoor 32 wedstrijden 8 goals en 12 assists. Dat vind ik niet normaal voor een speler van Ado. Hij heeft ook altijd aangegeven dat hij niet perse wil cashen maar ook een sportieve vooruit zoekt, zo flirtte hij zelf graag met Feyenoord en Galatasaray maar deze 2 clubs zagen terecht niks in hem. Hoe frustrerend is het, dat je zulke cijfers scoort en er dan niemand behalve SC Qatar(?) je wil? Dat lijkt mij echt heel naar, en dat Qatar biedt vervolgens ook nog veel te weinig geld. Nou een grotere vernedering is er haast niet. Daarom snap ik dit gedoe wel, alleen moet je hem gewoon als Ado verkopen, word je echt niet veel slechter van en voorkom je een nare situatie straks als de transfer niet doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Hij hoeft haast niks te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 9 minuten geleden zei cimbomcu: Dat was bij Ajax echt een talent, maar helaas ook weinig kansen gekregen bij Den Haag. Nou ja, dat snap ik dan op zich wel weer. En dan vanaf 3:14 kijken. Vanaf 9.02 kijken. https://www.foxsports.nl/video/2980497/groothuizen-onverklaarbaar-dat-vaak-fout/ Groothuizen zal best een prima keeper zijn, maar dit soort momenten, en dan met name die fout tegen Utrecht, blijven hem hier in Nederland achtervolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 40 minuten geleden zei cimbomcu: Hij heeft ook altijd aangegeven dat hij niet perse wil cashen maar ook een sportieve vooruit zoekt, zo flirtte hij zelf graag met Feyenoord en Galatasaray maar deze 2 clubs zagen terecht niks in hem. Hoe frustrerend is het, dat je zulke cijfers scoort en er dan niemand behalve SC Qatar(?) je wil? Dat lijkt mij echt heel naar, en dat Qatar biedt vervolgens ook nog veel te weinig geld. Nou een grotere vernedering is er haast niet. Daarom snap ik dit gedoe wel, alleen moet je hem gewoon als Ado verkopen, word je echt niet veel slechter van en voorkom je een nare situatie straks als de transfer niet doorgaat. Of, en misschien is dat heel gek om te zeggen zo in 2019, je kijkt naar jezelf en trekt je conclusies? Lekker bij ADO blijven voetballen, de grote meneer zijn, en als er dan alsnog iets leuks op je pad komt ga je daarheen. Maar het is belangrijk om in te zien hoe goed je nu eigenlijk niet bent. Als je jezelf gaat overschatten ligt de fout niet bij Feyenoord, niet bij Galatasaray, niet bij FC Qatar en al helemáál niet bij ADO. Zelfs niet bij de clubs die niks laten horen. Als je je dan zo gaat gedragen ben je toch een ongekend kleine kleuter om dan zulk stampij te gaan maken? Waar kán die nou daadwerkelijk heen dan? Wat heeft ADO misdaan? 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Hij hoeft haast niks te doen Je kan ook nog lezen, knap knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei cimbomcu: Je kan ook nog lezen, knap knap. Na die zin ben ik gestopt met lezen, zoveel onzin kunnen mij ogen niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 minuut geleden zei Pino: Na die zin ben ik gestopt met lezen, zoveel onzin kunnen mij ogen niet aan. Oke man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Of, en misschien is dat heel gek om te zeggen zo in 2019, je kijkt naar jezelf en trekt je conclusies? Lekker bij ADO blijven voetballen, de grote meneer zijn, en als er dan alsnog iets leuks op je pad komt ga je daarheen. Maar het is belangrijk om in te zien hoe goed je nu eigenlijk niet bent. Als je jezelf gaat overschatten ligt de fout niet bij Feyenoord, niet bij Galatasaray, niet bij FC Qatar en al helemáál niet bij ADO. Zelfs niet bij de clubs die niks laten horen. Als je je dan zo gaat gedragen ben je toch een ongekend kleine kleuter om dan zulk stampij te gaan maken? Waar kán die nou daadwerkelijk heen dan? Wat heeft ADO misdaan? Oh dat is zeker de schuld van El Khayati, ben het dan ook helemaal eens met je. Zeg alleen dat ik wel begrijp waar het vandaan komt, kan nu miljonair worden terwijl die paar jaar geleden bij Kozakken boys(?) speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten