Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Die rode kaart voor Kanon. Wat erg. ;e Ik had met hem te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 8 november 2014 Auteur Share Geplaatst 8 november 2014 Kramer _O_ Messi-achtige taferelen :D Verder natuurlijk niet verdiend die drie punten (gelijkspel was denk ik terecht geweest), maar ik ben er niet minder blij om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 november 2014 Auteur Share Geplaatst 14 november 2014 _Dxo2RKdRmQ :D Lees overal dat het daar al net zo'n cultheld is als hier, mooi voor hem man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Timmieee! (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Tommie (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 november 2014 Auteur Share Geplaatst 14 november 2014 Z'n afscheid was ook legendarisch. ''Hoooi'' :-D i9WmXvA_dF0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 30 november 2014 Auteur Share Geplaatst 30 november 2014 Die ontlading bij de 1-1 vandaag, heerlijk :< Genoten van ADO de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Volledig verdiend dat punt vandaag. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 Wel jammer dat Fox bepaalde dingen miste / niet in beeld bracht. Fraser die het aan de stok kreeg met De Boer na die overtreding van Kramer in de eerste helft. Woordenwisseling en wegwerpgebaar van Fraser daarna, vierde man die nog even met ze ging praten. De Boer gaf Fraser ook geen hand na de wedstrijd volgens mij, liep meteen naar binnen. Mooiste was nog wel Serero die Van Duinen probeerde te provoceren. Wilde heel dreigend met de koppen tegen elkaar gaan staan, maar hij kwam net zo hoog als Mike z'n borst. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 De Boer doet dat vaker hoor als die teleurgesteld is ;c Verder Kanon _O_ Voor de rest een irritant lelijk elftal :cab: Sorry :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Wel jammer dat Fox bepaalde dingen miste / niet in beeld bracht. Fraser die het aan de stok kreeg met De Boer na die overtreding van Kramer in de eerste helft. Woordenwisseling en wegwerpgebaar van Fraser daarna, vierde man die nog even met ze ging praten. De Boer gaf Fraser ook geen hand na de wedstrijd volgens mij, liep meteen naar binnen. Mooiste was nog wel Serero die Van Duinen probeerde te provoceren. Wilde heel dreigend met de koppen tegen elkaar gaan staan, maar hij kwam net zo hoog als Mike z'n borst. :mrgy: Ik zie het voor me haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Die Kramer is een irritant mannetje zeg. Verder chapeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 Die Kramer is een irritant mannetje zeg. Verder chapeau. Prima eigenschap voor een spits toch? :p Vond die overtreding trouwens niet meer dan geel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Dat bij Cillessen deed die ook gewoon met op zet. Ben ik van overtuigd. Even dat pootje laten hangen. Die tackle was ook bezopen ,net als die van Wormgoor. Natuurlijk wel verdiend de 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Dat bij Cillessen deed die ook gewoon met op zet. Ben ik van overtuigd. Even dat pootje laten hangen. Die tackle was ook bezopen ,net als die van Wormgoor. Natuurlijk wel verdiend de 1-1. Voetbal chochme noemen ze dat toch? ;) Overigens heeft Kramer wel vaker gare tackels gemaakt dit seizoen, daar moet die wel mee uitkijken. Vind het geen type 'harde' speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Liever hard dan smerig. En pootje laten hangen is nou niet voetbal gogme he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Liever hard dan smerig. En pootje laten hangen is nou niet voetbal gogme he ;c Als de scheidsrechter het ziet, dan wel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik kan het verkeerd hebben dus doe dan ook graag beroep op mijn mede mu'ers maar voetbal gogme is toch niet een smerige overtreding maken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 Het is maar wat je smerig vind. Er vanuit gaan dat Kramer zoiets opzettelijk doet is natuurlijk onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik (Wij) baseren dat niet op 1 wedstrijd he, vorig jaar nog met Cillessen? En als zijn trainer zelfs zegt dat het een goede spits is maar soms ook heel vervelend dan zal dat toch wel kloppen ;c Hoe komen jullie bij Kanon uit trouwens :D Wat een held vind ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Ik kan het verkeerd hebben dus doe dan ook graag beroep op mijn mede mu'ers maar voetbal gogme is toch niet een smerige overtreding maken ;c Ik heb het niet over een smerige overtreding knul. Je m'n post niet goed gelezen. Raymon heeft het over 'Even dat pootje laten hangen', dat noem ik voetbalgogme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Raymon heeft het erover dat hij dat bewust doet, dan is dat pootje laten hangen toch ook smerig ;c? Maar goed laat maar joh, beetje onzin om hierover discussie te hebben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Voetbal chochme noemen ze dat toch? ;) . Nee dat noemen ze gogme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) Raymon heeft het erover dat hij dat bewust doet, dan is dat pootje laten hangen toch ook smerig ;c? Maar goed laat maar joh, beetje onzin om hierover discussie te hebben ;c Hmm nee. Ligt er ook aan wat je onder 'smerig' ziet :) Maar indd, ADO huhu. Lekker puntje tegen Ajax. Op werk liepen er een aantal aardig gefrustreerd rond ghehe. Nee dat noemen ze gogme Als je mijn laatste post boven die van jou leest, dan zie je dat ik het ook zo schrijf. Dus de credits gaan naar Cim voor de correctie :thumb: 1 december 2014 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Auteur Share Geplaatst 1 december 2014 Ik (Wij) baseren dat niet op 1 wedstrijd he, vorig jaar nog met Cillessen? En als zijn trainer zelfs zegt dat het een goede spits is maar soms ook heel vervelend dan zal dat toch wel kloppen ;c Hoe komen jullie bij Kanon uit trouwens :D Wat een held vind ik dat. Heb Fraser volgens mij nog nooit over zijn harde spel gehoord. Die ergert zich meer aan dat ie af en toe niet alles geeft op de training. Kanon ja, mooie vent is dat. Dat ie huilend het veld af ging na z'n rode kaart bij NAC, zegt ook genoeg over hoe anders die gasten voetbal beleven. Of bij die rellen tijdens die Afrika Cup-wedstrijd van Ivoorkust laatst, zei die na afloop 'Ah joh, de fans waren gewoon blij'. :D Tekende begin vorig seizoen al, maar was pas na de winterstop inzetbaar door gezeik met werkvergunningen etc. Prima verdediger, enorm sterk. Jammer dat ie oogkleppen op heeft zodra die de bal krijgt, dan ziet ie echt niemand meer staan en rent ie blind naar voren :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten