Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Wel jammer dat Fox bepaalde dingen miste / niet in beeld bracht. Fraser die het aan de stok kreeg met De Boer na die overtreding van Kramer in de eerste helft. Woordenwisseling en wegwerpgebaar van Fraser daarna, vierde man die nog even met ze ging praten. De Boer gaf Fraser ook geen hand na de wedstrijd volgens mij, liep meteen naar binnen.

Mooiste was nog wel Serero die Van Duinen probeerde te provoceren. Wilde heel dreigend met de koppen tegen elkaar gaan staan, maar hij kwam net zo hoog als Mike z'n borst. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer dat Fox bepaalde dingen miste / niet in beeld bracht. Fraser die het aan de stok kreeg met De Boer na die overtreding van Kramer in de eerste helft. Woordenwisseling en wegwerpgebaar van Fraser daarna, vierde man die nog even met ze ging praten. De Boer gaf Fraser ook geen hand na de wedstrijd volgens mij, liep meteen naar binnen.

Mooiste was nog wel Serero die Van Duinen probeerde te provoceren. Wilde heel dreigend met de koppen tegen elkaar gaan staan, maar hij kwam net zo hoog als Mike z'n borst. :mrgy:

Ik zie het voor me haha :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bij Cillessen deed die ook gewoon met op zet. Ben ik van overtuigd. Even dat pootje laten hangen. Die tackle was ook bezopen ,net als die van Wormgoor. Natuurlijk wel verdiend de 1-1.

Voetbal chochme noemen ze dat toch? ;) Overigens heeft Kramer wel vaker gare tackels gemaakt dit seizoen, daar moet die wel mee uitkijken. Vind het geen type 'harde' speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik (Wij) baseren dat niet op 1 wedstrijd he, vorig jaar nog met Cillessen?

En als zijn trainer zelfs zegt dat het een goede spits is maar soms ook heel vervelend dan zal dat toch wel kloppen ;c

Hoe komen jullie bij Kanon uit trouwens :D Wat een held vind ik dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het verkeerd hebben dus doe dan ook graag beroep op mijn mede mu'ers maar voetbal gogme is toch niet een smerige overtreding maken ;c

Ik heb het niet over een smerige overtreding knul. Je m'n post niet goed gelezen. Raymon heeft het over 'Even dat pootje laten hangen', dat noem ik voetbalgogme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raymon heeft het erover dat hij dat bewust doet, dan is dat pootje laten hangen toch ook smerig ;c?

Maar goed laat maar joh, beetje onzin om hierover discussie te hebben ;c

Hmm nee. Ligt er ook aan wat je onder 'smerig' ziet :) Maar indd, ADO huhu. Lekker puntje tegen Ajax. Op werk liepen er een aantal aardig gefrustreerd rond ghehe.

Nee dat noemen ze gogme

Als je mijn laatste post boven die van jou leest, dan zie je dat ik het ook zo schrijf. Dus de credits gaan naar Cim voor de correctie :thumb:

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik (Wij) baseren dat niet op 1 wedstrijd he, vorig jaar nog met Cillessen?

En als zijn trainer zelfs zegt dat het een goede spits is maar soms ook heel vervelend dan zal dat toch wel kloppen ;c

Hoe komen jullie bij Kanon uit trouwens :D Wat een held vind ik dat.

Heb Fraser volgens mij nog nooit over zijn harde spel gehoord. Die ergert zich meer aan dat ie af en toe niet alles geeft op de training.

Kanon ja, mooie vent is dat. Dat ie huilend het veld af ging na z'n rode kaart bij NAC, zegt ook genoeg over hoe anders die gasten voetbal beleven. Of bij die rellen tijdens die Afrika Cup-wedstrijd van Ivoorkust laatst, zei die na afloop 'Ah joh, de fans waren gewoon blij'. :D Tekende begin vorig seizoen al, maar was pas na de winterstop inzetbaar door gezeik met werkvergunningen etc. Prima verdediger, enorm sterk. Jammer dat ie oogkleppen op heeft zodra die de bal krijgt, dan ziet ie echt niemand meer staan en rent ie blind naar voren :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites