Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Wit-Rusland, Slovenië en Zwitserland niet. Letland, Israël en Belgie. Rest sluit ik mij bij aan, qua verwachtingen.

En qua niveau is het nog 100x erger dan dinsdag. Oekraïne is de enige inzending die nog iets met muzikaliteit te maken heeft.

Australië kan in elk geval nog zuiver zingen. Servië is ook nog redelijk te doen en Bulgarije is het beste kutliedje met leuke zangeres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rusland wellicht wel de gedoodverfde favoriet. Letland vind ik uiteraard weer goed zoals vorig jaar, al was het vorig jaar nog beter. Georgie en Cyprus vond ik ook aardig, en Rusland en Frankrijk zijn inderdaad popsongs. Polen ook best goed. Bulgarije kan ook nog wel verrassen. (if love was a crime, than we would be criminals)

[MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION] http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision-semi-final-2

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rusland wellicht wel de gedoodverfde favoriet. Letland vind ik uiteraard weer goed zoals vorig jaar, al was het vorig jaar nog beter. Georgie en Cyprus vond ik ook aardig, en Rusland en Frankrijk zijn inderdaad popsongs. Polen ook best goed. Bulgarije kan ook nog wel verrassen. (if love was a crime, than we would be criminals)

[MENTION=27381]Jimmyy[/MENTION] http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision-semi-final-2

http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision Hier had ik gekeken. Inmiddels gestegen naar plek 8.

Thanks allebei! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Israel een groeier. Belgie mooie performance, maar vind het liedje maar niks. Maar ze mag wel doorgaan. Laura Tesoro ook leuk meisje! Agnete ook eigenlijk.

Denk dat dit de finalisten worden:

Belgie

Bulgarije

Letland

Polen

Oekraine

Australie

Litouwen

Noorwegen

Servie

Israel

Georgie 11e dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Israel gaat echt wel door hoor Laki. 100%.

Ja, van mij mag dat ook wel. Maar beslist Europa daar over. Zal niet veel overschot hebben, want de mensen die thuis stemmen hebben het liedje meestal maar 1x gehoord, en volgens insiders is het een groeier wat dus betekent dat de jury belangrijk zal zijn voor het doorstoten van Israel.

Georgie is wat anders, maar het zal moeilijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn mijn punten

1. Armenie - 12 (wat een lekker ding!)

2. Oostenrijk - 10 (Een Franstalige zangeres voor Oostenrijk, geniaal! En bovendien zeer goed!)

3. Georgie - 8

4. Letland - 7

5. Bulgarije - 6

6. Cyprus - 5

7. Nederland - 4

8. Rusland - 3 (raak je snel beugehoord, maar is zo goed als zeker de winnaar)

9. Australie - 2

10. Polen - 1

(Oekraine, Frankrijk, Zweden, Belgie en Litouwen vallen zo buiten de punten, de rest heb ik geen rekening mee gehouden).

Noorwegen had ik wellicht ook wel punten gegeven, hou zo van dat gezichtje en haar stem.

Vorig jaar was ik voor Letland, Belgie, Australie, een beetje Zweden (omdat ik niet Rusland wou) en verrassend genoeg ook Litouwen

weet je nog :D Wel niet echt kwaliteitsvol (maar daar moet je ook niet voor op het songfestival zijn)

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites