Sanel Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Op welke 3 hopen jullie? Zweden, Roemenië en Bosnië hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Lithuania :-D:-D:-D:-D:-D Had ik niet gezien, maar die is gewoon erger dan die homo's uit Ierland :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Colin Farrell / Edward Norton. (Krijg ik binnen op Twitter) Edward Norton ja(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Even stemmen op Denemarken, moet gewoon dat nummer van hoeveelste ze moeten als bericht zetten toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Hier is het het nummer van dat land naar 6933 sturen. In het geval van Denemarken is dat 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Kijk dan maar eens naar Montenegro Ik vond de Montenegrijnse inzending juist leuk.. Ik ben waarschijnlijk de enige die dat vind :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Op welke 3 hopen jullie? Zweden, Roemenië en Bosnië hier. Estland, Zweden, Denemarken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Hier is het het nummer van dat land naar 6933 sturen. In het geval van Denemarken is dat 15. Ok voor Nederland dus 9090. Ga wel stuk of 4 keer stemmen, zit toch dik onder mijn beltegoed altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Hongarije mag 'm winnen van mij. Vond die, voor zo'n festival, erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Zeau viermaal gestemd. (d) Haha wel afzetters in Vlaanderen, 50 cent per sms. In Nederland maar 35. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Denemarken, speciaal voor die chick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Mijn top tien: 1. Zweden (met grote voorsprong) 2. Servië 3. Griekenland 4. Duitsland 5. Engeland 6. IJsland 7. Cyprus 8. Malta 9. Estland 10. Turkije Rusland en Albanië mogen laatst eindigen. Die Griekse chick was trouwens echt lekker. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Hongarije, Denemarken, Duitsland en Ierland vond ik wel leuk, geen echte voorkeur van die vier :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Hongarije was trouwens ook best goed vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Die Griekse chick was trouwens echt lekker. :<Eens, dat niemand dat opmerkt. Dikke +1 voor jou :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Eens, dat niemand dat opmerkt. Dikke +1 voor jou :P Ja want al de rest is blind :cab: Die chick haar uiterlijk was het enige goede wat ze daar in Griekenland hadden. Ijsland vond ik ook niet slechte eigenlijk, ik heb dan ook alleen eventjes gezien wanneer ze afliepen op wie je kon stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Nou, ik volg dit topic en heb niemand er een opmerking over zien maken, laat ik zo zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 (bewerkt) Azerbeidjaanse Roel Van Velzen komt even naar beneden gevallen. Is alleen wat groter. Tom Dice. _O_ Edit: Houd maar op, Turkije gaat winnen. ;e 26 mei 2012 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Albanië, Turkey en Greece (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Die gast van Albanië dacht even een leuke reactie te krijgen op zijn openingszin: hele zaal stil... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 UK :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Denemarken nog 0 punten. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Met al die Oostblok landen is het toch niet eerlijk joh, Oostblok wint gewoon 9/10 keer. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 IJsland nog 0 punten.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten