QuaLyon Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 (bewerkt) De intervalact van vanavond wordt verzorgd door de winnaars van 2007, 2008, 2009, 2010, en 2011. Met Lordi zou dat helemaal geweldig worden :) Mijn nieuwe voorspelling: - Servië - Bosnië-Herzegovina - Zweden - Noorwegen - Slovenië - Wit-Rusland - Estland - Bulgarije - Turkije - Portugal Het zou me ook niet verbazen als Oekraïne, Slowakije en/of Macedonië door zouden gaan 24 mei 2012 bewerkt door QuaLyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 We gaan hem pakken vandaag hoor. Ik heb er 100% vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik heb het nummer van NL nog nooit gehoord, ben benieuwd. Sowieso enkel nog maar dat Zweeds nummer gehoord, kon ook niet anders of je moet onder een steen leven :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Lied van Nederland is een beetje mislukte halfbakken folk met wat eenzijdige instrumentale begeleiding. Het is niet slecht ofzo maar gewoon niks speciaals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wordt weer net niet denk ik, zitten veel balkan ballads bij die wss Nederland een plek gaan kosten of het kan ook juist helpen dat er niet al teveel nummers echt eruit springen muv Zweden en Noorwegen. @Kerft: Als Malta doorgaat eet ik een stuk vloerbedekking op zie dat niet gebeuren :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nja ik ook niet, maar vind het van Malta wel een leuk liedje. Die linkse presentatrice is echt hot joh, godsodeknetters. :<:<:<:<:< O yes, ik heb een naam Leila Alieva. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Leyla Aliyeva bedoel je zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wtf op de foto's lijkt ze helemaal nergens op. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Servie is een zekerheidje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Jup Servië is een mooi lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat Engels kan echt niet zeg wtf :cab: :cab: :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nummer is niks mis mee maar die hoed gaat er zwaar over :-D :-D En dat accent is ook bedroevend slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat eerste refrein zong ze harstikke vals, jezus zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Houdt er iemand bij hoeveel seksistische opmerkingen Van de Veire al gemaakt heeft? Ben de tel al kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Rusland zong ook vals en die gingen ook door.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 We zitten aan 17 74 met dinsdag bijgerekend :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Huhu Jantje Smit houdt het voorlopig bij zangkundige analyses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Malta was opzich nog wel een leuk lied, iig vele malen beter als Nederland.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Malta vind ik ook oprecht leuk, Wit-Rusland vind ik een beetje overgeproduceerd en overdreven. Verder zie ik ze allemaal aan gitaren hengelen maar weet niet wat voor praktisch doel dat heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Echt he dat Wit-Rusland staat erbij als een flinke metal band en dan hebben ze zo een uitgekauwd popnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ahahahahaha deze dan. 'What do you do?' 'I'm secur.' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Wit-Rusland vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd, maar ze zullen vast wel weer doorgaan naar de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Vreselijk lied dit. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Oekraïne zet de tent in brand hoor Stoelen aan de kant en keihard shaken hiero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Krijsen tegen HIV ofzo. En net als je denkt dat het niet slechter kan, komt Bulgarije. Dat wijf is ook echt vreeeeeeselijk lelijk zeg. Maar dit is echt van die Roemeense export net als Alexandra Stan enzo, maar die is tenminste nog lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten