steijns Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Denk dat Joan wel hoge ogen kan gooien. Vind het wel moedig dat ze er zo gaat staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Top 3 tot nu toe: 3. Frankrijk 2. Zwitserland 1. Turkije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 (bewerkt) Ierland misschien kanshebber. Cyper, Oostenrijk en Hongarije ook sterk, maar geen kanshebber. In tegen stelling tot jullie vind ik Turkije wel heel zwak. Edit: Nog een keer geluisterd, vind het niet heel zwak maar ook niet heel goed eigenlijk. Ik zet mijn geld in op Kroatië en Servië, gewoon omdat ik weet dat ze het goed gaan doen. Hongarije en Noorwegen worden getipt als grote favoriet, we zien wel. Bosnië nog onbekend met welk lied ze komt. [YOUTUBE]ig4_k9UQ7Fw[/YOUTUBE] Omdat ze baas is. 28 februari 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Nina Badric ziet er gewoon retegoed uit. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 (bewerkt) Volgens Bosnische kranten is Servië topfavoriet, samen met Zweden. Quotes zijn officieel, niet van hun zelf dus. http://www.kip.ba/2012/03/04/zeljko-joksimovic-favorit-eurosonga/ [YOUTUBE]9SCb0nrjVno[/YOUTUBE] Nu begrijp ik wel waarom. 4 maart 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Mijn nieuwe top 3: 3. Ierland 2. Zwitserland 1. Wit-Rusland Ik weet dat veel mensen Wit-Rusland niks vinden, maar ik vind het een tof nummer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Zweden kiest officieel pas volgende week de inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 maart 2012 Share Geplaatst 4 maart 2012 Het word die Loreen ;) dat staat zo goed als vast. Grote favoriet ook binnen Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Moet wel nog een beetje beter Engels leren. Dan haar bijna niet verstaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Inderdaad, ze heeft nogal een onprettig accent. En dat voor een Zweedse... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 [YOUTUBE]Cvb-6SBEeE4[/YOUTUBE] GE-WEL-DIG!! De Slowaakse inzending!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Rusland :cab: :cab: Overigens net beetje alles langs gegaan en Nederland wordt gewoon weer epic fail. Wit Rusland klonk wel goed en ook al die Scandinavische landen sturen gewoon weer nummers die geheid hoog gaan eindigen (muv Finland misschien) Echt als Nederland weer eens succesvol wil zijn moeten ze eens kijken hoe ze het in landen als Zweden, Noorwegen en Duitsland aanpakken, anders blijft het een kansloze bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik denk dat IJsland of Servië deze editie gaat winnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 maart 2012 Share Geplaatst 25 maart 2012 Ik gok op Denemarken of Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 maart 2012 Share Geplaatst 26 maart 2012 De Belgische inzending voor Eurovisie, was nog niet geplaatst dacht ik. http://www.youtube.com/watch?v=qf42tM1DHKQ ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 Voorspelling halve finales: 1e Halve Finale: - IJsland - Griekenland - Roemenië - Zwitserland - Finland - Cyprus - Denemarken - Rusland - Hongarije - Ierland 2e Halve Finale: - Servië - Wit-Rusland - Oekraïne - Bulgarije - Slovenië - Zweden - Turkije - Estland - Noorwegen - Bosnië & Herzegovina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 mei 2012 Share Geplaatst 9 mei 2012 (bewerkt) Macedonië gaat het ook halen, maakt niet uit welk liedje ze sturen bijna ;) (Blokvotes) Net als Moldavië in de eerste... Ben zelf ook een voorspellinkje aan het maken met 4 belangrijke pijlers: Blokvotes 15% Plaats (dus of je als eerste of als laatste aan de beurt bent) 15% Publiek 20% 50% publiek --- Blokvotes 10% Plaats 5% Jury 35% 50% Jury Maar nog niet precies een idee hoe ik het precies aan ga pakken. Sowieso de liedjes eens goed beluisteren ;) 1e halve finale: -Denemarken 8,9 -IJsland 8,6 -Moldavië 7,3 -Hongarije 7,1 -Griekenland 7 -Cyprus 6,9 -Rusland 6,4 - -Finland 5,9 -Albanië 5,4 -Roemenië 5,3 Op het randje: Ierland 5,3 Letland 5,2 + Vrij zeker niet: Oostenrijk 4,9 Zwitserland 3,8 België 3,3 Montenegro 3,2 San Marino 3 Israël 3 ---------------------------- In de eerste halve finale is het nu al niet meer spannend eigenlijk. Roemenië en Ierland gaat Letland wel van zich afhouden. Denemarken en IJsland zijn duidelijk de besten in deze halve finale. Rusland ver**** zijn positie en blokvotes behoorlijk, maar mag nog gewoon naar de finale. Moldavië en Hongarije profiteren van hun goede posities, maar ook redelijke liedjes. Onderaan zien we Israël, San Marino en Montenegro verschijnen. Gewoon niet echt goed. België heeft het dit jaar totaal niet en dan nog een slechte positie om te beginnen. Ze gaan het niet halen. Albanië heeft het blok niet helemaal mee anders hadden ze nog wel een kansje gemaakt. 2e Halve Finale: -Bosnië 8,7 -Servië 8,3 -Zweden 7,9 -Macedonië 6,7 -Turkije 6,4 - -Estland 6,4 -Kroatië 6,3 -Slovenië 6,2 -Noorwegen 6,1 -Oekraïne 5,7 Op het randje: Nederland 5,3 + Litouwen 5,1 Wit-Rusland 5 Vrij zeker niet: Georgië 4,7 Portugal 4,4 Slowakije 4,2 Bulgarije 3,3 Malta 3,2 ---------------------------- Zweden is overal favoriet, behalve hier, maar ze gaan makkelijk door. In deze halve finale is er een enorm blok met Slovenië, Bosnië, Servië, Macedonië en Kroatië en dat valt te zien. Georgië is voor mij de grootste verrassing, dat ze doorgaan, het is maar nipt. Turkije is niet zo heel goed dit jaar, maar haalt het door blokstemmen(Turkije kan alleen met niks laatste worden ongeveer) Noorwegen, Litouwen, Wit-Rusland en Nederland zijn outsiders. Portugal komt met een slecht uitgevoerde ballade en haalt het een keer niet. Slowakije stuurt iets aparts in, maar dat moeten ze (wéér) bekopen. Bulgarije en Malta zijn niet goed genoeg. ---------- Aanpassingen: Georgië wordt door veel mensen als slecht beschouwd, dus die dalen. Noorwegen stijgt wat net als Nederland. Finale: 1. Zweden 2. IJsland 3. Denemarken 4. Bosnië 5. Servië 6. Oekraïne 7. Azerbeidzjan 8. Griekenland 9. Spanje 10. Italië 11. Finland 12. Albanië 13. Moldavië 14. Cyprus 15. Slovenië 16. Kroatië 17. Hongarije 18. Macedonië 19. Noorwegen 20. Roemenië 21. Turkije 22. Estland 23. Rusland 24. Verenigd Koninkrijk 25. Duitsland 26. Frankrijk Hoe de finaleuitslag bepaald? Zelfde manier, maar met gemiddelde startplaatswaarden, behalve voor grote 6. ------------------------ Landen die nog een verandering gaan krijgen in publiek en jury: 12 mei 2012 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Dit kunnen we vanavond verwachten: [YOUTUBE]81cE3DV_OYE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Roemenië is sick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eagles Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 (bewerkt) Ik heb wat favorietenlijstjes op het internet verwerkt, waarbij ik ook rekening heb gehouden met het land waar de persoon die het lijstje heeft gemaakt vandaan kwam om het zo betrouwbaar mogelijk te maken. Ik heb hierbij de vakjury verwaarloosd, wat natuurlijk in de praktijk niet het geval is. De landen die door gaan naar de finale:, in willekeurige volgorde: Uit de eerste halve finale: Zwitserland Cyprus Hongarije Griekenland Rusland IJsland Finland Roemenie Denemarken Letland Uit de tweede halve finale: Turkije Nederland Noorwegen Bosnie & Herzegovina Macedonie Servie Zweden Estland Slovenie Bulgarije Dan de uitslag van de finale als deze landen daadwerkelijk de finale halen: 1. Zweden 2. Servie 3. IJsland 4. Spanje 5. Slovenie 6. Italie 7. Cyprus 8. Noorwegen 9. Macedonie 10. Finland 11. Denemarken 12. Bosnie & Herzegovina 13. Bulgarije 14. Duitsland 15. Letland 16. Verenigd Koninkrijk 17. Griekenland 18. Zwitserland 19. Roemenie 20. Azerbeidzjan 21. Rusland 22. Hongarije 23. Estland 24. Nederland 25. Frankrijk 26. Turkije 22 mei 2012 bewerkt door eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Letland :-D Doe mij zo'n Griekse trouwens, lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Die Griekse dacht zeker 'ik doe maar iets korts aan, dan willen ze me zeker terug zien'?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Die Griekse dacht zeker 'ik doe maar iets korts aan, dan willen ze me zeker terug zien'?;c Zien alléé horen naah. België is ondanks zo af en toe een valse noot best wel goed stiekem ;p Onderschat het niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Beetje te standaard denk ik. Vrees voor ze dat ze het niet gaan redden. Zonder show moet je bij het Songfestival volgens mij wel héél goed zijn om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Beetje te standaard denk ik. Vrees voor ze dat ze het niet gaan redden. Zonder show moet je bij het Songfestival volgens mij wel héél goed zijn om door te gaan. Ik dacht dat ook, maar ze was best wel goed :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten