Magnifico Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Vorig jaar nog tweede geëindigd en nu uitgeschakeld in de halve finale. Nooit meer serieus nemen dit. :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Wie heeft dit ooit serieus genomen trouwens? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 WHAT THE HELLLL _O_ Dino Merlin doet mee voor Bosnië Dat is zeg maar de Marco Borsato van héél Joegoslavië :cab: Alleen zuur dat 'ie met een Engels liedje komt [spoiler=eurovisie song + normale song][YOUTUBE]urqhlnWLXxs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]znkayY81xXc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Zwitserland moet dit winnen trouwens, vond ik wel een leuk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2011 Vind je t geak met 8 landen die nog nooit een punt hebben gegeven aan Turkije:cab:. Ok Turkije was niet echt bon, maar ze zaten echt wel in de top5 van vandaag. Azerbaijaaaaaaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Azerbeidzjan, Nederland en België vanaf nu. En misschien ook Duitsland door Lena. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Weet er iemand wie België vertegenwoordigt? Want van wat ik weet heb ik geen preselecties gezien op televisie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 http://www.eurovision.tv/page/history/year/participant-profile/?song=26263 Volgens mij Bosnie gaat ziek veel stemmen krijgen van Duitsland t/m Albanië. Kerel deed laatst nog een concert voor 80,000 man en maakt al meer dan 10 jaar muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik weet niet waarom iedereen zit te haten op het liedje van Nederland hoor. Prachtig nummer imo. Als mensen puur op kwaliteit gaan stemmen is de finale haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Hebben de 3 J's een nederlandstalig nummer of Engels? Want met een Nederlandstalig heb je toch geen enkele kans om te winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 [YOUTUBE]KlneiG2bGuE[/YOUTUBE] English iti is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Engels. Staat onderaan op de eerste pagina. edit: oh Sanel post 'm al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Prima nummertje hoor. Finale is best haalbaar imo. Alleen heb je altijd te maken met vriendjespolitiek van die oostbloklanden die allemaal op elkaar stemmen. Alleen de Belgen geven ons punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Nederlands is ie beter imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik vind dat nummer van België best goed eigenlijk. Ik weet niet of de finale haalbaar is, maar als de tegenstand zoals vandaag is dan lijkt me dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Schijnt dat de UK favoriet is, lekker origineel ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Dat liedje van België ;e Na anderhalve minuut afgezet, strontziek word ik ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Even allemaal het liedje van Duitsland beluisteren, lijkt net Lena met die stem Edit: Wacht :D Het is Lena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Mag dat wel twee jaar op rij meedoen? Straks wint ze opnieuw.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Nou ze heeft een dramatisch liedje deze keer, te saai. UK heeft Blue :o Je weet wel van 'Sorry Seems To Be The Hardest Word' maar nu klinken ze als The Backstreet Boys Ik heb al die liedjes gedownload, even kijken of er wat leuks tussen zit voor donderdag. Ierland heeft de mannelijke Britney Spears.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Ja ik dacht al die zwarte jongen herkend te hebben. Benieuwd wat die jongens brengen, want met 'All Rise' vond ik ze toch best goed. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Lena wordt met de grond gelijk gemaakt op YouTube. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Roemenië is best wel goed :cab: Maar na een tijdje word je wel zat van het deuntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Lena heeft wel billen. Maar als Blue mee doet is dat sowieso mijn favoriet, ook al ben ik pas 15 echt nostalgie. Vooral Simon Webbe is een baas _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Frankrijk stuurt een operazanger op filmmuziek. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten