Zawisza Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Zojuist zei Kyrill: Combi van Elvis, mij en Klaver wat een compliment, ik zie de gelijkenissen Wel wat aan je kamelenteen doen Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 37 minuten geleden zei Zawisza: Wel wat aan je kamelenteen doen Karel Dat is die gekke Ier. Dat overkomt mij nooit hoor geen zorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Hoop dat Israël wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 3 minuten geleden zei Bogatyr: Hoop dat Israël wint. Want je vindt dat oprecht een goed nummer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Zojuist zei Zawisza: Want je vindt dat oprecht een goed nummer? Ik vind dat een goed nummer en ze kan ook dansen. Totaal pakketje dus en ze staan er ook goed voor bij de odds. Het is maar wat je zelf graag hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Of graag ziet in haar geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 De act is ook belangrijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Vind het echt zo’n basic nummer. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 Heb deze iig liever dan Finland of Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 3 uur geleden zei Kyrill: Dat is die gekke Ier. Dat overkomt mij nooit hoor geen zorgen Kun jij wél zingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 mei 2023 Share Geplaatst 10 mei 2023 1 uur geleden zei Grote Ree: Kun jij wél zingen? Maar wel dansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 21 uur geleden zei Bogatyr: Ik vind dat een goed nummer en ze kan ook dansen. Totaal pakketje dus Sorry, wat? Niet dat de rest nou geweldig is. Vond Loreen ook echt ontzettend tegenvallen trouwens. Act was (in mijn ogen) niet goed, vond de zang her en der niet geweldig. Denk vooral dat het niveau van de rest gewoon matig is. Zo'n Finland bijvoorbeeld is natuurlijk prachtig voor op het songfestival, maar eigenlijk is dat nou ook niet echt van je het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Echt ongelooflijk trouwens dat de 'kenners' zeggen dat vanavond de mindere halve finale is. Wat voor troep moet er vanavond voorbij komen dan? Want dinsdag hield niet echt over, om me zacht uit te drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 De popcorn staat al klaar voor vanavond hoor! Geniet0n. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Het niveau is ook gewoon stukken minder dan de afgelopen jaren, toen er eigenlijk altijd wel een handvol nummers en vocalisten uitsprongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Kan het nog slechter beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Kan het nog slechter beginnen? Ik ben nu wel aan het twijfelen of dit niet nog slechter is. Tering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Zojuist zei Rogier.: Ik ben nu wel aan het twijfelen of dit niet nog slechter is. Tering Als je dit hoort die eerste twee ziet het er wel goed uit voor België in deze halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 5 minuten geleden zei Bogatyr: Als je dit hoort die eerste twee ziet het er wel goed uit voor België in deze halve finale. Dat nummer staat gewoon tweede bij de bookies voor de 2e halve finale Over pech voor Nederland gesproken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Dat nummer staat gewoon tweede bij de bookies voor de 2e halve finale Over pech voor Nederland gesproken... Die van Estland doet het al beter dan die vorige 3 tesamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Die Gustaph, kan er niet aan doen, maar hij heeft iets haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Die Gustaph, kan er niet aan doen, maar hij heeft iets haha Iets te weinig talent bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Zojuist zei Rogier.: Iets te weinig talent bedoel je? Ik vind het gewoon bangelijk goed gedaan. Zou zeker niet misstaan in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Die Gustaph, kan er niet aan doen, maar hij heeft iets haha Wat ben je toch ook een heerlijke trotse Belg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Arezo: Wat ben je toch ook een heerlijke trotse Belg Als iets goed is mag het ook gewoon gezegd worden natuurlijk. Estland, IJsland en België zouden van mij al door mogen. 11 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten