Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Bogatyr:

Ik vind dat een goed nummer en ze kan ook dansen. Totaal pakketje dus

Sorry, wat? ;c 

Niet dat de rest nou geweldig is. Vond Loreen ook echt ontzettend tegenvallen trouwens. Act was (in mijn ogen) niet goed, vond de zang her en der niet geweldig. Denk vooral dat het niveau van de rest gewoon matig is. Zo'n Finland bijvoorbeeld is natuurlijk prachtig voor op het songfestival, maar eigenlijk is dat nou ook niet echt van je het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt ongelooflijk trouwens dat de 'kenners' zeggen dat vanavond de mindere halve finale is. Wat voor troep moet er vanavond voorbij komen dan? :-D Want dinsdag hield niet echt over, om me zacht uit te drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bogatyr:

Als je dit hoort die eerste twee ziet het er wel goed uit voor België in deze halve finale.

Dat nummer staat gewoon tweede bij de bookies voor de 2e halve finale :-D Over pech voor Nederland gesproken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Wat ben je toch ook een heerlijke trotse Belg :) 

Als iets goed is mag het ook gewoon gezegd worden natuurlijk. Estland, IJsland en België zouden van mij al door mogen. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites