Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Blue gaat winnen, dat nummer is gewoon goed en die 4 zijn opperbazen. Verder vond ik Letland wel lekker klinken, maar daarvan weet je al dat ze nooit doorgaan.

Deze van vorig jaar was opperbaas trouwens:

[YOUTUBE]bvDBiqRbVa0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch vriendjespolitiek; 'Stem jij op mij dan stem ik ook op jou'. Daarom gaan al die Oostblok-landen door.

Krijg je dit weer :cab: Ik erger me kapot aan dit soort reacties, niet omdat het richting het Oostblok is maar omdat sommige mensen gewoon niet snappen dat Nederland gewoon niet ver gaat komen met dit soort artiesten.

Voor de lol dan nogmaals dan het lijstje van: De artiesten van de laatste 10 á 11 jaar.

2000 Linda - No Goodbyes

2001 Michelle - Out On My Own

2002 deden niet mee omdat 2001 dramatisch was

2003 Esther Hart - One More Night

2004 Re-Union - Without You

2005 Glennis Grace - My Impossible Dream

2006 Treble (Caroline Hoffman, Niña van Dijk, Djem van Dijk) - Amambanda

2007 Edsilia Rombley - On Top of the world

2008 Hind (Hind Laroussi) - Your heart belongs to me

2009 De Toppers (Gordon Heuckeroth, René Froger, Jeroen van der Boom) - Shine

2010 Sieneke (Sieneke Peeters) - Ik ben verliefd (Sha-la-lie) (I'm in love (Sha-la-lie))

2011 3 J's

Vergelijk 2008 nou met Bosnië van 2011. Dino Merlin en Hind. Zoek de verschillen. Bovendien won die lesbische van Servie ook het Eurosong met gewoon een redelijk goed liedje, dat was in 2007.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond alleen 2006 enige uitstraling hebben, omdat het iets anders was dan de rest. Maar daar blijft het bij, het was niet echt heel goed of zo.

Mijn punt is: Stuur gewoon iemand uit Nederland die internationaal bekend is, al zingt Nederland dan in het Chinees zouden ze nog punten krijgen wegens bekendheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites