Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Smaak he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 3J's zijn fucking slecht. Wat een belabberde muziek zeg van die Volendamse idioten ;e Ook voor jou geld dat wijsheid gelukkig met de jaren komt.. Jan Smit was wel baasje hoor als commentator :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 [YOUTUBE]WM8mi3_-Fcw[/YOUTUBE] [YOUTUBE]HOTh1X521Q0&feature=related[/YOUTUBE] Baasjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ook voor jou geld dat wijsheid gelukkig met de jaren komt.. Jan Smit was wel baasje hoor als commentator :D Volgens mij zit er een steekje los bij je dat je dit soort muziek leuk vindt :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ach Nigel en Daan Nederlandse muziek is nou eenmaal niet hip, dus als je erbij wilt horen moet je wel naar andere muziek luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ja niet echt stoer daar heb je gelijk in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Volgend jaar zanger Rinus sturen, wat een onzin, dat Eurovisie songfestival Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Misschien kunnen we een actie starten om Leroy te sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Nee we sturen Do :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Nee we sturen Do :@ Beter maakt die zichzelf daar niet belachelijk, gewoon niet meer meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Do is knap en kan redelijk zingen. Dan ben je wel door hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ja merendeel dat stemt is volgensmij van de andere kant dus .... :G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ja in die rare landen is dat wel vaak zo volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Doe zo gek mogelijk, dan ga je door. Zo is het echt man. Ik zat te kijken naar de uitslag en ik dacht 'als Ierland en Moldavië door gaan kijk ik nooit meer naar het Songfestival'. Gaan ze nog door ook;e;e;e Nooit meer kijken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Rowwen Hèze sturen. Biergooien = win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 youtube liedjes Baasjes hoor Ik mag jouw muzieksmaak wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Dit is toch vriendjespolitiek; 'Stem jij op mij dan stem ik ook op jou'. Daarom gaan al die Oostblok-landen door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik mag jouw muzieksmaak wel. Jij snapt m ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik ken Blue nog met sorry seems to be the hardest word _O_ Elton John _O_ Hoop dat ze winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Rowwen Hèze sturen. Biergooien = win. ieeeuuuww bah, daar ga ik echt niet op stemmen hoorrrr:m::m::m::m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Blue gaat winnen, dat nummer is gewoon goed en die 4 zijn opperbazen. Verder vond ik Letland wel lekker klinken, maar daarvan weet je al dat ze nooit doorgaan. Deze van vorig jaar was opperbaas trouwens: [YOUTUBE]bvDBiqRbVa0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 We kunnen toch onze Leroy sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Dit is toch vriendjespolitiek; 'Stem jij op mij dan stem ik ook op jou'. Daarom gaan al die Oostblok-landen door. Krijg je dit weer :cab: Ik erger me kapot aan dit soort reacties, niet omdat het richting het Oostblok is maar omdat sommige mensen gewoon niet snappen dat Nederland gewoon niet ver gaat komen met dit soort artiesten. Voor de lol dan nogmaals dan het lijstje van: De artiesten van de laatste 10 á 11 jaar. 2000 Linda - No Goodbyes 2001 Michelle - Out On My Own 2002 deden niet mee omdat 2001 dramatisch was 2003 Esther Hart - One More Night 2004 Re-Union - Without You 2005 Glennis Grace - My Impossible Dream 2006 Treble (Caroline Hoffman, Niña van Dijk, Djem van Dijk) - Amambanda 2007 Edsilia Rombley - On Top of the world 2008 Hind (Hind Laroussi) - Your heart belongs to me 2009 De Toppers (Gordon Heuckeroth, René Froger, Jeroen van der Boom) - Shine 2010 Sieneke (Sieneke Peeters) - Ik ben verliefd (Sha-la-lie) (I'm in love (Sha-la-lie)) 2011 3 J's Vergelijk 2008 nou met Bosnië van 2011. Dino Merlin en Hind. Zoek de verschillen. Bovendien won die lesbische van Servie ook het Eurosong met gewoon een redelijk goed liedje, dat was in 2007. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Blijft eeuwig zonde dat Gerard er in 2009 niet bij was, anders had ik ons zeker kans gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik vond alleen 2006 enige uitstraling hebben, omdat het iets anders was dan de rest. Maar daar blijft het bij, het was niet echt heel goed of zo. Mijn punt is: Stuur gewoon iemand uit Nederland die internationaal bekend is, al zingt Nederland dan in het Chinees zouden ze nog punten krijgen wegens bekendheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten