Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Sanel wtf was dat voor een banjomuziek:// Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Wat een raar nummer van hun zeg nu Oostenrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Wat was dat slecht zeg, het kan alleen maar beter denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik vind Oostenrijk wel lekker klinken zo:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zet hem op mannen!:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Goed vind ik 't nou niet echt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dennis die ava :mrgy: Oostenrijk was wel leuk, Nederland gaat wel door als het niveau van de rest zo blijft :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Niet heel goed volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Pretty gay die zanger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Die met die gitaar he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik vind 't een beetje net-niet. Lijkt wel of de zanger bang was dat hij vals zou gaan. Verder blinkt het liedje niet echt uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Pretty gay die zanger Jij hebt duidelijk het optreden van de Toppers niet meegekregen, twee jaar geleden :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Belgie, dit word lachen ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nightfire Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 De 3-gays...ppffff. Bij de bookmakers krijg je nu nog meer geld als ze doorgaan. Dus die vinden het ook niet al te best blijkbaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ja die stond daar maar een beetje op het podium te springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Wat the fck is dit van Belgie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Raar lied :cab: Lol wat is dit voor circusact man :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Alleen die beatboxer is beetje goed..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ach dit liedje onthoudt je wel, in tegenstelling tot Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Jij hebt duidelijk het optreden van de Toppers niet meegekregen, twee jaar geleden :checkit: Neen. En ik denk dat ik daar blij om kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nightfire Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Die belgen dachten dat je met een stukje cabaret moest komen.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ach dit liedje onthoudt je wel, in tegenstelling tot Nederland. Shalalie onthoud ik ook nog hoor, is alleen niet doorgegaan ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 We zijn tenminste beter dan die Belgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eagles Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Heb toch maar even een stream aangezet. Wachten tot Nederland is geweest en dan flikker ik 'm weer uit. Wanneer kappen ze nou eens is met dat oneerlijke systeem? Of is er al een vakjury? 50% van de uitslag wordt bepaald door een vakjury;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik denk wel dat België doorgaat. Is tenminste een keer wat anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten