Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

Kwilde wachten tot het seizoen afgelopen was zodat ik alle afleveringen achter elkaar kon kijken maar ik kan niet meer wachten, net aflevering 1 van seizoen 8 gekeken en ik weet nu al dat ik voorlopig niet ga slapen,,

[spoiler=E04]Hahaha hoezo geen oil change

Die turtle is trouwens lekker afgevallen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Had inderdaad niet door dat er al een nieuwe aflevering was zoals iedereen hier.

Vond het persoonlijk wel een goede aflevering gezien het niveau van dit seizoen. Hard nieuws van Sloan. Vooral omdat E. er waarschijnlijk weinig mee te maken gaat hebben. Wel top dat de boys (Turtle en Drama) wat dingen zeiden over Vince. Hij heeft hen toch een mooi leventje gegeven (fictief i know, maar dan nog).

Nog een weekje en dan de laatste aflevering van Entourage. Wordt ook hier weer een hoofdstuk afgesloten. Op de film zullen we nog een tijdje moeten wachten, maar die ga ik zeker in de bioscoop bekijken. IMAX zou het beste zijn, want dan op groot beeld naar een goede serie turned into a film kijken met de lekkere dames!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemengde gevoelens over deze ep. Op zich best aardig, paar leuke momentjes met Vince die er staat voor zn vrienden. Aan de andere kant, veel te laag tempo voor de eennalaatste aflevering van één van de beste series ooit. Nog steeds wachten op Ari op oorlogspad.

Trouwens, ik ben een van de weinigen die Sloan niet zo heel erg appetijtelijk vind, maar wat ze vandaag aanhad. Mocht er best wezen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn voorspelling: E en Sloan komen weer bij elkaar (of er komt een duidelijke opening met het oog op de film), Ari en Mrs. Ari (ik gebruik haar voornaam niet uit principe) hebben heel de tijd nog gevoelens voor elkaar gehad en die gaan het ook weer proberen (of er komt een duidelijke openening met het oog op de film), Turtle gaat het toch maken met zijn restaurant, Drama en Billy scoren met hun film. Prima materiaal om op door te borduren in de film.

Verder vond ik dit zeker geen slechte aflevering, het volgende kan wat spoilerend zijn. Het 'oude niveau' moet je uit je hoofd zetten, het moge duidelijk zijn dat de schrijvers aan het afronden zijn. Vandaar ook de kleine (mooie) ode aan Vince door Turtle en Drama. Toch weer een paar leuke momentjes erin en de ontwikkelingen waren toch ook wat ouderwets: het komt uiteindelijk toch wel goed. Dat is toch waar de serie het van moet hebben, dat het ondanks alle shit toch op zijn pootjes terecht komt. Ik denk (/hoop) dat dat ook gaat gebeuren, hopelijk in een ep van een uurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is wel een hoop dat dan nog 'afgerond' moet worden in de laatste episode, er is nog zoveel aan de gang... Wel jammer dat het na zondag gewoon afgelopen is. Waar ik stiekem op hoop is zoals Vinnypassy het al beschrijft enkele openingen op een film, zou commercieël gezien ook wel een stunt zijn, omdat alle volgers van de serie de film dan 'moeten' zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar serieus, daar let ik dus echt totaal niet op he, of niet dusdanig dat het een pluspunt voor de serie is. Kijk, Ziva van NCIS vind ik echt mucho grande hot, maar het feit dat ze haar personage overtuigend neerzet >>>>> haar uiterlijk, dat altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh tuurlijk, maar je weet toch wel van mij dat ik wel wat verder kijk dan een stel borsten en een lekkere kont. ;) Ik denk alleen dat Entourage toch ook wel punten scoort op de vrouwen in de serie. Niet zozeer omdat ze er zo fijn uitzien, maar omdat het (vooral in de eerdere seizoenen) zonder meer bijdroeg aan die lekker onbekommerde feelgoodsfeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites