Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=spoiler alert]En dat was de laatste aflevering. Fijn dat Jesse z'n vrijheid heeft, dat heeft ie echt wel verdiend na alles wat ie meegemaakt heeft. Machtig mooi hoe Walt Gretchen en Elliot voor z'n karretje spant met behulp van Badger en Skinny Pete.

En nu, nu vraag ik me af aan welke nieuwe serie ik ga beginnen.

bewerkt door iJefferd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Better Call Saul natuurlijk

Ben er aan begonnen :D

Spoiler. ;) [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION];

Bedankt voor het reageren [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; had bijna dat bericht gelezen :-D

Foutje heren! Excuses!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, seizoen 4 ep 1 gezien gister. Blijft genieten. Heb me nog geen moment gestoord aan het "trage". Naja, op Fly na dan. Wil het eigenlijk nu alweer vanaf het begin kijken. :< En kijk al uit naar [tekst] To W.W, my star, my perfect silence. [/tekst]

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, seizoen 4 ep 1 gezien gister. Blijft genieten. Heb me nog geen moment gestoord aan het "trage". Naja, op Fly na dan. Wil het eigenlijk nu alweer vanaf het begin kijken. :< En kijk al uit naar [tekst] To W.W, my star, my perfect silence. [/tekst]

Heb toevallig net s03 afgerond. Echt een topserie! Las ergens dat s04 het beste seizoen is? Fly was inderdaad kut. Vond s01 ietwat aan de trage kant ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toevallig net s03 afgerond. Echt een topserie! Las ergens dat s04 het beste seizoen is? Fly was inderdaad kut. Vond s01 ietwat aan de trage kant ook.

S01 was wat traagjes omdat het natuurlijk wachten was op de shitstorm die er de rest van de serie is, maar stoorde er me niet aan. Mooie opzet/achtergrond. Weet eerlijk gezegd vrij weinig meer van S04 (eigenlijk van heel de serie, op de grote punten na...), dus weet ook niet meer wat er precies gebeurde in dit seizoen. Als het met m'n spoiler/tekst-tag te maken heeft: schreeuwen. Wat was dat ziek zeg. Die season finale. Hou je muis er maar niet overheen. Dit wil je echt zonder enige info vooraf zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, het bouwt zich allemaal mooi op :) Ik ga vanavond beginnen aan S04 :< Gelukkig heb ik je spoiler/tekst-tag niet gelezen en dat ga ik absoluut niet doen :-D

Huhu, het is geen enorme spoiler ofzo, maar wel een hintje en mensen die het al gezien hebben weten waar ik op doel. Op zich kan je er niks uithalen als je het nu leest, maar naarmate je verder komt in de serie zal je het wel een beetje kunnen aan zien komen als je het gelezen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle afleveringen staan op Netflix, dus ik vlieg er doorheen. Twijfel nog steeds welke serie naar mijn mening beter is: The Sopranos of Breaking Bad? Misschien wel allebei even briljant.

Heb ook alles via Netflix gekeken; ging inderdaad snel :D Wil The Sopranos ook nog zien, want heb er hele positieve verhalen over gehoord. Heb alleen geen zin om alles te downloaden. Dat kijken via Netflix is toch veel fijner :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetjemina. Inmiddels aanbeland bij het laatste deel van seizoen 5. Weer kippenvel bij een aantal scenes hoor. Merkte wel dat ik nog aardig wat ben vergeten, dus dat is wel fijn. Paar dingen waar ik wel 'naar uit keek'. Was minder, want zat er dan echt op te wachten en 'genoot' niet van de andere dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites