Chris.tiaan Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Nog 8 afleveringen en dan heb ik Breaking Bad er op zitten. Ik wil niet dat het stopt. :P Daarom doe ik er al 4 dagen over om de laatste 3 afleveringen te kijken. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Nog 8 afleveringen en dan heb ik Breaking Bad er op zitten. Ik wil niet dat het stopt. :P Vond begin seizoen 5 juist erg saai. Laatste 6 afleveringen ofzo wordt het pas echt weer briljant. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 (bewerkt) [spoiler=spoiler alert]En dat was de laatste aflevering. Fijn dat Jesse z'n vrijheid heeft, dat heeft ie echt wel verdiend na alles wat ie meegemaakt heeft. Machtig mooi hoe Walt Gretchen en Elliot voor z'n karretje spant met behulp van Badger en Skinny Pete. En nu, nu vraag ik me af aan welke nieuwe serie ik ga beginnen. 3 maart 2015 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Better Call Saul natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Spoiler. ;) [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Bedankt voor het reageren [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; had bijna dat bericht gelezen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Better Call Saul natuurlijk Ben er aan begonnen :D Spoiler. ;) [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Bedankt voor het reageren [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; had bijna dat bericht gelezen :-D Foutje heren! Excuses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Ik ben ook eindelijk aan Breaking Bad begonnen... Wat een serie! Kan er echt uren naar kijken zonder tijdsbesef :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 (bewerkt) Goh, seizoen 4 ep 1 gezien gister. Blijft genieten. Heb me nog geen moment gestoord aan het "trage". Naja, op Fly na dan. Wil het eigenlijk nu alweer vanaf het begin kijken. :< En kijk al uit naar [tekst] To W.W, my star, my perfect silence. [/tekst] 19 mei 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Goh, seizoen 4 ep 1 gezien gister. Blijft genieten. Heb me nog geen moment gestoord aan het "trage". Naja, op Fly na dan. Wil het eigenlijk nu alweer vanaf het begin kijken. :< En kijk al uit naar [tekst] To W.W, my star, my perfect silence. [/tekst] Heb toevallig net s03 afgerond. Echt een topserie! Las ergens dat s04 het beste seizoen is? Fly was inderdaad kut. Vond s01 ietwat aan de trage kant ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Heb toevallig net s03 afgerond. Echt een topserie! Las ergens dat s04 het beste seizoen is? Fly was inderdaad kut. Vond s01 ietwat aan de trage kant ook. S01 was wat traagjes omdat het natuurlijk wachten was op de shitstorm die er de rest van de serie is, maar stoorde er me niet aan. Mooie opzet/achtergrond. Weet eerlijk gezegd vrij weinig meer van S04 (eigenlijk van heel de serie, op de grote punten na...), dus weet ook niet meer wat er precies gebeurde in dit seizoen. Als het met m'n spoiler/tekst-tag te maken heeft: schreeuwen. Wat was dat ziek zeg. Die season finale. Hou je muis er maar niet overheen. Dit wil je echt zonder enige info vooraf zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Klopt, het bouwt zich allemaal mooi op :) Ik ga vanavond beginnen aan S04 :< Gelukkig heb ik je spoiler/tekst-tag niet gelezen en dat ga ik absoluut niet doen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Klopt, het bouwt zich allemaal mooi op :) Ik ga vanavond beginnen aan S04 :< Gelukkig heb ik je spoiler/tekst-tag niet gelezen en dat ga ik absoluut niet doen :-D Huhu, het is geen enorme spoiler ofzo, maar wel een hintje en mensen die het al gezien hebben weten waar ik op doel. Op zich kan je er niks uithalen als je het nu leest, maar naarmate je verder komt in de serie zal je het wel een beetje kunnen aan zien komen als je het gelezen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Afgelopen weekend de allerlaatste aflevering gezien. WAT EEN SERIE. _O_ [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; ik zag je spoiler net dus pas en vond dat een van de mooiste momenten van de serie :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Alle afleveringen staan op Netflix, dus ik vlieg er doorheen. Twijfel nog steeds welke serie naar mijn mening beter is: The Sopranos of Breaking Bad? Misschien wel allebei even briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Alle afleveringen staan op Netflix, dus ik vlieg er doorheen. Twijfel nog steeds welke serie naar mijn mening beter is: The Sopranos of Breaking Bad? Misschien wel allebei even briljant. Heb ook alles via Netflix gekeken; ging inderdaad snel :D Wil The Sopranos ook nog zien, want heb er hele positieve verhalen over gehoord. Heb alleen geen zin om alles te downloaden. Dat kijken via Netflix is toch veel fijner :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Ben bij The Sopranos afgehaakt halverwege seizoen 5. Vond het wel goed maar het pakte me verder niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Spoiler alert. Mythbusters testen de geloofwaardigheid van de finale. :) [spoiler=fillmpje]06t_KP7y8Ao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Zo. Hele serie voor de tweede keer gekeken, wordt er alleen maar beter op. Beste serie ooit, zonder twijfel _O_ R95f7VwXqIw _O_ _O_ _O_ _O_ kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 [spoiler=Fan Remake]FveFmShXoRE&list Holy shit wat goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Ben opnieuw aan het kijken. Blijft een hele sterke serie. Als ik dan toch naar Seizoenen moet kijken blijft seizoen 1 & 2 van Prison Break sterker dan 4 & 5 van Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Jeetjemina. Inmiddels aanbeland bij het laatste deel van seizoen 5. Weer kippenvel bij een aantal scenes hoor. Merkte wel dat ik nog aardig wat ben vergeten, dus dat is wel fijn. Paar dingen waar ik wel 'naar uit keek'. Was minder, want zat er dan echt op te wachten en 'genoot' niet van de andere dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 vandaag de laatste 2 episodes afgekeken. over de serie: epsich. Holy Shit. Godnondeju. en ga zo maar door. Nu Better Call Saul kijken (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Ben tijdje geleden pas begonnen met Breaking Bad Net seizoen 4 uitgekeken, wat een einde! Vond het einde van seizoen 2, met die vliegtuigen, wel wat matig trouwens. Maar wel een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten