Maldini Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Geweldige episode. Constant in spanning lopen kijken. [spoiler=spoiler]Die nieuwe jongen Todd vind ik absoluut een mooie toevoeging aan het verhaal. Zie hem uiteindelijk aansluiten bij Jesse en Walt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 (bewerkt) @Maldini [spoiler=Spoiler]Mike en Jesse zouden dat toch nooit accepteren als dat zou gebeuren? Walt misschien wel, maar Jesse en Mike hebben een geweten. 13 augustus 2012 bewerkt door Dayo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 [MENTION=7016]Dayo[/MENTION]: [spoiler=Spoiler]Je merkt toch dat ze hem accepteren doordat hij zijn mond houd en zijn werk doet. Hoe het loopt is een raadsel en dat is zo leuk aan BB, maar ik verwacht tenminste een grote rol voor hem. Met Jesse/Walt of tegen Jesse/Walt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Bazige aflevering inderdaad! [spoiler=spoiler]Vooral de intro met dat jongetje en die spin, denk je euh zal wel. Eind van de aflevering staat ie daar _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 [MENTION=12326]Maldini[/MENTION] [spoiler=Sorry nog een spoiler lol]De reactie van Jesse zegt toch genoeg nadat hij dat kind doodknalt? Mike zei eerder in de aflevering al dat hij liever geen onschuldige mensen vermoord. Laat staan kinderen dan lijkt me:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2012 Manman wat een aflevering weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 I'm back on track :) Ben eps 0503 aan het kijken. Mooi weer hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Pfff episode 5 gezien, wattefak :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Moet zeggen dat ik de genialiteit van BB ook begin in te zien, dit seizoen begint ijzersterk. Die chemie tussen Mike and Walter is ook echt heerlijk bruut, sowieso vind ik Mike echt een opperbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Seizoen 5 is ook weer gruwelijk goed! Alleen hoe vaker ik Skyler zie, hoe vaker ik denk wat doet zo'n lelijkerd in een bazige serie als Breaking Bad?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Moet zeggen dat ik de genialiteit van BB ook begin in te zien, dit seizoen begint ijzersterk. Die chemie tussen Mike and Walter is ook echt heerlijk bruut, sowieso vind ik Mike echt een opperbaas. Mooi dat je dat zegt Mike! Ik vind tot nu toe seizoen 5 ook echt heel sterk. Ik heb bij BB niet alleen het gevoel dat ik naar een enorm spannend verhaal zit te kijken, maar ook dat ik naar een prachtige regie zit te kijken. De shots zijn soms echt oogverblindend mooi en de muziek bij de scene dat ze [spoiler=s05e05]die trein 'overvallen' is zo goed, die hele scène zat ik ook echt SCHIET NOU OP, laat het over zijn! Zoooo puntjevanjestoel spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Net ook episode 5 eindelijk gezien [spoiler=5x05] :< Die laatste shot, echt heerlijk. Puntje van de stoel ook bij de treinroof :< - - - Updated - - - http://www.youtube.com/watch?v=izXVSSyyW1Q I'M IN THE EMPIRE BUSINESS! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 ''Yow, whatever happend to truth in advertisment?'' :-D :< Heerlijke episode hoor, de eerste paar minuten zijn heerlijk in elkaar gezet. - - - Updated - - - 2 episodes nog maar dit jaar, jammer. Preview voor de volgende episode ziet er in ieder geval weer lekker uit :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Mijn huisgenoot en ik zitten nu bij aflevering 5 van seizoen 4 en overwegen te stoppen met kijken. Vinden het seizoen tot nu toe echt geen bal aan. Is de tweede helft beter of kunnen we er inderdaad maar beter mee stoppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 (bewerkt) Net de nieuwe episode gekeken. Ik had dus toch deels gelijk met mijn voorspelling eerder. Het lukt me momenteel niet om spoilers te krijgen dus laat ik het hier bij, maar het was echt een mooie episode. [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] Als je dit niks aan vindt kan je beter stoppen met kijken inderdaad. Hoe verder het seizoen gaat hoe spannender het wordt natuurlijk, maar 'beter'? In mijn ogen is het hele seizoen steengoed dus ik denk niet dat het per defenitie beter wordt. 21 augustus 2012 bewerkt door Dayo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Mijn huisgenoot en ik zitten nu bij aflevering 5 van seizoen 4 en overwegen te stoppen met kijken. Vinden het seizoen tot nu toe echt geen bal aan. Is de tweede helft beter of kunnen we er inderdaad maar beter mee stoppen? Ik zou nog even doorkijken, seizoen 5 heeft me wel echt bij de strot gegrepen hoor. Nu we het toch over voorspellingen e.d. hebben. Ik voorspel dat [spoiler=voorspelling]Tod een undercover agent is en het einde van dit seizoen niet gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ons voornaamste probleem is dat we het gevoel hebben dat we wéér naar dezelfde shit aan het kijken zijn. [tekst]Jessie weer eens diep in de shit. Die kleptomaan begint weer te stelen. Skyler loopt constant te zeiken et cetera.[/tekst] We zijn dat hele riedeltje wel een beetje zat. Zeker omdat er naast Gus geen enkele bad-ass gast meer in de serie zit. Zeker niet [tekst]nu Hank zo loopt te whinen[/tekst]. Edit: Ok Lange, als jij het zegt dan zetten we nog even door ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Geen enkele bad-ass :cab:. Ik zal hier maar niet op ingaan. En [MENTION=340]Lange[/MENTION]: heb ik ook aangedacht, tot aan de vorige aflevering. [TEKST]Undercover agenten schieten geen kinderen dood, zelfs niet in tv-series.[/TEKST]. Die scene aan de eettafel was trouwens geniaal. Zo grappig en ongemakkelijk tegelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Een bad-ass personage, niet zo zeer een slechterik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Oke, dan bedoelen we hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Wie vind jij bad-ass dan op Gus en [tekst]in het verleden Hank[/tekst] na? Walt bij vlagen als hij Heisenberg is en die PI ook wel, hoewel ik zijn rol wat mager vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik vind Mike de grootste bad-ass, wat een rol zet hij neer zeg (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Inderdaad, de chemie tussen hem en Walt is echt episch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik zou nog even doorkijken, seizoen 5 heeft me wel echt bij de strot gegrepen hoor. Nu we het toch over voorspellingen e.d. hebben. Ik voorspel dat [spoiler=voorspelling]Tod een undercover agent is en het einde van dit seizoen niet gaat halen. [spoiler=voorspelling]Een onschuldige neerschieten, zelf een undercover agent komt daar nooit mee weg. Als serie die een bepaalt niveau probeert te halen zou dit echt te belachelijk zijn vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 23 augustus 2012 Share Geplaatst 23 augustus 2012 Net E06 af van seizoen 5, wat een bazentrio is het toch eigenlijk :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten