Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[MENTION=12326]Maldini[/MENTION] [spoiler=Sorry nog een spoiler lol]De reactie van Jesse zegt toch genoeg nadat hij dat kind doodknalt? Mike zei eerder in de aflevering al dat hij liever geen onschuldige mensen vermoord. Laat staan kinderen dan lijkt me:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat ik de genialiteit van BB ook begin in te zien, dit seizoen begint ijzersterk. Die chemie tussen Mike and Walter is ook echt heerlijk bruut, sowieso vind ik Mike echt een opperbaas.

Mooi dat je dat zegt Mike! Ik vind tot nu toe seizoen 5 ook echt heel sterk. Ik heb bij BB niet alleen het gevoel dat ik naar een enorm spannend verhaal zit te kijken, maar ook dat ik naar een prachtige regie zit te kijken. De shots zijn soms echt oogverblindend mooi en de muziek bij de scene dat ze [spoiler=s05e05]die trein 'overvallen' is zo goed, die hele scène zat ik ook echt SCHIET NOU OP, laat het over zijn! Zoooo puntjevanjestoel spannend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

''Yow, whatever happend to truth in advertisment?'' :-D

:< Heerlijke episode hoor, de eerste paar minuten zijn heerlijk in elkaar gezet.

- - - Updated - - -

2 episodes nog maar dit jaar, jammer. Preview voor de volgende episode ziet er in ieder geval weer lekker uit :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de nieuwe episode gekeken.

Ik had dus toch deels gelijk met mijn voorspelling eerder. Het lukt me momenteel niet om spoilers te krijgen dus laat ik het hier bij, maar het was echt een mooie episode.

[MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]

Als je dit niks aan vindt kan je beter stoppen met kijken inderdaad. Hoe verder het seizoen gaat hoe spannender het wordt natuurlijk, maar 'beter'? In mijn ogen is het hele seizoen steengoed dus ik denk niet dat het per defenitie beter wordt.

bewerkt door Dayo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn huisgenoot en ik zitten nu bij aflevering 5 van seizoen 4 en overwegen te stoppen met kijken. Vinden het seizoen tot nu toe echt geen bal aan. Is de tweede helft beter of kunnen we er inderdaad maar beter mee stoppen?

Ik zou nog even doorkijken, seizoen 5 heeft me wel echt bij de strot gegrepen hoor.

Nu we het toch over voorspellingen e.d. hebben. Ik voorspel dat [spoiler=voorspelling]Tod een undercover agent is en het einde van dit seizoen niet gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ons voornaamste probleem is dat we het gevoel hebben dat we wéér naar dezelfde shit aan het kijken zijn. [tekst]Jessie weer eens diep in de shit. Die kleptomaan begint weer te stelen. Skyler loopt constant te zeiken et cetera.[/tekst] We zijn dat hele riedeltje wel een beetje zat. Zeker omdat er naast Gus geen enkele bad-ass gast meer in de serie zit. Zeker niet [tekst]nu Hank zo loopt te whinen[/tekst].

Edit: Ok Lange, als jij het zegt dan zetten we nog even door ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen enkele bad-ass :cab:. Ik zal hier maar niet op ingaan.

En [MENTION=340]Lange[/MENTION]: heb ik ook aangedacht, tot aan de vorige aflevering. [TEKST]Undercover agenten schieten geen kinderen dood, zelfs niet in tv-series.[/TEKST].

Die scene aan de eettafel was trouwens geniaal. Zo grappig en ongemakkelijk tegelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou nog even doorkijken, seizoen 5 heeft me wel echt bij de strot gegrepen hoor.

Nu we het toch over voorspellingen e.d. hebben. Ik voorspel dat [spoiler=voorspelling]Tod een undercover agent is en het einde van dit seizoen niet gaat halen.

[spoiler=voorspelling]Een onschuldige neerschieten, zelf een undercover agent komt daar nooit mee weg. Als serie die een bepaalt niveau probeert te halen zou dit echt te belachelijk zijn vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites