Zitterd boy Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ik hoorde dat Fernando Rickson herstel toonde in zijn longen weten jullie hier meer van? Maar als dit zo is is het zo echt heel goed nieuws voor hem. De schrijver van zijn boek meldde paar dagen geleden dat de kracht in zijn longen erg gestegen is. Doktoren schijnen erg verbaasd te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Zondag naar Venlo geweest. Ongelofelijk wat was Fortuna weer een drama. Zonder Kaya hadden we nog geen punt gehaald voor de winterstop. Voorn gaat waarschijnlijk weg. In gesprek met een club uit Cyprus en Australie. Ook onze Duitse vrienden uit Kerkrade zouden intresse hebben, laten we het niet hopen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 [MENTION=24115]Zitterd boy[/MENTION]; Las ergens dat KV Mechelen interesse heeft in jullie doelman, Kaya. Enig idee hoe geloofwaardig dit gerucht is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 [MENTION=24115]Zitterd boy[/MENTION]; Las ergens dat KV Mechelen interesse heeft in jullie doelman, Kaya. Enig idee hoe geloofwaardig dit gerucht is? Nouja, er worden natuurlijk allemaal namen genoemd nu Tome Pacovski vertrekt. Ik zou er nog niet vanuit gaan, maar het zou best kunnen dat hij in beeld is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Hoe weet jij als Nederlander in hemelsnaam dat Paco vertrekt... ;c Stiekem een fan, [MENTION=28109].Nick[/MENTION];? Heb trouwens geen flauw idee wat het niveau van die Kaya is, maar de kans is wel klein dat hij slechter zou zijn dan Paco of Biebauw. Normaal had Jean-François Gillet (Torino) dan ook Achter de Kazerne in doel gestaan :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 [MENTION=24115]Zitterd boy[/MENTION]; Las ergens dat KV Mechelen interesse heeft in jullie doelman, Kaya. Enig idee hoe geloofwaardig dit gerucht is? Dat kan zeker kloppen. Kaya is echt een hele goede doelman. Zonder hem hadden we er al 80 tegen gehad denk ik :p Na dit seizoen loopt zijn contract af, dus je moet denken aan een transferbedrag van rond de 200.000 denk ik. Voor dat bedrag zou ik hem halen, echt een goede doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Heerlijke overwinning gisteren _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Spannende en stressvolle tijden bij onze club. Ik zet er grote vraagtekens bij of er volgend seizoen nog wel een Fortuna is. De club wil graag een nieuwe weg inslaan en met een schoon schip een nieuwe start maken. Helaas zijn er een aantal instanties (KNVB, Gemeente Sittard, en zelfs hoofdsponsor Fitland) die ons liever kapot zien of streven naar een FC Limburg. Ook een aantal mensen intern bij Fortuna (Sjra Phillipen o.a.) hebben het niet goed voor met onze club. Ik vrees voor het ergste.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Ook Fortuna Sittard valt in andere handen. Een groep investeerders wil een deel van de aandelen van de club overnemen en zo promotie naar de Eredivisie mogelijk maken. Voor 2,6 miljoen euro krijgen de investeerders een meerderheidsbelang, meldt L1 Limburg. De groep bestaat uit drie nieuwe partijen en enkele investeerders die die momenteel al geld in de club hebben zitten, maar namen worden niet bekendgemaakt. De deal is nog niet definitief. De club wacht nog op een aanbetaling en hoopt de overname later deze maand af te ronden. Met die gang van zaken wil men een scenario als bij ADO Den Haag voorkomen. "Wij willen een open club zijn en niet belachelijk gemaakt worden", zegt voorzitter Martin Masset in de Wegener-kranten. "Juist om toestanden als met meneer Wang van ADO Den Haag te voorkomen, vragen wij een aanbetaling aan deze partij. Op dit moment is die er nog niet, maar die verwachten we volgende week. De gehele kapitaalinjectie, die gaat om aandelen, hopen wij in april af te ronden", aldus Masset. De bedoeling is dat Fortuna Sittard straks zo snel mogelijk terugkeert op het hoogste niveau. De Limburgers degradeerden in 2002 uit de Eredivisie en bezetten nu de achttiende plek in de Jupiler League. Bron: VoetbalPrimeur. Het lijkt me dat hiermee Sporting Limburg definitief van de baan is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Met de groep investeerders zijn tot nu toe slechts mondelinge akkoorden. Fortuna kennende zou het me niets verbazen als het last-minute niet doorgaat. Mocht het niet doorgaan, dan vrees ik inderdaad weer voor een Sporting Limburg. Achter de schermen proberen een aantal partijen nog altijd een sporting Limburg te vormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Toekomst Fortuna Sittard onzeker Het is onzeker of voetbalclub Fortuna Sittard blijft bestaan. De club moet komende woensdag een sluitende begroting en een oplossing voor de financiële problemen inleveren bij de KNVB. Maar er is nog geen definitieve oplossing, zegt clubadviseur Paul van der Kraan volgens L1. Volgens Van der Kraan zijn de komende dagen 'allesbepalend' voor de Limburgse profclub. "Laat ik helder zijn: het is momenteel zeer onzeker of de club de huidige crisis overleeft." Hij zegt dat de begroting op vrijdag klaar moet zijn, omdat de accountant de cijfers nog moet controleren. Het eerder afgesloten crediteurenakkoord valt vanwege onvoorziene kosten echter hoger uit en dus moet er vrijdag nog heel wat gebeuren. "Ik heb de afgelopen week gezocht naar manieren om de hogere kosten te beheersen. Er is mogelijk een oplossing gevonden, maar het is onduidelijk of de daarbij behorende voorwaarden op tijd gerealiseerd kunnen worden. Op dit moment kan ik niet vertellen wat die voorwaarden zijn. Wel kan ik aangeven dat het doorgaan van deze voorwaarden van levensbelang is. Als uiterlijk in de loop van vrijdag hierover een akkoord is bereikt, dan ziet het er voor de club goed uit. Lukt dit niet, dan hebben we een levensgroot probleem." Bron: telegraaf.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Goh, die zijn (correct me if I'm wrong) ook al zo'n 10 jaar aan het sukkelen. Misschien tijd om toe te geven dat betaald voetbal op dit moment in Sittard te hoog gegrepen is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juni 2016 Share Geplaatst 11 juni 2016 We zullen het wel zien. Berusting overheerst momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Iets met een storm en een glas water dus, zoals gebruikelijk in Sittard :cab: Totale selectieleegloop wel... Roel "Rodadoder" Janssen naar Venlo, Kaya krijgt geen nieuw contract en verhuist wellicht naar Maastricht, Briels en Schroyen staan eveneens in de belangstelling van MVV, Hutten waarschijnlijk naar Schotland en Lekesiz op zeker naar Duitsland terug. Daar tegenover staat alleen de komst van een Duitse verdediger, Christopher Braun, van Wattenscheidt. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Wat een schijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Ach, het went. Ik ben benieuwd naar de spelers die Van Dael gaat halen. Ik hoop op Kruijsen, misschien Gijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Gered dus, proficiat. Twee derby's weer lekker op vrijdag aankomend seizoen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni 2016 Share Geplaatst 15 juni 2016 Gered dus, proficiat. Twee derby's weer lekker op vrijdag aankomend seizoen (d) Echt he, zoveel beter dan die pauper maandagavond potjes... Nu die Jong-teams nog d'r uit (ijdele hoop, I know) en ik ben helemaal happy. Al schat ik dat jullie er voor komend jaar echt wel beter voor staan :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Hutten naar SV Rödinghausen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Hutten naar SV Rödinghausen. Centjes scheppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Centjes scheppen. En waarschijnlijk meer zekerheid in plaats van de voortdurende licentieperikelen in Sittard. Ik kan het hem niet kwalijk nemen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Nee, maar het is toch wel schrijnend dat een degradatiekandidaat van de Regionalliga (4e niveau, zoals je weet) meer zekerheid en geld biedt dan een Jupiler ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Dat ben ik met je eens. Fortuna is inmiddels een semi-prof club geworden in alles behalve naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 juni 2016 Share Geplaatst 18 juni 2016 https://www.fortunasittard.nl/nieuws/eerste-versterkingen-voor-fortuna-sittard Een vage Duitser en een vage Bulgaar. We zullen het wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juni 2016 Share Geplaatst 21 juni 2016 Vankan naar FC Faillissementsfraude. :cab: Lekker dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten