Starálfur Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Nice_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Vannacht begint het 4e seizoen. ;) Reminder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 februari 2013 Share Geplaatst 7 februari 2013 Had hier nooit echt interesse in, maar laatste tijdens de marathon op CC toch wat afleveringen meegepakt. Begon met de pilot, waardoor ik ook eindelijk wist waar die zooi over ging. Vette serie. Meteen eerste 2 seizoenen gedownload zodat ik mooi wat te kijken heb in de trein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Matig :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 8 februari 2013 Share Geplaatst 8 februari 2013 Matig :( Bedoel je de nieuwe aflevering? Heb 'm zelf nog niet gezien:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 http://www.latenightwithjimmyfallon.com/video/alison-brie-freestyle-raps/n32933/ Brie :love: Wel standaard overacting bij die talkshows maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 20 februari 2013 Share Geplaatst 20 februari 2013 Nice... De eerste twee afleveringen van seizoen vier zijn redelijk. Niet goed, maar redelijk. Vooral de tweede aflevering was zwaar voorspelbaar hoe het zou eindigen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Nou deze was nog slechter dan de vorige 2. Als dit t niveau is kunnen de discussies over een 5e seizoen ook de prullenbak in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Wat een matige seizoenfinale zeg. Lijkt me dat er geen nieuwe afleveringen meer komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Er komt iig een nieuw seizoen als ik de twitter van Alison Brie mocht geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Ik vond de laatste aflevering niet slecht, maar het was niet zo'n finale als die van bijvoorbeeld seizoen 2 (Hoewel Alison Brie wel echt :<:< was). Vond seizoen 4 sowieso matig. Begin was ronduit slecht, enkel de laatste 5 afleveringen waren "wel leuk". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Klopt klopt. Vooral toen Annie zijn jas uit deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2013 Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat. Inderdaad teleurstellend seizoen. Er is wel net bevestigd dat er een nieuw seizoen gaat komen. Dit seizoen zal alweer met nieuwe producers zijn. De eerste 2 seizoenen waren namelijk ook met andere producers. Dat waren dan ook heel sterke seizoenen, de laatste 2 wat minder. Nu hopen dat deze nieuwe producers er weer een hele sterke serie van kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij. Nou ja ik vind het behoorlijk duidelijk als je ziet dat de 1e 2 seizoenen gewoon heel sterk waren, als je dan naar het 3e en 4e seizoen gaat kijken zie je dat het een stuk minder is geworden. Dus ik denk dat het wel degelijk zijn uitwerking heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik meen dat Community sinds seizoen 4 ook met andere schrijvers werkt. Dus dat zou ook het één en ander kunnen verklaren. Overigens vond ik seizoen 3 ook nog erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Huhuh mooi begin hoor. Chang weer als docent :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Damn, nieuw seizoen? Meteen in de download : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Moest voor m'n zus seizoenen 2, 3 en 4 downloaden. Heb 1 er ook maar bijgedaan, kan ik mooi zelf vanaf het begin kijken :< Net begonnen aan ep1. Tot nu toe altijd losse ep's gezien op CC, altijd erg genietbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Pillows & Blankets :-D Blijft een van de beste dingen die ik ooit op tv heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Nieuwe seizoen is weer heerlijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 april 2014 Share Geplaatst 1 april 2014 Lekker seizoen weer ja. Vond deze van Dungeons and Dragons ook weer tof. Met name Abed weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 De serie heeft zichzelf inderdaad weer goed opgepakt. Dit seizoen is echt stukken beter dan het vorige, hoewel ik de nieuwe G.I. Joe-animatieaflevering minder vond. Maar die serie ken ik dan ook niet. De verwijzingen in de serie blijven ook altijd mooi trouwens. Zo zag ik net deze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten