Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Community

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Had hier nooit echt interesse in, maar laatste tijdens de marathon op CC toch wat afleveringen meegepakt. Begon met de pilot, waardoor ik ook eindelijk wist waar die zooi over ging. Vette serie. Meteen eerste 2 seizoenen gedownload zodat ik mooi wat te kijken heb in de trein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de laatste aflevering niet slecht, maar het was niet zo'n finale als die van bijvoorbeeld seizoen 2 (Hoewel Alison Brie wel echt :<:< was). Vond seizoen 4 sowieso matig. Begin was ronduit slecht, enkel de laatste 5 afleveringen waren "wel leuk".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat.

Inderdaad teleurstellend seizoen. Er is wel net bevestigd dat er een nieuw seizoen gaat komen. Dit seizoen zal alweer met nieuwe producers zijn. De eerste 2 seizoenen waren namelijk ook met andere producers. Dat waren dan ook heel sterke seizoenen, de laatste 2 wat minder. Nu hopen dat deze nieuwe producers er weer een hele sterke serie van kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij.

Nou ja ik vind het behoorlijk duidelijk als je ziet dat de 1e 2 seizoenen gewoon heel sterk waren, als je dan naar het 3e en 4e seizoen gaat kijken zie je dat het een stuk minder is geworden. Dus ik denk dat het wel degelijk zijn uitwerking heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De serie heeft zichzelf inderdaad weer goed opgepakt. Dit seizoen is echt stukken beter dan het vorige, hoewel ik de nieuwe G.I. Joe-animatieaflevering minder vond. Maar die serie ken ik dan ook niet.

De verwijzingen in de serie blijven ook altijd mooi trouwens. Zo zag ik net deze:

1016372_10152160430428184_79170139_n.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites