Jump to content

Community

vinnypassy

Recommended Posts

• Replies 287
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moeilijk te zeggen. De overheersende mening is dat de serie na zo'n 12 aflevering pas echt goed wordt. Als je de kant die ze daarmee op gaan niets vindt, dan vind je het vanaf nu alleen maar kutter worden, denk ik. Wat staat je precies tegen?
Hm, hele lastige vraag eigenlijk.. Ik ga het seizoen gewoon uitkijken en dan doe ik m'n relaas wel. Een seizoen beoordelen vooraleer het gedaan is vind ik not done.

Wut, ik dacht dat het een grap was.

Valt me op dat er een hoop series verpest worden. Nu Community, bij AMC's The Walking Dead moesten er ook mensen weg omdat er miljoenen naar de serie Mad Men moest, gevolg is dat The walking dead nu tegenvalt. En dan natuurlijk Entourage dat is gestopt.

Wut, ik dacht dat het een grap was.

Valt me op dat er een hoop series verpest worden. Nu Community, bij AMC's The Walking Dead moesten er ook mensen weg omdat er miljoenen naar de serie Mad Men moest, gevolg is dat The walking dead nu tegenvalt. En dan natuurlijk Entourage dat is gestopt.

Dat er miljoenen naar Mad Men toe moet is overigens ook zwaar terecht. Ik zeg niet dat het ten koste moet gaan van een andere serie, maar ik snap het wel als men daar extra geld in wil pompen.

Maareh, wel jammer dat Community eruit vliegt. Misschien moet ik 30 Rock dan gewoon maar weer gaan volgen. Ook geen straf overigens. ;c

Dat er miljoenen naar Mad Men toe moet is overigens ook zwaar terecht. Ik zeg niet dat het ten koste moet gaan van een andere serie, maar ik snap het wel als men daar extra geld in wil pompen.

Ik heb er op zich ook geen problemen mee, het is alleen jammer dat het ten koste ging van The walking dead. Sowieso is Mad Men een toffe serie _O_