Starálfur Gepost January 31, 2013 Share Gepost January 31, 2013 Nice_O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost January 31, 2013 Share Gepost January 31, 2013 : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost February 7, 2013 Share Gepost February 7, 2013 Vannacht begint het 4e seizoen. ;) Reminder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost February 7, 2013 Share Gepost February 7, 2013 Had hier nooit echt interesse in, maar laatste tijdens de marathon op CC toch wat afleveringen meegepakt. Begon met de pilot, waardoor ik ook eindelijk wist waar die zooi over ging. Vette serie. Meteen eerste 2 seizoenen gedownload zodat ik mooi wat te kijken heb in de trein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost February 8, 2013 Share Gepost February 8, 2013 Matig :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepchinees Gepost February 8, 2013 Share Gepost February 8, 2013 Matig :( Â Bedoel je de nieuwe aflevering? Heb 'm zelf nog niet gezien:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost February 20, 2013 Share Gepost February 20, 2013 http://www.latenightwithjimmyfallon.com/video/alison-brie-freestyle-raps/n32933/ Â Brie :love: Wel standaard overacting bij die talkshows maar ach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepchinees Gepost February 20, 2013 Share Gepost February 20, 2013 Nice... Â De eerste twee afleveringen van seizoen vier zijn redelijk. Niet goed, maar redelijk. Vooral de tweede aflevering was zwaar voorspelbaar hoe het zou eindigen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost February 22, 2013 Share Gepost February 22, 2013 Nou deze was nog slechter dan de vorige 2. Als dit t niveau is kunnen de discussies over een 5e seizoen ook de prullenbak in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost May 12, 2013 Share Gepost May 12, 2013 Wat een matige seizoenfinale zeg. Lijkt me dat er geen nieuwe afleveringen meer komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waust0r Gepost May 12, 2013 Share Gepost May 12, 2013 Er komt iig een nieuw seizoen als ik de twitter van Alison Brie mocht geloven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepchinees Gepost May 12, 2013 Share Gepost May 12, 2013 Ik vond de laatste aflevering niet slecht, maar het was niet zo'n finale als die van bijvoorbeeld seizoen 2 (Hoewel Alison Brie wel echt :<:< was). Vond seizoen 4 sowieso matig. Begin was ronduit slecht, enkel de laatste 5 afleveringen waren "wel leuk". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost May 12, 2013 Share Gepost May 12, 2013 Klopt klopt. Vooral toen Annie zijn jas uit deed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost May 12, 2013 Author Share Gepost May 12, 2013 Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klundertje Gepost May 13, 2013 Share Gepost May 13, 2013 Als er een volgend seizoen komt, moet er wel even flink gesleuteld worden aan de serie. De sideplot met Changnesia was leuk, maar daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Het idee van de donkere tijdslijn was leuk, maar de uitwerking een kleine sof (op Annie na inderdaad). En zo was het eigenlijk het hele seizoen te wisselvallig, erg jammer. Ik heb me er wel redelijk mee vermaakt, maar niet veel meer dan dat. Â Inderdaad teleurstellend seizoen. Er is wel net bevestigd dat er een nieuw seizoen gaat komen. Dit seizoen zal alweer met nieuwe producers zijn. De eerste 2 seizoenen waren namelijk ook met andere producers. Dat waren dan ook heel sterke seizoenen, de laatste 2 wat minder. Nu hopen dat deze nieuwe producers er weer een hele sterke serie van kunnen maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost May 14, 2013 Share Gepost May 14, 2013 Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klundertje Gepost May 14, 2013 Share Gepost May 14, 2013 Ik vraag me af in hoeverre producers hun stempel drukken op de serie. Schrijvers en regisseur(s) zijn een stuk belangrijker wat dat betreft, volgens mij. Â Nou ja ik vind het behoorlijk duidelijk als je ziet dat de 1e 2 seizoenen gewoon heel sterk waren, als je dan naar het 3e en 4e seizoen gaat kijken zie je dat het een stuk minder is geworden. Dus ik denk dat het wel degelijk zijn uitwerking heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost May 15, 2013 Share Gepost May 15, 2013 Ik meen dat Community sinds seizoen 4 ook met andere schrijvers werkt. Dus dat zou ook het één en ander kunnen verklaren. Overigens vond ik seizoen 3 ook nog erg sterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acquafresca Gepost January 6, 2014 Share Gepost January 6, 2014 Huhuh mooi begin hoor. Chang weer als docent :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost January 6, 2014 Share Gepost January 6, 2014 Damn, nieuw seizoen? Meteen in de download : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost March 2, 2014 Share Gepost March 2, 2014 Moest voor m'n zus seizoenen 2, 3 en 4 downloaden. Heb 1 er ook maar bijgedaan, kan ik mooi zelf vanaf het begin kijken :< Net begonnen aan ep1. Tot nu toe altijd losse ep's gezien op CC, altijd erg genietbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost March 23, 2014 Share Gepost March 23, 2014 Pillows & Blankets :-D Blijft een van de beste dingen die ik ooit op tv heb gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost March 31, 2014 Share Gepost March 31, 2014 Nieuwe seizoen is weer heerlijk _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost April 1, 2014 Share Gepost April 1, 2014 Lekker seizoen weer ja. Vond deze van Dungeons and Dragons ook weer tof. Met name Abed weer :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starálfur Gepost April 6, 2014 Share Gepost April 6, 2014 De serie heeft zichzelf inderdaad weer goed opgepakt. Dit seizoen is echt stukken beter dan het vorige, hoewel ik de nieuwe G.I. Joe-animatieaflevering minder vond. Maar die serie ken ik dan ook niet.  De verwijzingen in de serie blijven ook altijd mooi trouwens. Zo zag ik net deze: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts