Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

[spoiler=Spoiler BITCH]

Expect Dexter‘s premiere (June 30) to pick up six months after the finale, when Debra, an ultra-ethical police lieutenant, made the soul-shattering decision to kill her boss Maria LaGuerta (Lauren Velez). Debra has quit Miami Metro and works for a private eye (Sean Patrick Flanery) while spurning Dexter’s attempts to rekindle their relationship. Enter Dr. Evelyn Vogel (Charlotte Rampling), a psychiatrist with a secret: Decades ago she helped Dexter’s father write the Code that he’s used to manage his psychotic impulses. Now she’s being stalked by a mysterious killer and wants Dex’s help. Plus there’s a new Big Bad for Miami Metro to hunt, a serial killer who leaves victims with tiny pieces of their brains removed (dubbed, of course, The Brain Surgeon), and the return of Dex’s poisonous love interest Hannah McKay (Yvonne Strahovski).

Wel wat duidelijkheid over de setting, Deb weg bij de politie, nieuw persoon die Dexter's geheim kent, een nieuwe serial killer om ons zoet te houden tussen aflevering 3 en 9 en jammer genoeg meer Hannah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Seizoen 7]Holy titballs, wat een einde van seizoen 7. Erg benieuwd naar het laatste seizoen, worden Debra en Dex een soort Bonnie & Clyde nu?

[spoiler=""] Geen idee wie dat zijn, maar ze worden zeker geen team. Zijn al genoeg trailers online, het begin eind van de maand alweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb seizoen één bekeken deze week. De eerste aflevering was veelbelovend, gelijk ontzettend spannend, de rest viel dan wel weer zwaar tegen. De voorspelbaarheid lag er wel heel dik boven op, en op Dexter, die wel briljant is, na nogal saaie en oppervlakkige personages. Nu hoor ik en lees ik overal dat seizoen twee heel sterk moet zijn, dus die geven we dan nog maar een kansje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 t/m 6 gedownload, net aflevering 1 aangezet. Ben heel erg benieuwd, hopelijk kan dit een groot gedeelte van mijn tijd tot Game of Thrones seizoen 4 overbruggen. ;c

Sowieso ja, Dexter is echt briljant :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb seizoen één bekeken deze week. De eerste aflevering was veelbelovend, gelijk ontzettend spannend, de rest viel dan wel weer zwaar tegen. De voorspelbaarheid lag er wel heel dik boven op, en op Dexter, die wel briljant is, na nogal saaie en oppervlakkige personages. Nu hoor ik en lees ik overal dat seizoen twee heel sterk moet zijn, dus die geven we dan nog maar een kansje.

Verwacht niet dat je het veel beter gaat vinden tbh. Naarmate de serie vordert worden de dingen waar je je nu al aan ergert enkel erger. Meeste mensen klagen daar overigens pas over vanaf seizoen 5, omdat de serie er in eerdere seizoenen (met name 2 en 4) nog wel mee weg komt vanwege een tof plot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben persoonlijk niet zo'n fan van een personage introduceren in het laatste seizoen die zoals het er nu uitziet een grote rol in het verhaal van de serie gaat spelen. Neemt niet weg dat het personage wel tof is, krijg er de kriebels van. Verder, normale aflevering, shit is gonna hit a fence. Ben heel benieuwd wat er precies de aankomende 11 weken gaat gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites