Big Mike Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ja, fuck deze shit kerel. [spoiler=Season Final]Hoe erg kan je 49 minuten en 18 seconden verneuken van een seizoensfinale en vervolgens de kijker tot fucking oktober 2012 laten wachten met zo'n fucking cliffhanger. FUCK DEZE SHIT kerel. Finale sloeg verder nergens op, ik had verwacht/gehoopt dat ze Quinn zouden killen (was het perfecte slachtoffer voor de dode agent geweest) omdat die vrij weinig meer toevoegt (en die overplaatsing vind ik dan zooo niet Dexter). Dat ze totaal geen aandacht verder besteden aan het pakje is imo ook een minpunt (jaa Travis ziet het, leuk, boeit me niet). Dat ze Dexter's zoontje niet zouden killen was wel duidelijk, Travis dood van te voren ook wel. Maar dat Debra dan naar binnen loopt. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, nu ben ik wel heel erg benieuwd wat dit met het verhaal gaat doen en met de gevoelens die Debra uitgesproken en geaccepteerd heeft, dat hele gevoelens gebeuren vind ik wel minder. De cliffhanger red de aflevering, maar man wat was het eigenlijk een slap seizoen. Snel vergeten en op naar volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ja grotendeels zelfde mening eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Serieus, wat een grafseizoen was dit zeg. Dit laat het vorige seizoen zelfs fantastisch lijken en dat seizoen had de last om Trinity op te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Teleurgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Nee seizoen 5 vind ik nog steeds erger. Wel zeer teleurstellend ja, eerste paar afleveringen waren best veelbelovend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ja 5 vond ik idd nog net slechter. Al waren er dit seizoen veel te veel fails.. (batista, quinn, Dexter's debiele fouten die hij anders nooit zou maken, dat schilderij,...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ik heb een idee dat de makers van de serie al het goede in de eerste paar seizoenen gestopt hebben, als je 3 topseizoenen maakt en 1 die daar net onder zit dan is het gewoon lastig om dat constant door te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Dus jullie zijn nu allemaal heel jaloers op mij, net S1E9 gezien. Die Ice Truck Killer is coool, niet normaal gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slashydutchie Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Beter dan het vijfde, maar nog steeds niet geniaal... nog één seizoen de kans en als de eerste paar afleveringen daarvan bagger zijn, gaat het net als House een paar jaar terug de prullenmand in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Wat een sadistische cliffhanger :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ja, fuck deze shit kerel. [spoiler=Season Final]Hoe erg kan je 49 minuten en 18 seconden verneuken van een seizoensfinale en vervolgens de kijker tot fucking oktober 2012 laten wachten met zo'n fucking cliffhanger. FUCK DEZE SHIT kerel. Finale sloeg verder nergens op, ik had verwacht/gehoopt dat ze Quinn zouden killen (was het perfecte slachtoffer voor de dode agent geweest) omdat die vrij weinig meer toevoegt (en die overplaatsing vind ik dan zooo niet Dexter). Dat ze totaal geen aandacht verder besteden aan het pakje is imo ook een minpunt (jaa Travis ziet het, leuk, boeit me niet). Dat ze Dexter's zoontje niet zouden killen was wel duidelijk, Travis dood van te voren ook wel. Maar dat Debra dan naar binnen loopt. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, nu ben ik wel heel erg benieuwd wat dit met het verhaal gaat doen en met de gevoelens die Debra uitgesproken en geaccepteerd heeft, dat hele gevoelens gebeuren vind ik wel minder. De cliffhanger red de aflevering, maar man wat was het eigenlijk een slap seizoen. Snel vergeten en op naar volgend jaar. Nounounou, couldn't agree more. Het is dat ik moe ben, anders wat ik echt boos. Naja, van frustratie ben ik wel weer wat wakkerder geworden, maar schijterdeschijt wat een schijteinde van een teleurstellend seizoen. Ik heb een idee dat de makers van de serie al het goede in de eerste paar seizoenen gestopt hebben, als je 3 topseizoenen maakt en 1 die daar net onder zit dan is het gewoon lastig om dat constant door te zetten. Naja. Tot en met vorig seizoen hoorde je mij niet zo hard klagen, alleen dit seizoen valt me nogal tegen. Trouwens. De afgelopen jaren had je ook wel wat voorspelbaarheden etc., maar toen werd daar nog op een goede manier mee omgegaan. Ondersteunende muziek, sideplotjes die werken. Dit seizoen was dat zo enorm ver te zoeken. Tijdens de laatste aflevering heb ik nul spanning gevoeld, echt nul. Come on! En om dan met het einde te komen dat ze vorig seizoen toch niet aandurfden. Als groot Dexter-fan ben ik zwaar teleurgesteld en ben ik enorm sceptisch voor de laatste (hopelijk dan...) twee seizoenen. Wat een sof zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Einde is toch gewoon tof, hetzelfde gevoel als bij seizoen 4 toen Rita dood ging. Geeft de serie een gigantische impact. Verder snap ik het gebash op seizoen 5 ook niet echt, vond die zo slecht nog niet. Seizoen 3 daarentegen vond ik erg tegenvallen. Voor de rest valt seizoen 6 wel tegen in het algemeen. Heb de seriemoordenaar Dexter gemist... Het thema kwam er te overdreven in plus enkele fails die al besproken zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Helemaal op het einde, wat een cliffhanger! Ben nu al benieuwd naar de premiere van de volgende seizoen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Er is wel een interessante theory die ik las op FB. [spoiler=Jaja'] Dexter heeft het allemaal gedroomd/ervaren in een bijna dood ervaring. Tijdens het wegzakken in het water ziet het er niet naar uit dat Dexter het gaat overleven. Alles wat daarna gebeurd, is ook nog eens perfect geplaatst in een onwaarschijnlijke wereld. Dexter word net gered door een boot en is meteen fit genoeg om iemand neer te steken (waarna niemand freakt en ze allemaal rustig verder varen). Dexter komt op de kust aan met illegale, normaalste zaak van de wereld. Dexter vraagt wildvreemde om een telefoon, weet je wat, alsjeblieft piem, maakt niet uit dat je eruit ziet als een verzopen zwerver. Travis in het huis van Dexter, niemand thuis, ownee toch wel. Opeens verdwijnt ze uit een achterdeur (op een bovenverdieping....)waardoor er niks gebeurd. Scene op het dak was ook te gemakkelijk? 1 agent? Kom op zeg? 2x inchecken? kom op zeg!! Dexter die vervolgens naar de kerk gaat, terwijl hij dondergoed weet dat de hele politie opzoek is naar Travis en dat een van zijn know plekken is (dus een makkelijk spotbare plek) en vervolgens gebeurt iets waar Dexter ook al meerdere seizoenen mee loopt, namelijk dat zijn zus erachter komt. Vond het allemaal een beetje te toevallig als ik heel eerlijk ben, en het zou me niet verbazen als de openingsshot van volgend seizoen een Dexter is die ontwaakt uit een coma in het ziekenhuis met een Travis achter slot en grendel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Is dat niet heel ver gezocht? Als je het zo stelt zou het inderdaad wel kunnen, maar ik ben ook benieuwd naar wat er met die hand gaat gebeuren, want die ligt als het goed is nog op een plank in zijn keuken. Daar hebben ze in de laatste afleveringen niet zoveel mee gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Als dat zo zou zijn Lange, dan vind ik het seizoen nog slechter dan ik het nu al vind. Beetje makkelijk excuus om een slechte aflevering goed te lullen. Die toevalligheden die je noemt vonden gedurende het gehele seizoen al plaats in iets minder opvallende mate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Als dat zo zou zijn, zou ik het zelfs een belediging richting de kijkers willen noemen. Net als dat ik het einde gewoon een slappe poging vond het matige seizoen proberen te redden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds wel elke week uitgekeken naar en genoten van de volgende aflevering, maar ergens zit ik toch met een ontevreden gevoel. Seizoen begon erg sterk, zo ongeveer tot de dood van Brother Sam vond ik het echt heel erg goed, maar daarna ging het vrij snel bergafwaarts. Leek wel of de schrijvers zich er gemakkelijk af probeerden te maken. Had toch verwacht dat ze het Dexter publiek hoger in hadden geschat; sommige plotholes waren gewoon ronduit beledigend. Jammer, volgens seizoen een nieuwe kans. Hoop alleen niet dat ze verder borduren op die stagiaire, heeft niet echt de allure die een antagonist van Dexter betaamd. Dingetjes waar ik me dan aan erger: - Wanneer Dexter Harrison gaat redden van het dak laat hij toch dat leeuwenmasker achter? Beetje dom lijkt me, maar er werd verder geen aandacht aan besteed. - Toevallig dat er op Dexter werd gewacht bij die crimescene met dat schilderij, waardoor hij nog even snel het hoofd onherkenbaar kon maken. - Wat doet Deb opeens in die kerk. Ik snap dat het een logische plek is om Travis te gaan zoeken, maar je gaat toch niet in je eentje op jacht naar de meest gezochte seriemoordenaar van het land. Dit was alleen van de laatste aflevering, maar over het gehele seizoen waren er veel meer van dit soort onlogische dingen. Blijf het jammer vinden, aangezien ik het thema juist heel erg hoopgevend vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ik heb een artikel gevonden wat het tegenspreekt, dus zal er wel naast zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Dat laatste punt van je klopt niet; Debra had Dexter gevraagd om nog eenmaal de kerk door te nemen voor een afsluitend verslag. Verder heb je gelijk en hoe vaak het dit seizoen voorkwam dat de logica totaal ontbrak was gewoon onacceptabel en zwak geschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 @Petterson: Debra is in die kerk omdat Dexter daar de laatste forensische dingen moest afronden zodat de kerk vrij gegeven kon worden.. dus ze ging naar hem toe om met hem te praten over die gevoelens die ze voor hem heeft. Zoiets gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ah oke, dan heb ik dat gemist. Vind het nog steeds een beetje krakkemikkig schrijverswerk, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Dat gelul over De gevoelens van Deb vond ik wel het slechtste van het seizoen. Laat die verkapte incestzooi gewoon lekker buiten zo'n serie. Vind dat echt heel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Eens met Keko. Daarnaast was het een minder seizoen dan ik gewend ben al heb ik me elke week wel 3 kwartier vermaakt. Nu maar weer wachten tot volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ben hem aan het downloaden, maar heb voor het eerst dat ik niet echt getriggerd ben om de seizoensfinale te kijken. Seizoen vond ik leuk beginnen, maar afgelopen afleveringen vond ik matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Uiteindelijk heb ik me ook elke keer wel vermaakt en keek het als een tierelier weg. Echter, Dexter is altijd van danige kwaliteit geweest (ook seizoen 5, ik snap nog steeds niet dat daar zoveel kritiek op is) dat dit onder de maat is. Het is nog wel boven de maat van menig andere serie, maar van Dexter mag je echt wel meer verwachten. Daarom scoort de serie ook nog wel voldoende bij mij, maar op wiw is het bij mij slechts een 7 en dat is het laagste cijfer dat ik ooit aan een serie heb gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten