Stefan Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hier wel DIKKE SPOILERS LAATSTE EPS DEXTER: [spoiler=DIKKE SPOILERS] [spoiler=KIJK UIT] [spoiler=laatste kans] http://forums.televisionwithoutpity.com/topic/3157301-spoiler-discussion-behind-the-air-conditioner/page-61 Als dit waar is: ;e³³³³. Ongelooflijk slecht. Deze mensen hadden ook terugkeer Hannah verspeld (ook juiste dialoog). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ik vind seizoen 8 in tegenstelling tot wat ik van veel anderen lees juist heel spannend en vol met actie. Het maakt mij niet uit dat er veel verhaallijnen zijn. Liever dit dan een lang uitgerekt seizoen met maar 1 verhaal. Ik ben bij aflevering 6. Hoeveel afleveringen zitten er in het laatste seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Neem aan dat dat er gewoon weer twaalf zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik vind dit seizoen echt 3 keer niks. Die verhaallijn met Quinn boeit me niks, Zach ook niet. En wat ik eerder zei dat elke ep wel weer een leuke cliffhanger heeft is bij deze weer bevestigd. Ben nu toch echt aan het overwegen om er maar mee te stoppen. Het zou alleen wel zonde zijn om na 8 seizoenen midden in een seizoen te stoppen. Ik ben ook wel een fan van Yvonne Strahovski dus ik zal de volgende episode nog wel kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik vind dit seizoen echt 3 keer niks. Die verhaallijn met Quinn boeit me niks, Zach ook niet. En wat ik eerder zei dat elke ep wel weer een leuke cliffhanger heeft is bij deze weer bevestigd. Ben nu toch echt aan het overwegen om er maar mee te stoppen. Het zou alleen wel zonde zijn om na 8 seizoenen midden in een seizoen te stoppen. Ik ben ook wel een fan van Yvonne Strahovski dus ik zal de volgende episode nog wel kijken. Stoppen zou ik begrijpen als er nog seizoenen komen, nu stoppen met nog 6 weken te gaan lijkt me meer zonde van de tijd die je er al in gestoken hebt. Verder deel ik je mening wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Die Quinn is wel het meest nutteloze personage in Dexter :p Waarom zit die er zelfs bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ja oké, ik denk dat ik het wel ga afkijken. Hopelijk wordt het nog interessant met Hannah de laatste afleveringen. @King XVI Voor mij is dat ook een raadsel:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Treurige aflevering weer, gelukkig nog maar vijf afleveringen. Hannah is wel weer liev, enige pluspuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Viel me nu pas op dat Dexter een Ford Escape heeft als auto. Toeval? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Pijnlijk. Wat een dramatische ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Interessante ontwikkelingen op het eind. Kan niet wachten op de volgende aflevering. En Hannah is :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Fuck, we moeten nog 4 afleveringen vullen.... dat moeten ze wel gedacht hebben toen ze de plottwist schreven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Lem _O_ Verder een klein dieptepunt in de Dexter-geschiedenis inderdaad. Totaal geen spanning, het voelde zelfs heel erg soapy aan. "Are we there yet?" en dan dat gezinsetentje. :cab: Pff, sloeg volledig de plank mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Lem _O_ Verder een klein dieptepunt in de Dexter-geschiedenis inderdaad. Totaal geen spanning, het voelde zelfs heel erg soapy aan. "Are we there yet?" en dan dat gezinsetentje. :cab: Pff, sloeg volledig de plank mis. [spoiler=blaat]Gewoon een episode die je helemaal had kunnen overslaan, heck er zijn tot nu toe misschien 10 minuten geweest die interessant waren in het hele Dexter verhaal, de rest gewoon opvulling tot het einde, wat waarschijnlijk in 1 of 2 episodes word gedaan. Vooral het ''O nee, het was toch niet de Surgeon die Dexter 2 episodes geleden te pakken had'' is o zo slecht, o zo niet wat je van de serie gewend bent. Gelukkig zit je bij Breaking Bad wel op het puntje van je stoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Zit zelf een aflevering achter, maar wel vrij duidelijk dat dit het seizoen te veel is damn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Overigens, de link naar spoilers die ik boven aan deze pagina in het wit in 4 spoilers heb gezet bleken 100% te kloppen, dus wil je het einde weten ga je gang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Overigens, de link naar spoilers die ik boven aan deze pagina in het wit in 4 spoilers heb gezet bleken 100% te kloppen, dus wil je het einde weten ga je gang. Zou even wachten voor je dit soort uitspraken doet. Tot nu toe zit je er met Zach ook naast namelijk en wat ik heb gezien is het wel het meest matige einde ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 augustus 2013 Share Geplaatst 19 augustus 2013 Zou even wachten voor je dit soort uitspraken doet. Tot nu toe zit je er met Zach ook naast namelijk en wat ik heb gezien is het wel het meest matige einde ooit. Dat was gewoon een grote gok, maar had 3 spoiler posts. Kijk de laatste maar. Alles klopte echt 100% van laatste 2 eps die die had geleaked. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik vond de laatste aflevering minder slecht dan de rest van dit seizoen hoor. Dat etentje was natuurlijk wel echt overdreven en slecht, maar Hannah maakt het voor mij toch weer wat interessanter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 26 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2013 Dat vinden van die moordenaar ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 augustus 2013 Share Geplaatst 26 augustus 2013 WAT WAS DIT SLECHT ZEg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Klein uurtje zo voor mn laptop gezeten: :cab:. Waar heb ik in vredesnaam naar zitten kijken. GTST niveautje hoor. Alhoewel, één hoogtepuntje, die roze jurk van Hannah hohoho :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Zucht, moet nog kijken, hopen dat het meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Doet t niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 27 augustus 2013 Share Geplaatst 27 augustus 2013 Klein uurtje zo voor mn laptop gezeten: :cab:. Waar heb ik in vredesnaam naar zitten kijken. GTST niveautje hoor. Alhoewel, één hoogtepuntje, die roze jurk van Hannah hohoho :< Hoogtepuntje inderdaad hoor, pfoe :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten