vinnypassy Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Sorry hoor. Ik las Trinity killer en hield toen eigenlijk al op met lezen. ;c Maar goed, zo leg ik het nog wat duidelijker uit voor degenen die het niet snapten, het was niet richting jou dus. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Zouden mensen als ze over de preview gaan praten dat even bij hun spoiler willen vermelden svp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Heb je het over mij? Zo ja, ik heb het alleen over de Trinity killer, heeft toch geen direct verband met de preview? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Heb je het over mij? Zo ja, ik heb het alleen over de Trinity killer, heeft toch geen direct verband met de preview? [spoiler=lala]Jawel wat dat zag je toch pas in de preview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Ik doelde op dit: [spoiler=Preview S06E07]"Hello, Dexter Morgan" en terugkeer Trinity killer. Ik kijk zelf, expres, de preview nooit en dan is het jammer dat dit soort wtf-momentjes al verklapt worden. Zeker aangezien er zo'n mooie optie is waarmee je precies kan vertellen waar je spoiler over gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 Zal ik de volgende keer doen, excuses ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 november 2011 Share Geplaatst 9 november 2011 [spoiler=Trinity]Vind het alleen wel raar dat de dochter wel volgens Trinity's zijn modus operandi is gedood, terwijl de moeder zich zelf ter pletter zou moeten springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Eindelijk weer maandag, eindelijk weer Dexter : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Ik vond de episode voor het eerst dit seizoen niet echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Flinke letdown deze aflevering, had veel meer ingezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Ik vond het wel een goede aflevering met een mooi einde. Vooral de symboliek van Harry als lifter was goed gevonden. Trailer volgende week ziet er ook weer goed uit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Ja heb ook wel genoten hoor:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 De algemene ontwikkeling vind ik wel erg goed geschreven, de uitvoering vond ik iets minder. Dex' broer vond ik wat overdreven spelen en die donkere kant werd net iets te donker. Het goede daaraan, is dat het verschijnen van Brian een volstrekt logische ontwikkeling is nadat Dexter toch zeer serieus overwoog 'het licht' op te zoeken. De symbolische waarde van enkele gebeurtenissen ligt misschien wat voor de hand, maar dat deed me toch wel wat. Het overrijden van Brian bijvoorbeeld: dat voel je natuurlijk aankomen, maar de weg naar dat moment toe is wel sterk. En natuurlijk de liftende Harry, met 'welcome home' en Dexter die dan terug Miami inrijdt. Hopelijk staat dat 'welcome home' en die rit terug naar Miami gelijk symbool voor een terugweg naar de oude Dexter. Voorproefje deed me overigens voor het eerst helemaal niets. Voorheen waren de voorproefjes enorm veelbelovend en vond ik de uiteindelijke aflevering wat tegenvallen, wie weet is het nu omgedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 EXCITING NEWS: Showtime Networks has ordered two more seasons of its award-winning, top-rated drama series Dexter! Production will begin on season seven in 2012. Seasons seven and eight will consist of 12 episodes each. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Die opa ;e " I gaggled your name" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 [spoiler=6x08]Goede aflevering. Preview voor volgende week ziet er weer te ziek uit :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Eens met Lange. Goede aflevering weer :) Dat bloed volgende week op dexter :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Preview niet gezien, aflevering deed me wederom weinig. Minste seizoen tot nu toe hoor, na 8 seizoenen heb ik nog geen moment ook maar iets van spanning gevoeld en qua schrijfwerk heb ik ook nog weinig bijzonders gezien. Cliffhanger vond ik ook een behoorlijke sof. Maar misschien heb ik wel teveel tv/films gezien om hier nog door gegrepen te worden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 acht seizoenen :cab: denk afleveringen? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Tuurlijk. ;c Beetje moe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Word je trouwens niet moe van jezelf soms? Heb echt het idee dat je films en series helemaal dood analyseert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ga je nou hier ook al beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 24 november 2011 Auteur Share Geplaatst 24 november 2011 Wat haat iedereen altijd op Pino? Heeft gewoon gelijk hoor:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Vinny is gewoon een zeurpiet joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ik stel toch gewoon maar een vraag :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten