Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De algemene ontwikkeling vind ik wel erg goed geschreven, de uitvoering vond ik iets minder. Dex' broer vond ik wat overdreven spelen en die donkere kant werd net iets te donker. Het goede daaraan, is dat het verschijnen van Brian een volstrekt logische ontwikkeling is nadat Dexter toch zeer serieus overwoog 'het licht' op te zoeken. De symbolische waarde van enkele gebeurtenissen ligt misschien wat voor de hand, maar dat deed me toch wel wat. Het overrijden van Brian bijvoorbeeld: dat voel je natuurlijk aankomen, maar de weg naar dat moment toe is wel sterk. En natuurlijk de liftende Harry, met 'welcome home' en Dexter die dan terug Miami inrijdt. Hopelijk staat dat 'welcome home' en die rit terug naar Miami gelijk symbool voor een terugweg naar de oude Dexter.

Voorproefje deed me overigens voor het eerst helemaal niets. Voorheen waren de voorproefjes enorm veelbelovend en vond ik de uiteindelijke aflevering wat tegenvallen, wie weet is het nu omgedraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Preview niet gezien, aflevering deed me wederom weinig. Minste seizoen tot nu toe hoor, na 8 seizoenen heb ik nog geen moment ook maar iets van spanning gevoeld en qua schrijfwerk heb ik ook nog weinig bijzonders gezien. Cliffhanger vond ik ook een behoorlijke sof. Maar misschien heb ik wel teveel tv/films gezien om hier nog door gegrepen te worden. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites