Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Had ff een paar weken niet gekeken maar de show is echt stukken beter geworden. Vooral in de laatste afleveringen zijn er dingen gebeurd die ik echt totaal niet zag aankomen. Na de eerste paar afleveringen dit seizoen had ik er weinig hoop in maar de show is echt fantastisch weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de laatste aflevering gekeken.

[spoiler=-] Viel me in de laatste aflevering al op hoe ze van totaal niet kunnen schieten naar alleen headshots zijn gegaan. Toen Carl die Shane doodschoot stond hij net achter Rick, toch was het een clean headshot, ik weet niet hoeveel ze hebben geoefend maar ze zijn opeens fantastisch met wapens.

Ook snapte ik het doel van het rondrijden van die auto's terwijl ze eruit hingen om die zombies neer te schieten. Als je al weinig benzine heb dan lijkt het me een beetje stom dat je zo gaat rondrijden. Zogenaamd om ze van de farm af te leiden, beetje vreemd als er dan iemand bij de farm staat te schieten en ze daar toch op afkomen.

Lori is opeens ook boos omdat Rick shane heeft vermoord, dat terwijl ze 3 afleveringen eerder zit te vertellen dat Shane ontspoord is en Rick heeft zitten opstoken. Ze zei toen letterlijk : "You've killed the living to protect whats yours., Shane thinks im HIS, he thinks the babys HIS, and he says you cant protect us. He's dangerous rick, and he wont stop."

Komop hoor, je zit je man zo op te stoken en als er dan eindelijk wat gebeurd en Rick steekt Shane neer dan is ze boos op Rick. Ze moet dit hebben zien aankomen.

Ben wel blij dat Rick het nu gewoon strenger aanpakt. In zo'n tijd heb je weinig aan allemaal mensen die je gaan tegenspreken en het allemaal beter weten. En zoals het er nu naar uit ziet gaat volgend seizoen echt tof worden. Ze hebben net genoeg laten zien om ervoor te zorgen dat we naar het volgend seizoen uitkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Ja dacht ik ook al, vond de uitleg gewoon een beetje vreemd. Had ook beter gekund maar zo laat de serie zien dat het toch maar gewoon mensen zijn en geen militaire deskundigen. Dit is dus ook geen kritiek op de serie of hoe het geschreven is maar gewoon op de personages van de serie. Het is eerder goed geschreven van de schrijvers. Laat zien dat ze nog fouten maken.

Trouwens, die vrouwen zijn allemaal een vies spelletje aan het spelen. Rick werd opgestookt door Lori , Shane werd opgestookt door Andrea en nu in de laatste afleverng werd daryl opgestookt door Carol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]En Glenn door Maggie. (;

Maargoed ik heb zo'n vermeoden dat ze de comic gaan volgen en dus richting de gavangenis gaan, waar de Gouvernor ook zit.Dat kon je al zien aan Michonne, die vrouw die Andrea redde. Die zit ook in de comic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige serie, kan niet wachten voor seizoen 3. Er zijn ook al wat filmpjes van.

Het is al bekend dat ze naar de gevangenis gaan, waar ook al een filmpje of twee van zijn. Het is ook al bekend dat Michonne (die vrouw die Andrea redde) en The Governor er in zitten. De acteurs zeggen dat het nieuwe seizoen een sneller tempo heeft, spannender is en met meer gore

Spoiler tags werkte niet dus maar in wit.

bewerkt door Divad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn jullie favo personages? Die van mij sowieso Daryl, zon fucking badass :D

Daryl hier ook ja. Ultieme overlever dat. Glenn vind ik ook wel tof.

Trailer ziet er overigens enorm tof uit zeg. :)

http://www.youtube.com/watch?v=ShQz68Zkb3Y

Zet 'm ook wel even zo erin.

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben ook erg benieuwd. Wat een einde van seizoen 2 zeg. Vooral:

[spoiler=spoiler]Wie is die "Robin Hood" met zijn 2 zombies als huisdieren? Vond het wel stoer, lekker met afgehakte armen. Alleen komen de zombies normaal wel nog met hun hoofd om je op te eten, maar deze waren zo mak als een lammetje :cab: Mijn gok gaat uit naar Merle (de broer van Daryl).

En dat fort/kasteel, ben ook heel benieuwd wat daar mee is.

Ik heb er zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites