Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

[spoiler=Glenn]Lijkt me dat Glenn nog leeft. Ik hoop het althans. Hij zit nog te schreeuwen terwijl er darmen enzo eruit gerukt worden, duidelijk dat dat die andere kerel is die op hem ligt. Hij was niet in the Talking Dead dus lijkt me niet dat z'n afscheid er is. Als hij volledig onder het bloed zit dan laten de walkers hem met rust en kan hij er wel vanonder muizen (al is het sowieso wel vrij absurd dat er echt geen enkele walker "per ongeluk" een stuk uit Glenn bijt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer typisch dat ze het ineens over een andere boeg gooien, net nu dat iedereen zat te verwachten op een vervolg van aflevering 3. Dat vind ik soms enorm irritant aan TWD, desalniettemin een interessante aflevering over Morgan, hoewel het van mij niet had gehoeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer typisch dat ze het ineens over een andere boeg gooien, net nu dat iedereen zat te verwachten op een vervolg van aflevering 3. Dat vind ik soms enorm irritant aan TWD, desalniettemin een interessante aflevering over Morgan, hoewel het van mij niet had gehoeven.

Goede samenvatting. Je waardeert zo aflevering niet echt omdat het de flow van ''wat gaat er gebeuren'' onderbreekt. Maar het was wel een zeer mooie aflevering als je erover nadenkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een aflevering _O_

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Van de fans ja. Net zoals Daryl. Die zouden allang dood zijn mochten ze niet zo'n fanbase hebben.

Wat een idioot ook die [tekst]Sam. Door hem is die knappe blonde dood helaas, gelukkig is hijzelf en z'n idiote broer wel dood[/tekst]

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hem erg goed!! Alleen nu wel[spoiler=Personage spoiler]beetje klaar met Glenn..Het is echt of hij kost wat moet blijven leven..Vindt steeds geforceerder geworden

[spoiler=Comics]geen idee of je de comics gelezen hebt, maar daarin wordt Glenn vermoord door Negan.Dat zit er dus dit seizoen aan te komen. Alhoewel ik betwijfel of ze het zo gaan doen, volgens mij gaan ze Daryl laten vermoorden door Negan

Link naar opmerking
Deel via andere websites