Mordurette Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 Was een leuke wending, uiteindelijk moesten we wat meer te zien krijgen van die 'W' groep. Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Tering jantje. Ik ben echt in shock zowat. Dat was echt heel erg vervelend en naar zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 [spoiler=Glenn]Lijkt me dat Glenn nog leeft. Ik hoop het althans. Hij zit nog te schreeuwen terwijl er darmen enzo eruit gerukt worden, duidelijk dat dat die andere kerel is die op hem ligt. Hij was niet in the Talking Dead dus lijkt me niet dat z'n afscheid er is. Als hij volledig onder het bloed zit dan laten de walkers hem met rust en kan hij er wel vanonder muizen (al is het sowieso wel vrij absurd dat er echt geen enkele walker "per ongeluk" een stuk uit Glenn bijt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Wat hij zegt. Hoewel het natuurlijk vrij onrealistisch zou zijn maar goed, liever dat dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Mooie aflevering zeg. :) Ik snap Morgan nu wel, al zou ik het zelf nooit zo doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Weer typisch dat ze het ineens over een andere boeg gooien, net nu dat iedereen zat te verwachten op een vervolg van aflevering 3. Dat vind ik soms enorm irritant aan TWD, desalniettemin een interessante aflevering over Morgan, hoewel het van mij niet had gehoeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Weer typisch dat ze het ineens over een andere boeg gooien, net nu dat iedereen zat te verwachten op een vervolg van aflevering 3. Dat vind ik soms enorm irritant aan TWD, desalniettemin een interessante aflevering over Morgan, hoewel het van mij niet had gehoeven. Goede samenvatting. Je waardeert zo aflevering niet echt omdat het de flow van ''wat gaat er gebeuren'' onderbreekt. Maar het was wel een zeer mooie aflevering als je erover nadenkt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Einde van episode 7 is veelbelovend :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Mag ook wel, dikke filler ep dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Matige mid-season imo. Ik had er meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Ik ook ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Was dit de mid-season? :cab: Leek eerder op een inleiding ervan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik vond hem wel goed/tof. Genoeg gebeurd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Nee joh juist weinig zowat. Iedereen zat maar stil op z'n plekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Moet alle afleveringen van dit seizoen nog terugkijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 gm8NVbD6vqA Mensen die dit ook vergeten te zien zijn in S06E08 van TWD? Is blijkbaar after credits scène die ik dus gemist heb :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Wat een aflevering :< Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Ik hoor goede verhalen over deze verhaallijn. Schijnt de beste verhaallijn uit de comics te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Ik hoor goede verhalen over deze verhaallijn. Schijnt de beste verhaallijn uit de comics te zijn. Nou, laat maar komen dan. Gruwelijk goede aflevering gister. Ben wel benieuwd hoe ze ooit een 'einde' gaan schrijven aan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Lekkere slachtpartij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Ik vind hem erg goed!! Alleen nu wel[spoiler=Personage spoiler]beetje klaar met Glenn..Het is echt of hij kost wat moet blijven leven..Vindt steeds geforceerder geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 (bewerkt) Wat een aflevering _O_ [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Van de fans ja. Net zoals Daryl. Die zouden allang dood zijn mochten ze niet zo'n fanbase hebben. Wat een idioot ook die [tekst]Sam. Door hem is die knappe blonde dood helaas, gelukkig is hijzelf en z'n idiote broer wel dood[/tekst] 17 februari 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Ik vind hem erg goed!! Alleen nu wel[spoiler=Personage spoiler]beetje klaar met Glenn..Het is echt of hij kost wat moet blijven leven..Vindt steeds geforceerder geworden [spoiler=Comics]geen idee of je de comics gelezen hebt, maar daarin wordt Glenn vermoord door Negan.Dat zit er dus dit seizoen aan te komen. Alhoewel ik betwijfel of ze het zo gaan doen, volgens mij gaan ze Daryl laten vermoorden door Negan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Ben wel toe aan een nieuwe badass trouwens : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Die Jesus lijkt me wel cool. Toffe ep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten