lennard95 Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Ja hoor neem ik em op op fox valt de kast van ziggo uit , file corrupted ;e ;e ;e ;e Hopen maar dat er een herhaling komt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 oktober 2014 Share Geplaatst 21 oktober 2014 Brr die eindscene moet vies zijn als ge zelf zoiets meemaakt :D Lijkt me tamelijk onaangenaam inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Weer een goeie aflevering :< [spoiler=S05E03]Die kannibalen dood, geen moment te vroeg... ;) Vraag me wel af of ze - ondanks dat het vlees gekookt was - dood zouden gegaan zijn door Bob. Waar zou Beth trouwens zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Mennn dit seizoen is echt fantastisch tot dusver, weer een heerlijke episode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Uitstekend aflevering weer. Interessante cliffhanger ook. [tekst]Ben benieuwd waarom Carol niet meteen tevoorschijn komt.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Belooft wat. Via wat kijken jullie, aangezien jullie mij een paar uur voor zijn.. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Denk niet dat ik dat soort dingen hier mag posten... Dan weet je 't wel zeker? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Die Maggie vraagt zich echt geen second af waar haar zus is he :D en net nu die weg zijn, komt er daarin weer schot in de zaak, typisch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2014 Share Geplaatst 27 oktober 2014 Zeker mooie aflevering: [spoiler=aflevering 3] Fijn dat er weer lekker veel actie is, tijdens seizoen 4 wel wat gemist soms. Vond het wel vreemd dat Glenn en Maggie meegaan naar DC, maar die komen we later vast wel weer tegen. Ben benieuwd wat de rest nu gaat doen. Beth komt vast uit die bosjes, het is de vraag of dat levend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Ep4 vind ik zelf niet zo. Maar dat komt omdat ik Beth niet boeiend vind. Interessante plek wel, maar hoop dat het snel klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Meh, zeker geen slechte aflevering maar heb beetje hetzelfde gevoel als hierboven. Vrees dat de volgende aflevering er ook nog wel (grotendeels) over gaat, zeker met dit einde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Saaie aflevering, met moeite uitgekeken. Hoop dat dit gedoe snel klaar is en [tekst]Beth weer bij de groep kan.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Joh, ze kunnen toch niet 12 eps knallen? Tuurlijk was hij niet zo vet als de vorige, maar er moet gewoon een verhaallijn bij, anders wordt het heel eentonig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Gisteren ep4 gezien en eens met de meesten hierboven. Verhaallijn kon mij weinig boeien en hoop dat deze dan ook gauw weer voorbij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 [spoiler=EP5] Goh dat Eugene geen wetenschapper was zag je ook echt van mijlenver aankomen. :r Goeie ep verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 WTF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Was dat nou echt zo schokkend ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 [spoiler=-]Ik zag 'm ook niet aankomen moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen, want ze hadden eindelijk weer een doel en dat is nu ook weer klaar. Ik vond het juist wel leuk dat ze een keer zicht hadden op een oplossing en er een ander einde mogelijk werd dan dat ze 1 voor 1 opgegeten worden. Trouwens wel fucked up dat ze het weer zo doen dat ze 1 verhaallijn per aflevering doen. Dat haalt voor m'n gevoel het tempo er weer helemaal uit en daarmee ook een stuk spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guatemala Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Die chick van Abraham.[emoji7] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) [spoiler=-]Trouwens wel fucked up dat ze het weer zo doen dat ze 1 verhaallijn per aflevering doen. Dat haalt voor m'n gevoel het tempo er weer helemaal uit en daarmee ook een stuk spanning. Hier ben ik het ook mee eens ja, in plaats van alles samen te mixen. :/ [spoiler=]In het tweede deel van seizoen 4 was dat ook al zo, toen was ik nog niet up to date dus kon ik ze achter elkaar zien, maar als je elke week moet wachten is dat wel irritant :cab: Van een Beth aflevering die nog niet is afgerond opeens naar een aflevering over de groep die naar D.C. trekt, beetje jammer 11 november 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Was dat nou echt zo schokkend ja? Ik had het niet aan zien komen nee. Verder, wat is nou de originele verhaallijn van de comics? Weet iemand dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Moet na vanavond nog 3 afleveringen terugkijken door vakantie van 2 weken. Zit nu in Duitsland. Vind het misschien makkelijk via Google, maar kan ik ergens makkelijk via een website de laatste 2 afleveringen terugkijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 Moet na vanavond nog 3 afleveringen terugkijken door vakantie van 2 weken. Zit nu in Duitsland. Vind het misschien makkelijk via Google, maar kan ik ergens makkelijk via een website de laatste 2 afleveringen terugkijken? Lijkt het niet op :( Dan maar in de loop vd week piraten zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 november 2014 Share Geplaatst 17 november 2014 S05E06 was opzich wel tof. Vind het veel toffer in kleinere groepjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 [spoiler=S05E06]Mja waren 3 tussenafleveringen voor nodig, maar nu ziet het ernaar uit dat er wel een mooie strijd gaat plaatsvinden in dat ziekenhuis in elk geval. Ben ook wel benieuwd hoe dat nu verder gaat met het groepje van Abraham en consorten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten