Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Zeker mooie aflevering:

[spoiler=aflevering 3]

Fijn dat er weer lekker veel actie is, tijdens seizoen 4 wel wat gemist soms. Vond het wel vreemd dat Glenn en Maggie meegaan naar DC, maar die komen we later vast wel weer tegen. Ben benieuwd wat de rest nu gaat doen. Beth komt vast uit die bosjes, het is de vraag of dat levend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Ik zag 'm ook niet aankomen moet ik zeggen. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen, want ze hadden eindelijk weer een doel en dat is nu ook weer klaar. Ik vond het juist wel leuk dat ze een keer zicht hadden op een oplossing en er een ander einde mogelijk werd dan dat ze 1 voor 1 opgegeten worden.

Trouwens wel fucked up dat ze het weer zo doen dat ze 1 verhaallijn per aflevering doen. Dat haalt voor m'n gevoel het tempo er weer helemaal uit en daarmee ook een stuk spanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Trouwens wel fucked up dat ze het weer zo doen dat ze 1 verhaallijn per aflevering doen. Dat haalt voor m'n gevoel het tempo er weer helemaal uit en daarmee ook een stuk spanning.

Hier ben ik het ook mee eens ja, in plaats van alles samen te mixen. :/

[spoiler=]In het tweede deel van seizoen 4 was dat ook al zo, toen was ik nog niet up to date dus kon ik ze achter elkaar zien, maar als je elke week moet wachten is dat wel irritant :cab: Van een Beth aflevering die nog niet is afgerond opeens naar een aflevering over de groep die naar D.C. trekt, beetje jammer

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet na vanavond nog 3 afleveringen terugkijken door vakantie van 2 weken. Zit nu in Duitsland. Vind het misschien makkelijk via Google, maar kan ik ergens makkelijk via een website de laatste 2 afleveringen terugkijken?

Lijkt het niet op :( Dan maar in de loop vd week piraten zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites