Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

[spoiler=Nieuwe epi]Als ik Glenn was had ik die gast waardoor Noah dood is toch even tyfushard gemarteld zeg. :cab: Gadverdamme, wat een nare dood ook, werd er gewoon misselijk van :r

Dat was misschien wel de naarste dood tot nu toe denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S5E16]

Heerlijke aflevering :< Was te verwachten dat Pete op 't einde nog ging binnenvallen, maar had niet gedacht dat hij iemand - en dan nog wel de vent van Deanna - zou doden. Die kerel - kan niet op de naam komen - had Glenn inderdaad al lang moeten doden, maar die zal zeker naar volgend seizoen toe niet hetzelfde zielige rolletje moeten blijven spelen lijkt me. Kan niet wachten tot seizoen 6, staat weer heel wat spanning te wachten met bv. die twee rare figuren.

Oja, Morgan _O_ Michonne heeft een maatje gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al bij al toch maar een matige finale van een slecht seizoen.

Paar aflevering waren echt een regelrecht snoozefest, ontwikkeling personages boeit zelden of nooit door slecht acteerwerk en dwaze dialogen.

Plot is ook gewoon elk seizoen een herhaling van het vorige met andere bad guys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Finale]Uitstekende finale toch wel. Seizoen werd de laatste paar afleveringen weer zeer boeiend naar mijn mening. Leuk dat we meteen Morgan terug zien die twee kerels van de 'Wolves' (waar de W dus voor staat) verslaat met een simpele stok, heerlijk, de toon voor de finale was meteen gezet. Ben wel benieuwd naar het volgende seizoen al. Rick wordt de nieuwe leider van Alexandria, die het gaan moeten opnemen tegen de 'Wolves'.

Wel vervelend dat de finale 90 minuten zou duren, ze komen niet verder dan 63 :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog ff laatste aflevering aant kijken. Wel lekkere aflevering hoor. Heerlijk einde. Maar:

[spoiler='']

Die Rick wordt overspoeld met lichaamsvochten van die zombie ja, kan dat gewoon?

Die kerel waar Glenn mee vecht, is dat een van die kerels van eerder? Ja toch, of hoort hij gewoon bij die bewoners waar ze nu mee omgaan?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites