Alessandro Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Heb ook even wat teruggekeken (had de laatste 3 afleveringen nog niet gezien). Ga binnenkort dus eens met de vriendin naar een musical. Haha:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Afdeling gisteren op CC, over die zelfmoorden op school vond ik vrij geniaal. Cartman is gewoon een held :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 10 november 2011 Share Geplaatst 10 november 2011 Weer een heerlijke aflevering hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 november 2011 Auteur Share Geplaatst 10 november 2011 Inderdaad, paar keer goed gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Die episode over Thanksgiving is KEIHARD, heerlijk over de top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 november 2011 Auteur Share Geplaatst 15 november 2011 Deze week seizoensfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 South Park vernieuwd voor 3 seizoenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 november 2011 Auteur Share Geplaatst 16 november 2011 _O_ Nice, nu hopen dat de makers de ballen hebben om de kindertijd achter zich te laten en van de South Park club een tienergroep te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 South Park vernieuwd voor 3 seizoenen! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 _O_ Nice, nu hopen dat de makers de ballen hebben om de kindertijd achter zich te laten en van de South Park club een tienergroep te maken. Zijn daar geruchten voor? Hoop het zelf ook, maar denk het eerlijk gezegd niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Beste aflevering van het afgelopen seizoen imo, dat einde :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Hehe, mooie aflevering inderdaad die laatste. Cartman echt de meest briljante tv-persoonlijkheid van deze eeuw IMO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Beste aflevering van het seizoen idd :-D Ziek gelachen om die yo mama jokes van Cartman :-D_O_ Vooral dat einde. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 november 2011 Auteur Share Geplaatst 19 november 2011 Zijn daar geruchten voor? Hoop het zelf ook, maar denk het eerlijk gezegd niet. Niet dat ik weet, maar vanwege bepaalde afleveringen (vooral de midseason final) denk ik wel dat ze die kant op gaan, in de tienerjaren kan je (vooral met South Park) veel meer kanten op dan je nu nog maar kan (zonder je geloofwaardigheid te verliezen) en ze springen wel in een gat, want een echte comedy met tiener in de hoofdrol is er niet, wat zeker de kijkcijfers omhoog kan helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Geloof je het zelf :cab: south park = 4 KLEINE kutventjes die onrealistische dingen meemaken. Zie je het al voor je, een grote Kenny? Dan maken ze heel die 'franchise' kapot joh. Die kleine poppetjes zijn herkenbaar, dat blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 november 2011 Auteur Share Geplaatst 19 november 2011 Stan was 10 geworden in de midseason finale, dus ouder worden ze wel. En qua uiterlijk zit er niet bijster veel verschil tussen 10 en 12, waardoor die stap wat makkelijk te maken is. Als je ze dan rustig aan een verandering per seizoen door laat maken dan denk ik dat het wel mee valt. Beavis en Butthead is ook weer gestart omdat er geen animatie serie was die zich echt met tieners bezig hield, en ik denk dat South Park dat gat veel beter zou kunnen opvullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Ouder ja, maar ze zitten in seizoen 15 nu en Stan is dus 10. In seizoen 4 (?) was het een big deal dat ze nu in 4th grade zitten!!!11 Nonargument dus, dat ze ouder worden. Ze zullen zich misschien volwassener gedragen (die midseason finale bijv), maar het zullen altijd die kleine mannetjes blijven denk ik. Ook als ze 12 zijn. En dat zie ik pas gebeuren rond het laatste seizoen, die leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 november 2011 Auteur Share Geplaatst 19 november 2011 Ik zeg ook niet dat ze het gaan doen, alleen dat ik het graag hoop. Niet alleen bij SP hoor, maar ook The Simpsons zou van mij best eens wat mogen veranderen qua leeftijd van de personages. Ben wel fan van logische verandering. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Oh op die manier. Meh, mij lijkt het echt helemaal niks. Bij animatieseries moet je het zoveel mogelijk zo houden, in ieder geval wel bij South Park. Bij The Simpsons kan het wel, maar als ze dat hadden gedaan was Bart nu weg, en Lisa misschien ook naar college. Hou je alleen Maggi over. Kijkcijfers kelderen naar beneden dan. Ze kunnen Bart en Lisa ook niet die hele serie uitschrijven. Kan je wel verschillende verhaallijnen doen, maar dat werkt bijna niet in een tekenfilmserie van 21 minuten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 november 2011 Auteur Share Geplaatst 19 november 2011 Mwah, het hoeft niet elk seizoen 1 jaar (doen ze nu bij SP ook niet, 3 jaar in 15 seizoenen) maar gewoon om de zoveel tijd een verandering. Bart en Lisa samen op High School, Maggie die eindelijk meer kan dan sabbelen aan een speen (en richting de basis school gaat). Homer die te maken krijgt met een midlifecrises, Marge die ouder word. Nu zijn the Simpsons in 23 jaar niet 1 jaar ouder geworden, en dat vind ik dan wel weer jammer. Ben van mening dat kleine veranderingen de kijkers juistem blijven boeien dan constant hetzelfde gezin zin in dezelfde stijl met eigenlijk dezelfde verhalen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 True, met The Simpsons wel, dat is iets realistischer dan 9 jarige piraten in Somalie enzo. Maar bij South Park is dat niet eens nodig denkik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 http://www.southpark.nl/episodes/1206/ Mooie (oude) aflevering die nu aardig up to date is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Wanneer gaan ze verder? Is er al een datum bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2012 Season sixteen will premiere on March 14, 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2012 En morgen is het dus alweer zo ver, de start van seizoen 16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten