Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

South Park

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zijn daar geruchten voor? Hoop het zelf ook, maar denk het eerlijk gezegd niet.

Niet dat ik weet, maar vanwege bepaalde afleveringen (vooral de midseason final) denk ik wel dat ze die kant op gaan, in de tienerjaren kan je (vooral met South Park) veel meer kanten op dan je nu nog maar kan (zonder je geloofwaardigheid te verliezen) en ze springen wel in een gat, want een echte comedy met tiener in de hoofdrol is er niet, wat zeker de kijkcijfers omhoog kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stan was 10 geworden in de midseason finale, dus ouder worden ze wel. En qua uiterlijk zit er niet bijster veel verschil tussen 10 en 12, waardoor die stap wat makkelijk te maken is. Als je ze dan rustig aan een verandering per seizoen door laat maken dan denk ik dat het wel mee valt. Beavis en Butthead is ook weer gestart omdat er geen animatie serie was die zich echt met tieners bezig hield, en ik denk dat South Park dat gat veel beter zou kunnen opvullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ouder ja, maar ze zitten in seizoen 15 nu en Stan is dus 10. In seizoen 4 (?) was het een big deal dat ze nu in 4th grade zitten!!!11 Nonargument dus, dat ze ouder worden. Ze zullen zich misschien volwassener gedragen (die midseason finale bijv), maar het zullen altijd die kleine mannetjes blijven denk ik. Ook als ze 12 zijn. En dat zie ik pas gebeuren rond het laatste seizoen, die leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh op die manier. Meh, mij lijkt het echt helemaal niks. Bij animatieseries moet je het zoveel mogelijk zo houden, in ieder geval wel bij South Park. Bij The Simpsons kan het wel, maar als ze dat hadden gedaan was Bart nu weg, en Lisa misschien ook naar college. Hou je alleen Maggi over. Kijkcijfers kelderen naar beneden dan. Ze kunnen Bart en Lisa ook niet die hele serie uitschrijven. Kan je wel verschillende verhaallijnen doen, maar dat werkt bijna niet in een tekenfilmserie van 21 minuten ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, het hoeft niet elk seizoen 1 jaar (doen ze nu bij SP ook niet, 3 jaar in 15 seizoenen) maar gewoon om de zoveel tijd een verandering. Bart en Lisa samen op High School, Maggie die eindelijk meer kan dan sabbelen aan een speen (en richting de basis school gaat). Homer die te maken krijgt met een midlifecrises, Marge die ouder word. Nu zijn the Simpsons in 23 jaar niet 1 jaar ouder geworden, en dat vind ik dan wel weer jammer. Ben van mening dat kleine veranderingen de kijkers juistem blijven boeien dan constant hetzelfde gezin zin in dezelfde stijl met eigenlijk dezelfde verhalen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites