Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

South Park

Big Mike

Aanbevolen berichten

En Kyle die goede maatjes was met Cartman ineens. Ik ga er niet vanuit dat het nu stopt maar mocht het wel zou zijn is het wel een heel lame einde.

Ik zou dit eigenlijk een mooi einde vinden, voor zover als dat kan voor een serie als South Park. Vond het in ieder geval een toffe aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor de mensen met twijfels of het doorgaat.

"You're Getting Old" is the seventh episode of the 15th season of the American animated television series South Park, and the 216th episode of the series overall. "You're Getting Old" aired in the United States on Comedy Central on June 8, 2011. This is the mid-season finale of season 15.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wel dat South Park niet lang meer duurt. 15 seizoenen al bezig, wat echt ontiegelijk lang is. Ze willen niet de kinderen laten opgroeien, wat andere verhaallijnen vrijwel onmogelijk maakt. Ik zou zelf wel eens de jongens op High School willen zien, brengt denk ik de frisheid weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de aflevering best shitty, wat de humor betreft. Maar tegelijkertijd zet het je wel aan het denken, vooral bij het einde. Zoals de zin "It's the same shit all over and over again, and every week it gets more and more ridiculous." Kan bijna niet anders,of dit slaat op de serie zelf (zoals in dit topic al eerder was aangegeven). Ik heb het idee dat Trey Parker en Matt Stone 't zelf een beetje beu aan het worden zijn en het eentonig gaan vinden. En na alles en iedereen afgezeken te hebben, maken ze nu zichzelf belachelijk in deze ultieme South Park parodie.

En nu ik er over nadenk, misschien stellen die twee oude mannen die er in voor kwamen (ook al snapte ik niet waar ze nou mee bezig waren) wel Trey en Matt zelf voor en geven ze aan dat ze gewoon minder in touch zijn met de humor die South Park zo beroemd maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik quote even iemand van een ander forum.

Ik heb een beetje de indruk dat veel mensen het punt van deze aflevering gemist hebben.

Matt Stone en Trey Parker hebben met deze aflevering officieus aangekondigd dat de 7 afleveringen dit najaar de laatste zullen zijn.

Deze staat zeker in mijn top 10 afleveringen van South Park.

Toen Matt en Trey met South Park begonnen, waren ze zelf nog jonge mensen. Nu zijn ze toch al 15 seizoenen ver en zijn ze al "veteranen" in de TV-wereld. In het begin was de humor in South Park dan ook vooral toilet-humor, wat natuurlijk wel hilarisch was, maar echte culturele referenties waren er nog niet. South Park werd naarmate Matt en Trey ouder werden hoe langer hoe meer satirisch, waardoor ze die vuile humor ontgroeid zijn. Dit is uiteraard wat Stan symboliseert in deze aflevering.

De grotere klemtoon op actualiteit en de zwaardere materie spreekt de jonge generatie van nu echter minder aan, waardoor South Park bij die generatie niet meer gewaardeerd wordt. In een poging om die generatie terug te winnen, hebben ze dit seizoen duidelijk zwaar terug gegrepen naar die toilet-humor van vroeger, maar omdat ze zelf niet meer zo in touch zijn met die humor, was het resultaat dat de meeste grapjes volledig de mist in gingen. En dit wordt weerspiegeld in de rol van Randy. Hij vindt die oude humor niet meer grappig, maar probeert er toch nog aan mee te doen met desastreuze resultaten.

Die twee oude mensen stellen waarschijnlijk Matt en Trey zelf voor. Dit was zowat de ultieme SP-parodie. Het ging letterlijk over henzelf. Ook wel mooi dat ze zelf beseffen waar het fout gegaan is dit seizoen. Ook positief is dat nu ze weten dat South Park aan haar einde komt, ze een nieuwe wending kunnen geven aan de laatste 7 afleveringen. Waarschijnlijk zullen de resterende aflevering allemaal aan elkaar gelinkt zijn, tot de grote finale.

Dus bereid je maar voor, want dit was het begin van het einde

PS: die bloem met een drol erop was ook niet bedoeld om "haha-funny" te zijn. Dit was gewoon bedoeld om duidelijk te maken dat Matt en Trey er nu wel genoeg van hebben. Daarbij vond ik de eerste tien minuten eigenlijk echt wel grappig Daarna werd al snel duidelijk waar ze naartoe gingen met deze aflevering. Excuseer me voor deze lange reactie, maar ik kon het niet echt korter houden...

Dit dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las het ja, misschien dat ze dan eindelijk opgroeien en richting High School gaan :<:<:< Verder schijnt volgens followmytv er vanavond in US een nieuwe episode te zijn, pin me er niet op vast maar die zal morgen wel eens te downloaden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites