Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 964
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Beetje raar dat er de eerste 1,5/2 jaar bijna niks veranderd en dat ze er daarna opeens 10 jaar ouder uitziet.

Ik zeg crack.

[spoiler=S07E17]

When Robin breaks up with Kevin, Ted confesses his feelings to her. Meanwhile, Barney is on a mission to find something private of Marshall and Lily

Yay Kevin eindelijk weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen progressie en geen humor. Waardeloos vond ik het.

Heb sinds gister besloten dat dit ook het laatste seizoen is dat ik ga volgen op het moment dat de nieuwe afleveringen uit zijn. Wacht wel tot de serie afgelopen is en kijk vervolgens de rest wel een keer, want dit slaat nergens meer op ;e ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds gister besloten dat dit ook het laatste seizoen is dat ik ga volgen op het moment dat de nieuwe afleveringen uit zijn. Wacht wel tot de serie afgelopen is en kijk vervolgens de rest wel een keer, want dit slaat nergens meer op ;e ;e.

Ik ben het ook aan het overwegen. Deze laatste aflevering was wel een dieptepuntje, zo inspiratieloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist dat al, maar toch vind ik het raar. Ik snap echt niet waarom ze dit doen. Ben nu wel erg benieuwd naar volgende week. Robin's crush komt er ook nog in dit seizoen, en ze trouwt bijna zeker met Barney, dus dit is vaag.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites