henkdebeer Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Vind het trouwens wel grappig dat Aston Kutcher eigenlijk net zo dom is in TAAHM, als in That 70's show :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Dat is ook het enige wat hij op comedygebied kan, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Toch weer genieten hoor. Alan: Man, I couldn't score a women like that even if my semen cured cancer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Haha ik kijk ook, echt geniaal. Ik vind Walden echt koning ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 april 2012 Auteur Share Geplaatst 3 april 2012 Ik denk dat dit het laatste seizoen gaat worden, Kutcher gaat namelijk de rol van Steve Jobs vertolken in een film en heb verder ook nog geen geruchten gelezen over een nieuw seizoen. Vind het minder erg dan ik het einde van Charlie Harper vond, dit seizoen was toch echt minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Minder dan vorige seizoenen, ja. Maar ik vind het zeker niet slecht en moet toch ook regelmatig lachen om Kutcher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Ik denk dat dit het laatste seizoen gaat worden, Kutcher gaat namelijk de rol van Steve Jobs vertolken in een film en heb verder ook nog geen geruchten gelezen over een nieuw seizoen. Vind het minder erg dan ik het einde van Charlie Harper vond, dit seizoen was toch echt minder. Charlie is dan ook gewoon een ekte ekte baasch. 2,5 men zonder Charlie vind ik ook geen 2,5 men. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 april 2012 Share Geplaatst 4 april 2012 Meer 1,5 men. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Jezus, wat heb ik moeten lachen bij de laatste aflevering. Jake en z'n mattie. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Vind het echt geen fuck aan met Walden, stuk saaier geworden en ook slechtere grappen. Charlie 4 life. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Al dat gezeik over Kutcher/Charlie. Two and a Half Men blijft nog altijd beter dan de gemiddelde serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 april 2012 Auteur Share Geplaatst 9 april 2012 Nee joh, TBBT, Modern Family, Community, Happy Endings en Psych zijn allemaal een stuk beter. TAAHM kan zich meten met de goede seizoenen van HIMYM maar veel beter is het niet hoor. Sowieso heeft de wisseling van Charlie naar Walden ook een negatief effect op Alan gehad, die de eerste 7 seizoenen toch echt de baas van de serie was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Nou nee Lange, met alles ben ik het niet eens... TAAHM kijk ik nog steeds met meer plezier dan bijvoorbeeld Psych, wat ik eigenlijk gewoon een trieste serie vind. Daarnaast is Alan na de wisseling juist meer op de voorgrond gekomen, waardoor je zijn baasheid veel meer merkt. Eerst was Charlie de baas, nu Alan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 april 2012 Auteur Share Geplaatst 10 april 2012 Alan is altijd baas geweest, vond de samenwerking tussen hem en Charlie gewoon veel beter dan nu tussen hem en Walden. en als je Psych een trieste serie vind kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen als het om series gaat. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Ik vond het zoals gewoonlijk een zesje waard deze episode. Met Charlie was de balans meer aanwezig, waardoor iedereen zo zijn grappen had. Het lijkt nu wel alsof ze te serieus willen doen, want ik had bij afleveringen met Charlie dat op de grond rolde van het lachen. En de fantastische relatie tussen de player Charlie, de freeloader Alan en de achterlijke Jake. :-D Nu zijn Walden/Alan/Jake allemaal een beetje een kneusje, alleen heeft één van hun miljarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Iemand de laatste aflevering gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja, moi. Oh, wacht, er is alweer een nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2012 Iemand de laatste aflevering gezien? Ja hoor, serie mag van mij wel stoppen na dit seizoen. Dit doet de naam TAAHM geen eer meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik vind het nog altijd leuk om te kijken, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Nog altijd leuk om te zien alleen Charlies Sheen blijft wel een baas boven Ashton kutcher Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik vind het nog altijd leuk om te kijken, hoor. Ik verwacht wel wat meer van een serie dan ''leuk om te kijken'' al helemaal omdat het met Charlie nog een ''topper'' was imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Van mij mag er gerust een 10de seizoen komen, Kutcher begint te groeien in z'n rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Zolang ze Jake & Eldrigde ook maar blijven volgen. Baasjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Inderdaad, Jake moet echt meer op de voorgrond komen, want hij kan wel een ekte tweede Charlie worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2012 Van mij mag er gerust een 10de seizoen komen, Kutcher begint te groeien in z'n rol. Komt er ook lees ik net, alleen word het voortaan uitgezonden op donderdagavond ipv maandagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten