Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Two and a Half Men

Big Mike

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat dit het laatste seizoen gaat worden, Kutcher gaat namelijk de rol van Steve Jobs vertolken in een film en heb verder ook nog geen geruchten gelezen over een nieuw seizoen. Vind het minder erg dan ik het einde van Charlie Harper vond, dit seizoen was toch echt minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit het laatste seizoen gaat worden, Kutcher gaat namelijk de rol van Steve Jobs vertolken in een film en heb verder ook nog geen geruchten gelezen over een nieuw seizoen. Vind het minder erg dan ik het einde van Charlie Harper vond, dit seizoen was toch echt minder.

Charlie is dan ook gewoon een ekte ekte baasch. 2,5 men zonder Charlie vind ik ook geen 2,5 men.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, TBBT, Modern Family, Community, Happy Endings en Psych zijn allemaal een stuk beter. TAAHM kan zich meten met de goede seizoenen van HIMYM maar veel beter is het niet hoor. Sowieso heeft de wisseling van Charlie naar Walden ook een negatief effect op Alan gehad, die de eerste 7 seizoenen toch echt de baas van de serie was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee Lange, met alles ben ik het niet eens...

TAAHM kijk ik nog steeds met meer plezier dan bijvoorbeeld Psych, wat ik eigenlijk gewoon een trieste serie vind. Daarnaast is Alan na de wisseling juist meer op de voorgrond gekomen, waardoor je zijn baasheid veel meer merkt. Eerst was Charlie de baas, nu Alan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alan is altijd baas geweest, vond de samenwerking tussen hem en Charlie gewoon veel beter dan nu tussen hem en Walden. en als je Psych een trieste serie vind kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen als het om series gaat. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het zoals gewoonlijk een zesje waard deze episode. Met Charlie was de balans meer aanwezig, waardoor iedereen zo zijn grappen had. Het lijkt nu wel alsof ze te serieus willen doen, want ik had bij afleveringen met Charlie dat op de grond rolde van het lachen. En de fantastische relatie tussen de player Charlie, de freeloader Alan en de achterlijke Jake. :-D

Nu zijn Walden/Alan/Jake allemaal een beetje een kneusje, alleen heeft één van hun miljarden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites