Vegas Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Laat ze maar verder gaan als 1,5 men dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 april 2011 Auteur Share Geplaatst 29 april 2011 2,5 men zonder Charlie is idd geen 2,5 men :( Veel mensen zijn het met je eens, zoek voor de gein maar is op Twitter :mrgy: Zelf deel ik je mening ook, maar ik zou het ook heel zonde vinden mocht de serie nu zo eindigen. Een van de 2 heren moet gewoon hun ego opzij zetten, en heel eerlijk moet Chuck Lorre wel realistisch zijn dat zijn shows vooral gedragen worden door de acteurs, want ik heb al vaker gehoord dat TAAHM vooral improvisatie was, dan echt scripted. Verder zijn de verhaallijnen niet echt top, maar maken de acteurs in TAAHM (maar ook in Mike & Molly en The Big Bang Theory) heel veel goed. Dus ja, Chuck moet zich eens realiseren wie de reden is dat hij de euro's verdiend die hij op zijn bankrekening heeft staan. Verder is dit vooral hopen, ik zie weinig kans op een doorstart van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2011 Breaking news bitches! Ashton Kutcher in Two and a Half Men van onze redactie AMSTERDAM - Niemand minder dan Ashton Kutcher gaat Charlie Sheen vervangen in de hitserie Two and a Half Men. Er is nog niks getekend maar de producers zijn wel in gesprek met de acteur. Chuck Lorre, een van de producers van de serie, ziet het wel zitten met Ashton Kutcher. Toch zou hij nog een acteur op het oog hebben, om wie dit gaat wordt nog niet gezegd. Zeker is wel dat Charlie Sheen niet meer terugkomt, producer Chuck kon niet meer met de acteur door een deur. TMZ meldt dat de vervanger van Charlie aanstaande woensdag bekend wordt gemaakt. Update: Deadline Hollywood meldt dat de deal rond is. Ashton is de nieuwe Charlie... Niemand kan Sheen eigenlijk vervangen, maar ik ben wel een echte fan van Ashton Kutcher. Toffe acteur, alleen ziet er veel jonger uit dan Charlie (en Alan) dus ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. Ik schrijf in ieder geval de serie niet af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 In That 70's Show was hij geniaal, daarna wel minder imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ben benieuwd, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Haha, benieuwd hoe ze dat gaan doen ja. Ashton Kutcher is iig zeker een held in 70's show. Benieuwd hoe het gaat worden met hem als Charlie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Denk dat Ashton als een soort van zoon die er nooit geweest is van Charlie in zal komen ofzo en zijn rol zal overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Kan altijd wel om Ashton lachen, maar zoals Lange al zegt, hij ziet er een stuk jonger uit. Ben benieuwd iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Hij gaat iig niet de rol van Charlie Harper spelen, maar wordt geïntroduceerd als een nieuwe character. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2011 Charlie dood > laat geld na aan jongste broertje > moeder bekend op de begrafenis dat ze nog een zoon heeft > Ashton Kutcher. Ben vooral benieuwd naar Ashton samen met Jake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Ashton is altijd wel lachen. Hopen dat die het goed doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Charlie dood > laat geld na aan jongste broertje > moeder bekend op de begrafenis dat ze nog een zoon heeft > Ashton Kutcher. Ben vooral benieuwd naar Ashton samen met Jake. Laten ze hem dood gaan? Dat vind ik toch best jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2011 Mijn brainstorm sessie kwam met dat als enige realistische mogelijkheid om Kutcher de serie in te schrijven en Charlie uit de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Laten ze hem dood gaan? Dat vind ik toch best jammer. Je moet toch iets? Is vrij realistisch namelijk, leeft niet zo gezond;c Ashton Kutcher zou natuurlijk ook een zoon kunnen zijn van een vrouw die dieooit heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Ashton Kutcher heeft slechts een 1-jarig contract getekend voor de tv-serie Two and a Half Men. Dat vertellen ingewijden aan de Amerikaanse krant The Wall Street Journal. De makers van Two and a Half Men houden rekening met afhakende fans, nu Ashton de plaats van voormalig hoofdrolspeler Charlie Sheen inneemt. Een andere reden voor de korte contractduur is dat de licentie van televisiezender CBS nog maar een jaartje doorloopt. Het is nog niet zeker of er wordt bijgetekend voor nog een seizoen van de hitserie. Kutcher hoeft er in ieder geval geen baantje naast te zoeken. De ster ontvangt maar liefst 20 miljoen dollar (ruim 14 miljoen euro) op zijn rekening. Dat is zo'n 750.000 dollar per aflevering. Zijn voorganger Charlie Sheen was de bestbetaalde acteur ter wereld, met bijna 2 miljoen dollar (ruim 1,4 miljoen euro) per aflevering. Hij werd ontslagen wegens zijn losbandige gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Jammer dat Hugh Grant op het laatst afzegde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Komt er dit seizoen nog een aflevering of moeten we wachten op het nieuwe seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Het serie-seizoen is afgelopen dus dat word wachten tot de herfst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn met Kutcher ipv Sheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2011 Sinds kort begonnen met het opnieuw kijken van deze serie. Wat zijn de begin seizoenen toch schitterend :mrgy: Die moeder van Jake is trouwens best een milf in badpak. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik vind Kandi echt : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Die moeder van Jake is trouwens best een milf in badpak. :D Dude. Wtf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Aflevering 18 van seizoen 1, als een ex van Charlie man is geworden en iets krijgt met de moeder van Charlie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik kijk alles nu ook terug. OH MIJN GOD, wat is die Judith een heks. Zou me niet verbazen als ze in haar vorige leven anaal ontmaagd is door Drogba of iets dergelijks. Verder speelt Alan echt geweldig en ook Jake is om te gieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2011 Echt waar, ik zie deze serie gewoon succesvol blijven. Als ze Ashton Kutcher goed in de serie schrijven en Alan en Jake weer terug brengen naar hun rootst van de eerste paar seizoenen dan zit het qua humor wel goed hoor. Charlie was een goed personage in de serie, maar doet nu ik het de 2e keer kijk toch echt onder voor zijn broer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten