Thierryvane Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Wat is Eva van Dongen (Angela Schijf) toch een knappe vrouw in de serie. Daarbuiten trouwens ook. Had het als Wolfs zijnde wel geweten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Kijk 't nu ook een tijdje sinds m'n vriendin 't altijd wil zien, best leuke serie kwam ik pas achter ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Flikken Gent heb ik alle tien seizoenen van gezien. Qua realisme vond ik die serie toch wel wat sterker. Over het algemeen vind ik de Belgische politieseries sowieso beter, maar dat is puur persoonlijk. Met Flikken Maastricht vermaak ik me in ieder geval ook prima. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ik ga de aflevering van vrijdag even kijken. Ik werk op vrijdag, dus ik kan het nooit 'live' zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Echt super spannend nu, had al een tijdje het gevoel dat Bran niet te vertrouwen was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Zeg het maar, komt er een vervolg? Lijkt me wel gezien het einde. Hoop het in ieder geval! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Was dit de laatste aflevering van het seizoen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 april 2012 Share Geplaatst 6 april 2012 Flikken Maastricht draait ook op de Italiaanse tv als 'Coppia in giallo' met te slechte voice overs ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Wat een aflevering weer! Jammer dat dit de laatste aflevering van het seizoen was. Volgende week zender ze namelijk Flikken Antwerpen uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Wat een dom einde ;e maar verder wel keispannende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Erg toffe aflevering, alleen dat opapringen aan het eind was inderdaad een beetje faal. Jammer dat we zo lang moeten wachten voor het weer verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Wanneer gaat het weer verder Dennis? Volgend jaar januari toch? In ieder geval zin in. Thomas Acda weer in de serie, altijd leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Dat dit meest trendin topic van alle serie's topic hier is echt opmerkelijk! Is het echt zo goed dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Het is gewoon zeer vermakelijk. Jammer dat dit het einde is, zag het niet aankomen die Daan de Vos. Nu al uitkijken naar volgend seizoen weer :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 Daan de Vos zat daar wel like a boss hehe. Vond het einde ook niet echt je van het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Het einde was misschien kut, maar betekend wel veel voor het nieuwe seizoen :D Ben erg benieuwd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Einde was inderdaad niet zo best. Ze hadden beter Daan de Vos kunnen laten weglopen en dat Eva en Wolfs daar nog gewoon zaten, dan houd je nog mogelijkheden open. Nu lijkt het net alsof ze in de eerste aflevering van volgend seizoen keihard op hem af aan het stormen zijn. Verder was het wel een prachtige aflevering!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Sowieso hoe kan die Daan de Vos zo snel vrijkomen ;e wat had die knul wel niet allemaal gedaan, dat meiske vermoord? Wolfs ontvoerd en opgehangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Sowieso hoe kan die Daan de Vos zo snel vrijkomen ;e wat had die knul wel niet allemaal gedaan, dat meiske vermoord? Wolfs ontvoerd en opgehangen? In een van de eerste afleveringen kwam naar voren dat hij (volgens mij hoor) op borgtocht vrij was en dat er iets met het bewijsmateriaal was. Vandaar dat hij vrij rond mag lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 O naja kan ik me niet meer herinneren. Vond hem als boef ook niet zo leuk als 'agent' dus hij had eigenlijk ook wel weg mogen blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Ik vond hem wel wat hebben eigenlijk. Hij is gewoon meedogenloos. Hij liet Wolfs hangen, keek hem recht aan in zijn ogen en ging doodleuk weg met de woorden: "Dag Wolfs.". Hij is in tegenstelling tot die suffe Ier een betere schurk imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Deze serie had al enorm last van voorspelbaarheid, maar dit einde stelde me toch wat teleur. Het was zo duidelijk dat die vriend van Marjon niet gewoon was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Net laatste aflevering gezien en toch erg teleurgesteld erin! Had een geweldig einde verwacht zoals het hele seizoen geweldig was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 [tekst]Op 20 februari vroegen we of jullie Esmee van Rooy (Jamie Grant) terug wilden zien. Er is naar de vele reacties geluisterd! In seizoen 7 speelt ze weer mee.[/tekst] : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 geile zaak Wout :P hahahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten